Had je het ook aangeklikt?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom dan
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Ik gok het eropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebben![]()
![]()
Koud met dit weer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaan
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Koud met dit weer?Je bent toch niet ziek?
Gewoon lekker nakend door huis huppelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benen
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon lekker nakend door huis huppelen
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
UiteraardWel een korte broek en tshirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Okquote:
Een beetje wel..quote:
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft de bezorger niks laten vallen?
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaan
Ook geen service hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |