Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?quote:
Is te duurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.quote:
Dekentje is sowieso fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣
Ja dat is sowieso al fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.
Welke Gerrie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat ik Gerrie nooit heb kunnen vinden op social media.
Dorrequote:
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog.quote:
Ken ik zo nietquote:
Beide, want denk dat t binnen bij jou wel warm is danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog.
27 en 59% luchtvochtigheidquote:
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht.quote:
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoorquote:
Ah hier 29 binnen 26quote:
Ik ken het ook nie helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoor
Ah ok.. zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht.
Omals het warm is niet. In bed altijd een laken. Moet als ik ga slapen wel iets over mij heen hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekentje is sowieso fijn.. of het nu warm of koud weer is.. heb er twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |