Dekentje is sowieso fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣
Ja dat is sowieso al fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.
Welke Gerrie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat ik Gerrie nooit heb kunnen vinden op social media.
Dorrequote:
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog.quote:
Ken ik zo nietquote:
Beide, want denk dat t binnen bij jou wel warm is danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Vochtigheid is wel hoog.
27 en 59% luchtvochtigheidquote:
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht.quote:
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoorquote:
Ah hier 29 binnen 26quote:
Ik ken het ook nie helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ken je kennie niet kennen dat ken niet hoor
Ah ok.. zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een geheime zender piraat en vrachtwagen chauffeur in de jaren 70 tot 90 in omgeving veendam berucht.
Omals het warm is niet. In bed altijd een laken. Moet als ik ga slapen wel iets over mij heen hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekentje is sowieso fijn.. of het nu warm of koud weer is.. heb er twee
Buiten 31quote:
Buiten 28 binnen 22.3quote:
40% vochtig buitenquote:
hoe komt het bij jou binnen dan zo vochtig.quote:
Das warmquote:
Ik soms wel.. maar op bed wel gewoon een dekbed.. en als het echt te warm is/wordt dan een fleecedeken waar ik onder ligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omals het warm is niet. In bed altijd een laken. Moet als ik ga slapen wel iets over mij heen hebben.
Lekker koel binnenquote:
Ik ben een heet machien. Hehe geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
hoe komt het bij jou binnen dan zo vochtig.
Thermostaat geeft 27,8 aan, maar ik vind het nog wel mee vallen.quote:
Team ik deel de lakens uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
#team van hetzelfde laken een dekbed
Die lakens mag je lekker thuis uit delenquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
Ik val op mannen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom kiezen tussen een laken en een dekbed als je ook een vrouw in huis kunt nemen die je warm houd met een constante methaan uitstoot?![]()
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbeddenquote:
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je wel de keuze uit lakens of dekbedden
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.quote:
Kom ik van de winter wel een keer langsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Met deze warmte wel blij dat ik alleen in bed lig
Hoax zulke venten bestaan helemaal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een plakvent die lepeltje lepeltje wil liggen
Je mag hem wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax zulke venten bestaan helemaal niet
Hier ook hoor. voelt minder veiligquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch stemmen op onder een deken, tis wel de zomer editie dan.
maar slaap gewoon niet als ik niks over me heen heb.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil
Is goed hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom ik van de winter wel een keer langs
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je overquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag hem wel een dagje lenen
Weet alleen niet of hij met jou lepeltje lepeltje wil
Oooh, een wachtlijst?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
* Lovely zet Justin op het lijstje
Ja maar een jaar kan ik hem niet missenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deal als jij een half uurtje muis van mij over neemt neem ik hem een heel jaar van je over
Schemalijstje héquote:
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar een jaar kan ik hem niet missen
Half uur muisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwartiertje muis voor een half jaar dan?
ja zoiets zal het zijnquote:
Succes ermeequote:
Zet jij de industriële afzuigingen alvast aan, dan zet ik het bier alvast koudquote:
Wil je ook een dagje?quote:
Niet zeuren als je de volgende dag een zere poepert hebtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zet jij de industriële afzuigingen alvast aan, dan zet ik het bier alvast koud
* greysbones pakt de kalender erbijquote:
Ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zeuren als je de volgende dag een zere poepert hebt
Met bier erbij is een vergissing zo gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |