Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Nopequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen hbo abo? had het voor deze maand afgesloten![]()
Nee geen rel aubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Nah.
Niet rellen idd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kapotte broekmannog was met een bericht bezig is het weer volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat je dat zelf kunt herstellen.
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier
Gerrie Dore of Dodde had je vroeger ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op jouw manierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannog was met een bericht bezig is het weer vol
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier![]()
![]()
Tis gewoon Bolk Johquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
De groeten asn tante Riek.
Net zoiets als DE GEIT IS GEMOLKENWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was dat geen puntje?Werewolf
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
@Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannog was met een bericht bezig is het weer vol
Klein ding met de hand kan ik nog wel maken op mijn manier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@aequequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ben je nu echt zo met de punten bezig puntenmutskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Aegue er is hoop ze kan wat met kleine dingen![]()
![]()
met naald en draad
Oooo jammer voor aequequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Poepen?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Run baby runquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.quote:
Was ik er ook klaar mee.. en te veel gedoe met aftekenen , spelden..
Koop liever mijn kleding
Gerrie Dodde ( in het Gronings Dorre)
Was een vrachtwagen chauffeur en in de jaren 60 70 80 en 90 berucht en beroemd in oa omgeving Veendam tot aan Winschoten naast vrachtwagenchauffeur was hij oa ook geheime zender piraat en presenteerde hij wel eens een wat. Was aangetrouwde familie en hij liet altijd heel veel boeren en scheten. Daar hadden we ook een liedje over verzonnen als kind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent vast weer goed in andere dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.
Koop liever mijn kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ik heb een naailes gehad. En heb altijd alles zelf gemaakt oa colberts, bruidsjurken allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben echt niet goed met naald en draad.. ooit naailessen gehad. Blouse bijna klaar, pak ik de stofschaar... ietwat onhandig blijkbaar van tafel knip ik er per ongeluk mee in die blouse.
Koop liever mijn kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ging dat liedje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gerrie Dodde ( in het Gronings Dorre)
Was een vrachtwagen chauffeur en in de jaren 60 70 80 en 90 berucht en beroemd in oa omgeving Veendam tot aan Winschoten naast vrachtwagenchauffeur was hij oa ook geheime zender piraat en presenteerde hij wel eens een wat. Was aangetrouwde familie en hij liet altijd heel veel boeren en scheten. Daar hadden we ook een liedje over verzonnen als kind.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent vast weer goed in andere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
JIJ JIJen nog eens JIJ
Knap dat je dat kunt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb een naailes gehad. En heb altijd alles zelf gemaakt oa colberts, bruidsjurken allesSmile, it's free therapy.![]()
Deed het graag. Voor de zomer maakte ik voor iemand een hele collectie die ze dan in ibiza verkocht. Was wel saai. Alles in meerdere maten maken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets als ik ben Gerrie Gerrie Dorre *burp* scheet geluiden. *burp* en ik ben met ….. trouwt(op zijn gronings) ik ben Gerrie gekke Gerrie *burp* heeul Veendam dat mij aanschouwt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boodschappen geleverd. Moest ze wel beneden halen want 4 flessen fanta.
Nu douchenWerewolf
Dan werd ze vergast?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef mario390 het volgende:
goed dat mutti niet kwam om dat ik niet opgesloten heb de wohningdeur![]()
Heeft de bezorger niks laten vallen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Boodschappen geleverd. Moest ze wel beneden halen want 4 flessen fanta.
Nu douchen![]()
Had je het ook aangeklikt?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom dan
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik gok het eropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar.. dan uh.. kan dat gevolgen voor jou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaan"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Koud met dit weer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaanJe bent toch niet ziek?
![]()
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Koud met dit weer?Je bent toch niet ziek?
Gewoon lekker nakend door huis huppelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Binnen was het niet warm, maar had dus bloten voeten en benen![]()
![]()
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon lekker nakend door huis huppelen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Groetn aan taaante rieekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteraardquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
UiteraardWel een korte broek en tshirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Pittig"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Okquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Een beetje wel..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft de bezorger niks laten vallen?Werewolf
Ik vanmiddag ook ben onder een deken gaan liggen op de bank 🤣quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Had het vanmiddag koud trouwens en nu warm.. omdat ik een lange joggingbroek maar had aan gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook geen service hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee. Meneer belde me op dattie beneden stond. Dus ikke 2 dozen naar boven zeulen. Eerst het drinken dan de rest.![]()
Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?quote:Werewolf
Is te duurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde. Kunnen ze dan niet met 2 komen?![]()
Wel jammer dat ik Gerrie nooit heb kunnen vinden op social media.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar soit, ik ben al blij dat er niks kapot is.quote:Werewolf
Been hauntef by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: