SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Al dat duiden, die info moeten de atleten toch ook hebben?!?!?!?!!!!2211!!1quote:
Ja, ze loopt achteraan tot de laatste twee rondes, maar bij het ingaan van de laatste ronde zit ze echt nooit zo ver hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet ze altijd, met deze snelheden heb je best wat windvoordeel denk ik.
Ze verlengen de uitzending.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
De uitzending van de NOS duurt toch 22:35 maar om 22:30 is toch nog een finale, hoe gaan we dit doen?
HBOquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
De uitzending van de NOS duurt toch 22:35 maar om 22:30 is toch nog een finale, hoe gaan we dit doen?
Blijven uitzenden. Dione begint om 23.00quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Hebben ook betere schoenen he, vergeet dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef Tjacka het volgende:
oei. de laatste plek loopt twee keer sneller dan ik.
mijn atletiek carrière zit er niet in
Dione gaat live verslag doen vanuit het programma.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Erg mooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze verlengen de uitzending.
Programma van Dione wordt gecanceld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Is dat basketbal zo snel klaar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Blijven uitzenden. Dione begint om 23.00
Dan kijk ik NIET mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione gaat live verslag doen vanuit het programma.
De ME staat in de file.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Waarom mag Vloon bij het polsstokhoogspringen blijven zitten?
Moet ik mij eerst nog laten ombouwen. Waar kan ik die schoenen kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hebben ook betere schoenen he, vergeet dat niet
Toen ze hem eruit wilden flikkeren stak hij er een stokje voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Tactisch misschien niet helemaal lekker, echter rond die periode werd er vooraan nog wel wat geduwd en getrokken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ze loopt achteraan tot de laatste twee rondes, maar bij het ingaan van de laatste ronde zit ze echt nooit zo ver hoor.
4/10quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen ze hem eruit wilden flikkeren stak hij er een stokje voor
Doen ze altijd, zeg maar eens nee tegen prime seats voor de mondo show.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?quote:
Minder ikken in je leven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
als de basketballers straks nog verliezen, heb ik echt een kutavond
ik had gerekend op minimaal 2 keer goud en 1 keer brons vanavond
Overigens krijgt ze wel eerst een tik en ik denk dat het expres is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
Dat zie je niet zo vaak een DSQ bij deze afstanden.
Nee hier doorquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?
Dit kon ook echt niet.quote:
Overgeslagen beurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Wat betekent een streepje in de uitslag bij polsstokhoogspringen?
Dat denk ik ja, leek op natrappen imhoquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?
Ziedend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
dat je lief bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Maar dat is meestal zo, en is ze normaliter wel al wat opgeschoven. Zal wel te maken hebben met het weinige aantal wedstrijden dat ze gelopen heeft. Daarom wel goed om die 5 en 10 km te lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tactisch misschien niet helemaal lekker, echter rond die periode werd er vooraan nog wel wat geduwd en getrokken.
Ach ja, dit was toch haar opwarmertje. Belooft nog wat.
Ze grijpt de arm van Tsegay ik denk dat dat net teveel is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Overigens krijgt ze wel eerst een tik en ik denk dat het expres is.
Ik ik wanneer ik ikken wil jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Minder ikken in je leven.
Overslaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Positieve zwangerschapstest?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
quote:
quote:
sorry maar het is Chebet. Die is gewoon goed,quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef TAmaru het volgende:
jee zilver is nog kutter, dan is het nét niet
Die andere deed niets verkeerd.quote:
Dan ging er toch echt bij jezelf iets misquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
Poging overgeslagen (om een hogere hoogte te proberen).quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Misschien krijgt die hem ook nog welquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef silverhill het volgende:
Ik had juist het idee dat die Ethiopische die Keniaanse afsneed.
Neem aan dat je voor de marathon ook anders traint dan de 5km, dan is 2de of 3de worden op de 5km dikke prima lijkt mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is meestal zo, en is ze normaliter wel al wat opgeschoven. Zal wel te maken hebben met het weinige aantal wedstrijden dat ze gelopen heeft. Daarom wel goed om die 5 en 10 km te lopen.
Maar ik ben er nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mindere volk eindelijk weg, tijd voor OR's en WR's.
De uitslag is sowieso goed voor haar ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neem aan dat je voor de marathon ook anders traint dan de 5km, dan is 2de of 3de worden op de 5km dikke prima lijkt mij
Geen risico's deze keer, eerst nog even een OR van 6.10quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
Duplantis goud, hopelijk nu een geslaagde WR-poging.
We hebben zelfs al een gifje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
Was het DSQ moment eigenlijk al in beeld geweest?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Winnen jullie liever:
Goud - zilver - brons of
Goud - zilver - zilver ?
Faith was de grote favoriet, die won niet. Dus zo voorspelbaar is het dan ook weer niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk zijn de technische onderdelen enorm voorspelbaar hè (behalve het speerwerpen).
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Winnen jullie liever:
Goud - zilver - brons of
Goud - zilver - zilver ?
Ze pakt vol de arm vast en trekt die terug, dat is gewoon DSQ.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de verslaggever vertelde dat hij verwacht dat Kenia in protest gaat tegen de DSQ en dat het dan misschien wel wordt teruggedraaid. Alsof het regelmatig gebeurd dat zo'n beslissing teruggedraait wordt
Op Eurosport hebben ze nog niks gezegd, het is dat we hier meelezenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
NOS godenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Pino112 het volgende:
ES / HBO heeft het er nog niet eens over gehad.
Dat maakt mij echt niet uit dan hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Winnen jullie liever:
Goud - zilver - brons of
Goud - zilver - zilver ?
Erg slecht iddquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Die noemden het net eventjes kort. En door.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Dat is niet technisch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Faith was de grote favoriet, die won niet. Dus zo voorspelbaar is het dan ook weer niet.
Ik weet het juist via ES. Kijk je wel de goede?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op Eurosport hebben ze nog niks gezegd, het is dat we hier meelezen
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
ES Premium jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet het juist via ES. Kijk je wel de goede?
Ah ik zie het nu ja, wel terecht zo te zien ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben zelfs al een gifje.
Nou de kans op terugdraaien is nagenoeg 0quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de verslaggever vertelde dat hij verwacht dat Kenia in protest gaat tegen de DSQ en dat het dan misschien wel wordt teruggedraaid. Alsof het regelmatig gebeurd dat zo'n beslissing teruggedraait wordt
Gelukkig gebruiken ze nu geen dopingquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef silverhill het volgende:
Leuke jaren '80 oostblokrecords nog op de 800 meter. Testosterongenot.
Owh dan was het wel heel kort jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
D
[..]
Die noemden het net eventjes kort. En door.
Ah, ben niet meer helemaal scherp meer.quote:
Ligt eraan wat er in het koffertje zitquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Met vertaling door Femke Bol.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
Een interview met Sifan zou leuk zijn.
Jaquote:
Hodgkinson gaat schroeien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef kilon het volgende:
Ik eis een WR zodat we snel naar Duplantis WR kunnen en dan 3x3 finales
Dit kan echt nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja
Wat een gemene vrouw
Terechte uitsluiting
Zou een prima vrouw voor jou zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja
Wat een gemene vrouw
Terechte uitsluiting
Ze gebruiken al jaren iets dat nog niet op gezocht wordtquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze nu geen doping
10 jaar terug was je ook dom bezigquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze gebruiken al jaren iets dat nog niet op gezocht wordt
Als je nu nog op EPO betrapt wordt ben je echt dom bezig,
400 lijkt me nog zwaarderquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef PirE het volgende:
800m, voor mensen die de 400m niet genoeg marteling vinden.
Zilver met een brons randje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
Dat vind ik dan wel mooi aan Sifan, die zegt jammer dat er een DSQ is.
Mee eensquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zou een prima vrouw voor jou zijn.
Nee?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:49 schreef Redefine het volgende:
Bij ES missen ze de finale van de 800 meter.
Jawel, de helft hebben ze niet laten zien.quote:
Altijd racistisch hé, jij.quote:
Er zijn meerdere ES kanalen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, de helft hebben ze niet laten zien.
Die komt als toegift in het najaar dan wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Jaaa
Niet eens in de buurt van een WR helaas
Jammerquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net geen medaille voor St Vincent en de Grenadines
Bizar, met afstand het beste resultaat ooit voor dat land en tóch een beetje jammerquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net geen medaille voor St Vincent en de Grenadines
Tv zeker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, de helft hebben ze niet laten zien.
Benieuwd waar ie mee eindigt.quote:
quote:
ES1 is het hoofdkanaal.quote:
Ik keek zelf ook gewoon op de stream, daardoor wist ik juist ook dat ze de helft misten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tv zeker.
De hoofdstream was er gewoon de hele tijd.
Daar heb je dan weer geen interviews, tis teenoftander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |