SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Al dat duiden, die info moeten de atleten toch ook hebben?!?!?!?!!!!2211!!1quote:
Ja, ze loopt achteraan tot de laatste twee rondes, maar bij het ingaan van de laatste ronde zit ze echt nooit zo ver hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet ze altijd, met deze snelheden heb je best wat windvoordeel denk ik.
Ze verlengen de uitzending.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
De uitzending van de NOS duurt toch 22:35 maar om 22:30 is toch nog een finale, hoe gaan we dit doen?
HBOquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
De uitzending van de NOS duurt toch 22:35 maar om 22:30 is toch nog een finale, hoe gaan we dit doen?
Blijven uitzenden. Dione begint om 23.00quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Hebben ook betere schoenen he, vergeet dat nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef Tjacka het volgende:
oei. de laatste plek loopt twee keer sneller dan ik.
mijn atletiek carrière zit er niet in
Dione gaat live verslag doen vanuit het programma.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Erg mooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze verlengen de uitzending.
Programma van Dione wordt gecanceld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Is dat basketbal zo snel klaar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Blijven uitzenden. Dione begint om 23.00
Dan kijk ik NIET mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione gaat live verslag doen vanuit het programma.
De ME staat in de file.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Waarom mag Vloon bij het polsstokhoogspringen blijven zitten?
Moet ik mij eerst nog laten ombouwen. Waar kan ik die schoenen kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hebben ook betere schoenen he, vergeet dat niet
Toen ze hem eruit wilden flikkeren stak hij er een stokje voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Tactisch misschien niet helemaal lekker, echter rond die periode werd er vooraan nog wel wat geduwd en getrokken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ze loopt achteraan tot de laatste twee rondes, maar bij het ingaan van de laatste ronde zit ze echt nooit zo ver hoor.
4/10quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen ze hem eruit wilden flikkeren stak hij er een stokje voor
Doen ze altijd, zeg maar eens nee tegen prime seats voor de mondo show.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?quote:
Minder ikken in je leven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
als de basketballers straks nog verliezen, heb ik echt een kutavond
ik had gerekend op minimaal 2 keer goud en 1 keer brons vanavond
Overigens krijgt ze wel eerst een tik en ik denk dat het expres is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
Dat zie je niet zo vaak een DSQ bij deze afstanden.
Nee hier doorquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?
Dit kon ook echt niet.quote:
Overgeslagen beurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Wat betekent een streepje in de uitslag bij polsstokhoogspringen?
Dat denk ik ja, leek op natrappen imhoquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege dit? Of een keer binnen de ring gestapt?
Ziedend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef TAmaru het volgende:
als de basketballers straks nog verliezen, heb ik echt een kutavond
ik had gerekend op minimaal 2 keer goud en 1 keer brons vanavond
dat je lief bentquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Bobbje het volgende:
Wat betekent een streepje in de uitslag bij polsstokhoogspringen?
Maar dat is meestal zo, en is ze normaliter wel al wat opgeschoven. Zal wel te maken hebben met het weinige aantal wedstrijden dat ze gelopen heeft. Daarom wel goed om die 5 en 10 km te lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tactisch misschien niet helemaal lekker, echter rond die periode werd er vooraan nog wel wat geduwd en getrokken.
Ach ja, dit was toch haar opwarmertje. Belooft nog wat.
Ze grijpt de arm van Tsegay ik denk dat dat net teveel is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Overigens krijgt ze wel eerst een tik en ik denk dat het expres is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |