SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ja, jammer maar helaas.quote:
4.90 in zijn PB forecast.quote:
Dat begint pas over drie kwartier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Vloer heeft mondjes gesnoerd zie ik
Ja veel foutsprongen sowieso. Opvallend want het ging zo goed in de reguliere polshoog competitiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, een slagveld bij polsstok. Jammer.
Snap ik, anders was het Kaulquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kaul nogal opgelucht met een derde succesvolle poging.
Hopen dat ie hem nog naar 8600 kan tillenquote:
171 punten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschil tussen Rooth en Neugebauer is nu miniem.
Rooth krijgt nog 2 veel betere onderdelenquote:
We hopen op een zeer spannende 1.500mquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rooth over 5.30, dat is denk ik genoeg voor goud. @:Nattekat
Dat zou uitermate teleurstellend zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speer en de 1500 meter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
In mijn overzichtje staat Rooth nog niet bovenaan, waar gaat dat verschil gemaakt worden?
Roosen zou zomaar zelfs 4e kunnen worden als het mee zit. Wel op straatlengte achter de top 3, die wel echt richting die 8700 gaan die verwacht was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net het resultaat van Warner met de stok
Roosen goed genoeg?
Top, daar kan ie echt trots op zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roosen zou zomaar zelfs 4e kunnen worden als het mee zit. Wel op straatlengte achter de top 3, die wel echt richting die 8700 gaan die verwacht was.
Zou wel mooi zijn, die heeft een extreem goede tienkamp tot nu toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
19.10 Mannen – tienkamp, speerwerpen groep A Sven Roosen, Rik Taamquote:
Ook alleen al de opmerking: "Oh je hebt zoveel vertrouwen in je voodoopop dat de USA hun stokje laat vallen in de finale", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je hebt zoveel vertrouwen in je voodoopop dat de USA hun stokje laat vallen in de finale
5.6, gaan we niet kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Nanu, zoon van de jungle (1973) - Reference View - IMDb
Voodoo in de atletiek, dan moet ik aan deze klassieker denken.
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:11 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza is ondertussen op Canvas ook live bij het atletiek
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
HBO max. Tot gisteren dacht ik van niet maar de lineaire TV viel me gisteren erg tegen
ad-vrije stream pakken daarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.
Misschien wel verstandig. Wordt nu toch geen live sport uitgezonden bij de NOS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:13 schreef Em31 het volgende:
Om irritatie te voorkomen ga ik ook maar de hele avond voor HBO
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzendenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.
Waarom werken wij niet bij de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzenden
Omdat wij sport willen kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom werken wij niet bij de NOS?
Door de nare cultuur die er heerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom werken wij niet bij de NOS?
Fok is een warm bad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Door de nare cultuur die er heerst.
Die kijkt niet blijquote:
Was het een nabeschouwing waardig?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Jawel, een herhaling van een turnfinale die door een nabeschouwing van het wielrennen niet live kon worden uitgezonden zorgt ervoor dat atletiek straks herhaald moet worden
Logisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:13 schreef Em31 het volgende:
Om irritatie te voorkomen ga ik ook maar de hele avond voor HBO
Een klein beetje, maar een zo lang nabeschouwen is sowieso zonde als er ook live sport met nota bene een Nederlander is.quote:
63.72quote:
Pas maar opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Logisch.
Maar als NOS het vanavond nog weet te verpesten met (wat NOS aangaat) alleen atletiek en zwemmen dan zijn ze wel heel ver heen.
Zal alsnog wel af en toe misgaan want ze blijven wel terugblikken. Waarschijnlijk het wielrennen ook en dat hoef ik ook niet steeds weer te zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Logisch.
Maar als NOS het vanavond nog weet te verpesten met (wat NOS aangaat) alleen atletiek en zwemmen dan zijn ze wel heel ver heen.
Ik weet niet eens meer wat de NOS allemaal aan het doen was tijdens het turnen, maar na de finish van het fietsen is er geen live sport meer geweest.quote:
Zie zo snel niemand boven de 2 meter dus neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Ga ik iets groots missen als ik de komende 15 minuten boodschappen doe?
@Coco gaat met de bitterballen zo rond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Ga ik iets groots missen als ik de komende 15 minuten boodschappen doe?
Hebben ze Mathieu aan het huilen gekregen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat de NOS allemaal aan het doen was tijdens het turnen, maar na de finish van het fietsen is er geen live sport meer geweest.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco gaat met de bitterballen zo rond.
Haha, nee die gaf geen fuck. Die is blij dat hij kan gaan uitrusten na die 4 koersdagen plus Tour.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze Mathieu aan het huilen gekregen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:21 schreef PippenScottie het volgende:
De buren hebben een feestje. En dat is prima, ik hou van feestjes, als ik er maar niet te vaak hoef te zijn en niet met vreemden hoef te praten.
Maar, ze hebben enorm harde muziek met een monotone beat waar het hele huis door schudt. Dit tast mijn kijkplezier aan.
Volgens mij niet. Maxima was er ook niet om hem aan het huilen te brengen, dus dat hielp niet mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze Mathieu aan het huilen gekregen?
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, nee die gaf geen fuck. Die is blij dat hij kan gaan uitrusten na die 4 koersdagen plus Tour.
Die heeft zijn meerkamp toch al verneukt op polshoog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:23 schreef heywoodu het volgende:
Erm onder de 55, die gaat inleveren als hij de laatste niet beter doet
Dat haalde ik met verspringen nog welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik haalde hier 15m mee op school. Had geen aanleg.
Maakt wel uit welke klas je toen in zatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, nog wel vol in de strijd voor plek vier en je weet maar nooit wat er dan nog fout kan gaan met Rooth, Neugebauer of Victor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft zijn meerkamp toch al verneukt op polshoog.
Voor groep 1 is het behoorlijk indrukwekkend jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maakt wel uit welke klas je toen in zat
Zal geen bovenbouw zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maakt wel uit welke klas je toen in zat
Dit was bij juist het enige atletiek onderdeel waar ik niet tragisch slecht in was. Hoogspringen is bij mij meer laagspringenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Zonder goede techniektraining is speerwerpen een zeer frustrerend onderdeel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Geen X krijgen is de echte uitdaging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder goede techniektraining is speerwerpen een zeer frustrerend onderdeel.
Ook zo'n kek knotje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:27 schreef PippenScottie het volgende:
Die Tanner is mijn tweelingbroer
Boksen lacht hierom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen X krijgen is de echte uitdaging.
Tijd dat Femke haar heil elders gaat zoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:29 schreef Felagund het volgende:
Altijd tegen meneer Bol:
https://sporza.be/nl/2024(...)kramp~1721207704926/
Sedoc in beeld in 3...2...1...quote:
Ben kan het beter bij printers houdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:29 schreef Felagund het volgende:
Altijd tegen meneer Bol:
https://sporza.be/nl/2024(...)kramp~1721207704926/
Wat denk je zelf?quote:
Is dat niet dat liedje van K3?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef Starflyer het volgende:
Mphahlele moet zijn inspanningen bekopen
quote:19:10 uur: meerkamp #9 – Speerwerpen – Sven Roosen & Rik Taam
20:10 uur: meerkamp #9 – Speerwerpen - Sven Roosen & Rik Taam
20:55 uur: finale 4x400m estafette – TeamNL
21:45 uur: finale meerkamp #10 - 1500m meerkamp – Sven Roosen & Rik Taam
Ik denk dat ze de ochtendsessie aan het herhalen zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Mechaal kan er geen reet van
Heb geduld mijn kind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duurt nog lang eer die estafette plaatsvindt
En nu doen ze weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat de livescores niet werken
En we krijgen Stekelenburg er als cadeau bij.quote:
quote:
Het Maga petje ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Otterdahl een redneck zijn?
Wat zou zijn lievelingsdier zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Otterdahl een redneck zijn?
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die zwemster met d'r handschoenen dan, wat een ergernis.
Die houden wel van kogels jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
Sowieso allemaal Trump-stemmers die kogelstoters
Omdat massa helpt bij die kogel ver krijgen en tevens flink vreten om de spiermassa te behoudenquote:
Crouser niet denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
Sowieso allemaal Trump-stemmers die kogelstoters
Als ze de kist in moeten ja.quote:
@DeLuna wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt geen idee wat haar naam is.
ViaPlay Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou een Van Gerwen hier ook wel willen zien
Regan Smith denk ik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
hoe wordt de afstand van die kogel gemeten? steken ze nog steeds iets in het veld? of gaat dat allemaal elektronisch tegenwoordig?
Dat is potentieel de allerergste winnaar van goud deze Spelen.quote:
Daar prikken ze nog steeds voor in de grond ja. De afstand tot het meetpunt zal mogelijk wel digitaal zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
hoe wordt de afstand van die kogel gemeten? steken ze nog steeds iets in het veld? of gaat dat allemaal elektronisch tegenwoordig?
Joris being Joris.quote:
Geïnstagramd, waar ze overal opstaat met roze ovenwanten en Uggs. Dit moet haar zijn.quote:
Waarom hebben we een hekel aan haar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is potentieel de allerergste winnaar van goud deze Spelen.
Met een theodoliet, daarvoor prikken ze wel een prisma in de grond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
Ja, als hij naar de ceremonie gaat kijken hoe Lindon Victor op het podium met nummer 3 stapt.quote:
Uggs ook nog eens ja, om het af te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geïnstagramd, waar ze overal opstaat met roze ovenwanten en Uggs. Dit moet haar zijn.
Hel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uggs ook nog eens ja, om het af te maken.
Beetje ghetto.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sha'Carri ben ik ook geen fan van zullen we maar zeggen.
Op reddit vindt iedereen haar ronduit geweldig.
Shelly-Ann. De rest is dan niet echt relevant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, redditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind haar op Nadine Visser lijken.quote:
Al moet ik zeggen dat hij er wel staat, maar ze hem niet lijken te gebruiken ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:46 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Met een theodoliet, daarvoor prikken ze wel een prisma in de grond.
Kamundji door? Eh, nog niet.quote:
Bij dezequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:53 schreef PippenScottie het volgende:
Maar is al gemeld dat SAFP zich heeft afgemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |