SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ja, jammer maar helaas.quote:
4.90 in zijn PB forecast.quote:
Dat begint pas over drie kwartier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Vloer heeft mondjes gesnoerd zie ik
Ja veel foutsprongen sowieso. Opvallend want het ging zo goed in de reguliere polshoog competitiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, een slagveld bij polsstok. Jammer.
Snap ik, anders was het Kaulquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kaul nogal opgelucht met een derde succesvolle poging.
Hopen dat ie hem nog naar 8600 kan tillenquote:
171 punten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschil tussen Rooth en Neugebauer is nu miniem.
Rooth krijgt nog 2 veel betere onderdelenquote:
We hopen op een zeer spannende 1.500mquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rooth over 5.30, dat is denk ik genoeg voor goud. @:Nattekat
Dat zou uitermate teleurstellend zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speer en de 1500 meter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
In mijn overzichtje staat Rooth nog niet bovenaan, waar gaat dat verschil gemaakt worden?
Roosen zou zomaar zelfs 4e kunnen worden als het mee zit. Wel op straatlengte achter de top 3, die wel echt richting die 8700 gaan die verwacht was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net het resultaat van Warner met de stok
Roosen goed genoeg?
Top, daar kan ie echt trots op zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roosen zou zomaar zelfs 4e kunnen worden als het mee zit. Wel op straatlengte achter de top 3, die wel echt richting die 8700 gaan die verwacht was.
Zou wel mooi zijn, die heeft een extreem goede tienkamp tot nu toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
19.10 Mannen – tienkamp, speerwerpen groep A Sven Roosen, Rik Taamquote:
Ook alleen al de opmerking: "Oh je hebt zoveel vertrouwen in je voodoopop dat de USA hun stokje laat vallen in de finale", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je hebt zoveel vertrouwen in je voodoopop dat de USA hun stokje laat vallen in de finale
5.6, gaan we niet kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Nanu, zoon van de jungle (1973) - Reference View - IMDb
Voodoo in de atletiek, dan moet ik aan deze klassieker denken.
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:11 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza is ondertussen op Canvas ook live bij het atletiek
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
HBO max. Tot gisteren dacht ik van niet maar de lineaire TV viel me gisteren erg tegen
ad-vrije stream pakken daarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.
Misschien wel verstandig. Wordt nu toch geen live sport uitgezonden bij de NOS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:13 schreef Em31 het volgende:
Om irritatie te voorkomen ga ik ook maar de hele avond voor HBO
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzendenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.
Waarom werken wij niet bij de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |