5.6, gaan we niet kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Nanu, zoon van de jungle (1973) - Reference View - IMDb
Voodoo in de atletiek, dan moet ik aan deze klassieker denken.
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:11 schreef H.Vviv het volgende:
Sporza is ondertussen op Canvas ook live bij het atletiek
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
HBO max. Tot gisteren dacht ik van niet maar de lineaire TV viel me gisteren erg tegen
ad-vrije stream pakken daarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thanks!! Was niet mij opgekomen om via HBO Max te kijken.
Misschien wel verstandig. Wordt nu toch geen live sport uitgezonden bij de NOS.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:13 schreef Em31 het volgende:
Om irritatie te voorkomen ga ik ook maar de hele avond voor HBO
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzendenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
NOS zendt een jurysport uit. Teleurstellend.
Waarom werken wij niet bij de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nou live was.. maar het is een herhaling die ze met slim handelen allang hadden kunnen uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |