Het Maga petje ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Otterdahl een redneck zijn?
Wat zou zijn lievelingsdier zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Otterdahl een redneck zijn?
Wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die zwemster met d'r handschoenen dan, wat een ergernis.
Die houden wel van kogels jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
Sowieso allemaal Trump-stemmers die kogelstoters
Omdat massa helpt bij die kogel ver krijgen en tevens flink vreten om de spiermassa te behoudenquote:
Crouser niet denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
Sowieso allemaal Trump-stemmers die kogelstoters
Als ze de kist in moeten ja.quote:
@DeLuna wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt geen idee wat haar naam is.
ViaPlay Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou een Van Gerwen hier ook wel willen zien
Regan Smith denk ik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
hoe wordt de afstand van die kogel gemeten? steken ze nog steeds iets in het veld? of gaat dat allemaal elektronisch tegenwoordig?
Dat is potentieel de allerergste winnaar van goud deze Spelen.quote:
Daar prikken ze nog steeds voor in de grond ja. De afstand tot het meetpunt zal mogelijk wel digitaal zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
hoe wordt de afstand van die kogel gemeten? steken ze nog steeds iets in het veld? of gaat dat allemaal elektronisch tegenwoordig?
Joris being Joris.quote:
Geïnstagramd, waar ze overal opstaat met roze ovenwanten en Uggs. Dit moet haar zijn.quote:
Waarom hebben we een hekel aan haar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is potentieel de allerergste winnaar van goud deze Spelen.
Met een theodoliet, daarvoor prikken ze wel een prisma in de grond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef TAmaru het volgende:
Ja, als hij naar de ceremonie gaat kijken hoe Lindon Victor op het podium met nummer 3 stapt.quote:
Uggs ook nog eens ja, om het af te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geïnstagramd, waar ze overal opstaat met roze ovenwanten en Uggs. Dit moet haar zijn.
Hel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uggs ook nog eens ja, om het af te maken.
Beetje ghetto.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sha'Carri ben ik ook geen fan van zullen we maar zeggen.
Op reddit vindt iedereen haar ronduit geweldig.
Shelly-Ann. De rest is dan niet echt relevant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, redditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind haar op Nadine Visser lijken.quote:
Al moet ik zeggen dat hij er wel staat, maar ze hem niet lijken te gebruiken ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:46 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Met een theodoliet, daarvoor prikken ze wel een prisma in de grond.
Kamundji door? Eh, nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |