quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Misschien een Kye White in vorm.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vooral ook nog omdat de Fransen nog drie anderen hadden kunnen sturen die de finale hadden kunnen halen. Enige die hen had kunnen bedreigen was Kimmann, maar ja.
Volgens mij hebben we daar nog geen sweep gehad.quote:
Maar die was al KWhyte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien een Kye White in vorm.
Het leven is te mooi, doe het jezelf toch niet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Het commentaar op France 2 was wel lachwekk0nd
Han heeft sowieso al een min min door de BMX finale van Tokio.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Han Cock, de tering, het tweede woord van je vraag al verkeerd.
Bij jou in de Achterhoek struikel je ook wel over die banen toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Niek Kimmann.
Geboorteplaats: Lutten, gemeente Hardenberg.
Ik ga een paper schrijven.
Ik heb die film nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Han Cock, de tering, het tweede woord van je vraag al verkeerd.
Capibara tweede, Smulders of Veenstra derde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat denken jullie van de vrouwenfinale?
Shriever onaantastbaar, daarna zijn er kansen?
Goud en zilver zijn weg. Brons ligt helemaal openquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Goud en zilver lijken niet haalbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Shriever choke. Typisch Brits, geldkraan dicht, alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Chananter dan Karl vannieuwkerke?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Shriever tegen Sakakibara, de rest doet voor spek en bonen mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was al ziedendquote:
'Ik gebruik m'n ogen iedere dag.'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Dutch_view het volgende:
Je kent je zus heel goed
No shit, sherlock Han Cock
Ik wil brons geen spek en bonen noemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shriever tegen Sakakibara, de rest doet voor spek en bonen mee.
Nee, volgens mij niet. Allemaal noar de motorcross.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij jou in de Achterhoek struikel je ook wel over die banen toch?
Yes. Maar dat is niet zichzelf blesseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met ontstoken hartspier geloof ik
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil brons geen spek en bonen noemen.
Was wel minimaal op t niveau van Remco's finish jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Chananter dan Karl vannieuwkerke?
Dat is gemotoriseerd BMX.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Allemaal noar de motorcross.
Loenatik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit welk achterstandsoord komt Alida van Daalen?
Dat is iets wat ik nooit ga terugluisterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Jij durft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gedurfde voorspelling is dat er geen sweep komt.
Suriname aldus googlequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit welk achterstandsoord komt Alida van Daalen?
Ja. Minstens zo veel botbreuken en veel meer kutherriequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gemotoriseerd BMX.
Vergelijkbaar met de De Belg tijdens de tijdrit?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Als de Fransen wat gewonnen hebben, dan is de wedstrijd erna automatisch vertraagd. Was bij judo ook elke keer. Won er een Frans vlaggetje brons, dan mocht diegene nog even aan iedereen in de zaal een handje geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:46 schreef kilon het volgende:
Hallo er is nog een finale. Vier je feestje even niet op de baan
Graag, ik wil naar bedquote:
Graag met de wedstrijd bezig zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-08-2024 21:45 ]
Maar er is nog tennis, voetbal (Frankrijk - Argentinië genot) en 3x3 basketbalquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
heeft de startpositie veel invloed waar je staat zeg maar bij de start?
Goud want Macronquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Française gaat zich naar een medaille mazzelen
Leuk instagram van Roxane met advies van Han Cock, maar instagram laat zich moeilijk als foto embedden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-08-2024 21:45 ]
Dat hoop ik toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Française gaat zich naar een medaille mazzelen
Olympisch voetbalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er is nog tennis, voetbal (Frankrijk - Argentinië genot) en 3x3 basketbal
Atletiek alweer voorbij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou leuk zijnquote:
Normaal eens, maar van Frankrijk - Argentinië kan ik wel genieten.quote:
Zou ook niet heel verrassend zijn. Smulders moet eigenlijk wel kunnen, en Veenstra rijdt vandaag gewoon heel goed.quote:
Daar gaan ze nu finishen op de 10!quote:
Kaartjes waren er eerder dan de baby, baby heeft dus pech.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
Lekker joh, je 1.5 maand oude baby meenemen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet het, iets met zwanger en laag hbquote:
Geen winnaarsmentaliteit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
te vroeg gepiekt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:52 schreef H.Vviv het volgende:
Shriever altijd de beste start en nu dit.
En zilver zondag voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heldquote:
Ging ook slecht over die eerste sectie. Veenstra kutstart.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werd ingesloten vlak voor de 1e bocht
Matig gestart.quote:
Ging altijd vanuit de zesde baan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Opeens wisselen van startpositie zei me genoeg.
Truste Tong!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoor.Ik kan gerust naar bed. Merrege Mathieu
Truste......
Water en fietsjes, typisch NLquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Eerste medaille die niets met water te maken heeft
Er komen nog een heleboel fietsmedaljesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Wel als je komende week meer zilver hebt dan een ander land met evenveel goud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
Zilver hebben we NIKS aan. Daarmee stijgen we niet in het klassement. Middelmaat
Die gast kan echt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
“Of waar ze ook woont”, debiel commentaar.
Die zal slechts figurant zijn in de grote Remco show.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoor.Ik kan gerust naar bed. Merrege Mathieu
Truste......
Dit wordt het begin van onze fietsmedaillesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Morgen al goud voor Hoole.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er komen nog een heleboel fietsmedaljes
Wel op een fiets, daar gaan we er vast meer van halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Je verwacht het niet bij Joris.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
“Of waar ze ook woont”, debiel commentaar.
Zilver eerste verliezer genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
En Van Gorkom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Al het judogeld kan naar de BMXquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Als Hoole het goud pakt neem ik een jaar lang een Hoole UI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Morgen al goud voor Hoole.
van Gorkumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Geld van judo naar BMX!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
BMX levert toch al drie Spelen op rij medailles
Alle vier de keren zelfs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
BMX levert toch al drie Spelen op rij medailles
Ah. Dan verwacht je het niet.quote:
Jeroen kan ik prima hebbenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als je komende week meer zilver hebt dan een ander land met evenveel goud.
Ze komt uit Drenthe.quote:
Verkeerde versnelling. Unluckoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:56 schreef Szura het volgende:
Start teruggekeken, echt geen idee wat Schrijver doet na de eerste bult, hele vaart weg
Lauragodinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smulders gooit eigenlijk de deur dicht voor Shriever. Wij danken Laura.
Blijven doneren.quote:
Okequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Dat wisten we van tevoren al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook lekker dat ze op 10 lengtes zat; goud was onmogelijk.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Screenshot gemaakt van uitslag om die mooie Britse choke.
Lege handen met een bronzen randje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smulders gooit eigenlijk de deur dicht voor Shriever. Wij danken Laura.
Drenten onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We lachen users niet uit om voorspellingen
Nee, dat is kansloos ten onder gaan in het judo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?
Roeien krijgt al genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal naar het roeien
Bohhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is hier echt feest.
Ik ga de fontein even in.
Klopt. En normaal zou ik het niet doen, maar nu er verder toch niks is gooi ik voetbal ook wel even aan, Frankrijk - Argentiniequote:
Perfecte sutomi, offertechniek om Manon de kans te gevenquote:
Septemberquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij vakantie?
Vlakbij Kerkenveld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Niek Kimmann.
Geboorteplaats: Lutten, gemeente Hardenberg.
Ik ga een paper schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |