Dat is iets wat ik nooit ga terugluisterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Het commentaar op France 2 was wel lachwekk0nd
Jij durft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gedurfde voorspelling is dat er geen sweep komt.
Suriname aldus googlequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit welk achterstandsoord komt Alida van Daalen?
Ja. Minstens zo veel botbreuken en veel meer kutherriequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is gemotoriseerd BMX.
Vergelijkbaar met de De Belg tijdens de tijdrit?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Het commentaar op France 2 was wel lachwekk0nd
Als de Fransen wat gewonnen hebben, dan is de wedstrijd erna automatisch vertraagd. Was bij judo ook elke keer. Won er een Frans vlaggetje brons, dan mocht diegene nog even aan iedereen in de zaal een handje geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:46 schreef kilon het volgende:
Hallo er is nog een finale. Vier je feestje even niet op de baan
Graag, ik wil naar bedquote:
Graag met de wedstrijd bezig zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-08-2024 21:45 ]
Maar er is nog tennis, voetbal (Frankrijk - Argentinië genot) en 3x3 basketbalquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
heeft de startpositie veel invloed waar je staat zeg maar bij de start?
Goud want Macronquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Française gaat zich naar een medaille mazzelen
Leuk instagram van Roxane met advies van Han Cock, maar instagram laat zich moeilijk als foto embedden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-08-2024 21:45 ]
Dat hoop ik toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Française gaat zich naar een medaille mazzelen
Olympisch voetbalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er is nog tennis, voetbal (Frankrijk - Argentinië genot) en 3x3 basketbal
Atletiek alweer voorbij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er is nog tennis, voetbal (Frankrijk - Argentinië genot) en 3x3 basketbal
Zou leuk zijnquote:
Normaal eens, maar van Frankrijk - Argentinië kan ik wel genieten.quote:
Zou ook niet heel verrassend zijn. Smulders moet eigenlijk wel kunnen, en Veenstra rijdt vandaag gewoon heel goed.quote:
Daar gaan ze nu finishen op de 10!quote:
Kaartjes waren er eerder dan de baby, baby heeft dus pech.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
Lekker joh, je 1.5 maand oude baby meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |