Okequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Dat wisten we van tevoren al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook lekker dat ze op 10 lengtes zat; goud was onmogelijk.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Screenshot gemaakt van uitslag om die mooie Britse choke.
Lege handen met een bronzen randje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smulders gooit eigenlijk de deur dicht voor Shriever. Wij danken Laura.
Drenten onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We lachen users niet uit om voorspellingen
Nee, dat is kansloos ten onder gaan in het judo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?
Roeien krijgt al genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal naar het roeien
Bohhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is hier echt feest.
Ik ga de fontein even in.
Klopt. En normaal zou ik het niet doen, maar nu er verder toch niks is gooi ik voetbal ook wel even aan, Frankrijk - Argentiniequote:
Perfecte sutomi, offertechniek om Manon de kans te gevenquote:
Septemberquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |