Water en fietsjes, typisch NLquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Eerste medaille die niets met water te maken heeft
Er komen nog een heleboel fietsmedaljesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Wel als je komende week meer zilver hebt dan een ander land met evenveel goud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
Zilver hebben we NIKS aan. Daarmee stijgen we niet in het klassement. Middelmaat
Die gast kan echt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
“Of waar ze ook woont”, debiel commentaar.
Die zal slechts figurant zijn in de grote Remco show.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi hoor.Ik kan gerust naar bed. Merrege Mathieu
Truste......
Dit wordt het begin van onze fietsmedaillesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Morgen al goud voor Hoole.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er komen nog een heleboel fietsmedaljes
Wel op een fiets, daar gaan we er vast meer van halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Je verwacht het niet bij Joris.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
“Of waar ze ook woont”, debiel commentaar.
Zilver eerste verliezer genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
En Van Gorkom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Al het judogeld kan naar de BMXquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Als Hoole het goud pakt neem ik een jaar lang een Hoole UI.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Morgen al goud voor Hoole.
van Gorkumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
L Smulders
M Smulders / Kimmann
Veenstra
BMX levert elke OS
Geld van judo naar BMX!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
BMX levert toch al drie Spelen op rij medailles
Alle vier de keren zelfs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
BMX levert toch al drie Spelen op rij medailles
Ah. Dan verwacht je het niet.quote:
Jeroen kan ik prima hebbenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als je komende week meer zilver hebt dan een ander land met evenveel goud.
Ze komt uit Drenthe.quote:
Verkeerde versnelling. Unluckoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:56 schreef Szura het volgende:
Start teruggekeken, echt geen idee wat Schrijver doet na de eerste bult, hele vaart weg
Lauragodinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smulders gooit eigenlijk de deur dicht voor Shriever. Wij danken Laura.
Blijven doneren.quote:
Okequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Dat wisten we van tevoren al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook lekker dat ze op 10 lengtes zat; goud was onmogelijk.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn voorspelling in winst voor Feyenoord
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Screenshot gemaakt van uitslag om die mooie Britse choke.
Lege handen met een bronzen randje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smulders gooit eigenlijk de deur dicht voor Shriever. Wij danken Laura.
Drenten onder elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We lachen users niet uit om voorspellingen
Nee, dat is kansloos ten onder gaan in het judo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets typisch Nederlands?
Roeien krijgt al genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal naar het roeien
Bohhhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is hier echt feest.
Ik ga de fontein even in.
Klopt. En normaal zou ik het niet doen, maar nu er verder toch niks is gooi ik voetbal ook wel even aan, Frankrijk - Argentiniequote:
Perfecte sutomi, offertechniek om Manon de kans te gevenquote:
Septemberquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |