Goud en zilver lijken niet haalbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat denken jullie van de vrouwenfinale?
Shriever onaantastbaar, daarna zijn er kansen?
Shriever choke. Typisch Brits, geldkraan dicht, alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Chananter dan Karl vannieuwkerke?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Het commentaar op France 2 was wel lachwekk0nd
Shriever tegen Sakakibara, de rest doet voor spek en bonen mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was al ziedendquote:
'Ik gebruik m'n ogen iedere dag.'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Dutch_view het volgende:
Je kent je zus heel goed
No shit, sherlock Han Cock
Ik wil brons geen spek en bonen noemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Shriever tegen Sakakibara, de rest doet voor spek en bonen mee.
Nee, volgens mij niet. Allemaal noar de motorcross.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij jou in de Achterhoek struikel je ook wel over die banen toch?
Yes. Maar dat is niet zichzelf blesseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met ontstoken hartspier geloof ik
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil brons geen spek en bonen noemen.
Was wel minimaal op t niveau van Remco's finish jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Chananter dan Karl vannieuwkerke?
Dat is gemotoriseerd BMX.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Allemaal noar de motorcross.
Loenatik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit welk achterstandsoord komt Alida van Daalen?
Dat is iets wat ik nooit ga terugluisterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Het commentaar op France 2 was wel lachwekk0nd
Jij durft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gedurfde voorspelling is dat er geen sweep komt.
Suriname aldus googlequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit welk achterstandsoord komt Alida van Daalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |