Vooral de tegenstander hopelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:30 schreef FvanS het volgende:
Met al die onderbrekingen blijf je toch niet lekker in het spel zou je zeggen
Voor mij wel de ontdekking van deze OS.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:31 schreef kilon het volgende:
Heerlijk wegkijken weer, ongeacht het resultaat
Precies dit, Dit kost je gewoon een set.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet in de tribune duiken, met zo'n mentaliteit verdien je het ook niet om te winnen
Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:41 schreef Zorro het volgende:
WAt is dit nou weer? Staat het 22-22, wordt ik even weggeroepen en kom ik terug is de set verloren en kansloos in de 2e set?
Afknapper.
Ik zal mijn dochter even streng toesprekenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.
De dreun van het verlies.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Mental midgets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Denigrerend.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De dreun van het verlies.
Heb ik een gifwaardig moment gemist?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Zorro het volgende:
Een gifje van die tribunejongen zou hier erg vaak van pas komen
Is grappig omdat het een contrast geeft. Met die ellenlange volleybalsters. Als ik commentator op nationale TV was zou ik het ook niet zeggen. Toch meer de huiskamer hier.quote:
Omdat je er niet bekend mee bentquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Italiaanse campingmuziek is toch net iets stijlvoller.
Hij heeft vast wel eens wat gehoord van die Marco Borsato gast.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je er niet bekend mee bent
5quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gat blijft steeds ongeveer 7 punten.
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik een gifwaardig moment gemist?
Ook bij toernooien in NL altijd leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel echt de gezelligste sport om in het publiek te zitten volgens mij
* Nattekat kijkt toch even naar de mogelijkheden
Ga dat misschien wel doen als de kans zich voor doetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook bij toernooien in NL altijd leuk.
Ik vrees dat het lastig wordt, kaartjes vanaf de kwartfinale zullen wel onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Geen mogelijkheden
Misschien in de resale nog wat de dag van tevoren
Ik vind de kaartjes van de poulefase juist goedkoopquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het lastig wordt, kaartjes vanaf de kwartfinale zullen wel onbetaalbaar zijn.
Hond uit de buurt houden dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
Die Antropova doet me denken aan die Chinese in Rio die ons van het brons hield
Half? Je bent nogal mild.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een halve man bij het boksen is pas niet eerlijk.
2 optiesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden precies was dit moment? Ik kan er wel 1 maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:18 schreef FvanS het volgende:
[..]
2 opties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je wat anders?
Karakurt naturaliserenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Sjinkie Knegt maar toevoegen danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Die speelt wel met vuurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt maar toevoegen dan
Het is sowieso best een prima toernooi tot nu toe, in een andere poule had je wellicht al een zege gepaktquote:
Als je van Turkije had gewonnen dan denk ik dat het een goed toernooi is. Nu beetje zure nasmaakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is sowieso best een prima toernooi tot nu toe, in een andere poule had je wellicht al een zege gepakt
Dat was een stunt geweest. Hier een 3-0 was de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je van Turkije had gewonnen dan denk ik dat het een goed toernooi is. Nu beetje zure nasmaak
Dat weet ik maar je bent zo close geweest daar dat je die had moeten winnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een stunt geweest. Hier een 3-0 was de lijn der verwachting.
Het moet even mee zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat je die eerste set niet kon pakken zodat je met 3-2 tegen Dominicaantjes genoeg had. Nu mag je daar eigenlijk maar 1 zet weggeven
Japan en Kenia kunnen toch maximaal 3 punten pakken als nummer 3?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat je die eerste set niet kon pakken zodat je met 3-2 tegen Dominicaantjes genoeg had. Nu mag je daar eigenlijk maar 1 zet weggeven
Die Chinees, Fuk Kin Lan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk op HBO Max, wordt het ook op de NOS uitgezonden? Het is saai zonder commentaar…
ES2 is volleybalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk op HBO Max, wordt het ook op de NOS uitgezonden? Het is saai zonder commentaar…
Ik heb gewoon commentaar hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
ik ookquote:
Oh, ik hoorde niets op HBO. Het geluid liep ook niet synchroon met het beeld, dat vond ik ook vervelend.quote:
Bij audio kun je het commentaar aanzetten, voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde niets op HBO. Het geluid liep ook niet synchroon met het beeld, dat vond ik ook vervelend.
Nu NPO
Had ie maar een playlist uit 1985. Dan leek het nog ergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
DJ daar heeft nog een NL-playlist uit 2005 ofzo.
Hopen op Paniek in de confettifabriek zometeenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
DJ daar heeft nog een NL-playlist uit 2005 ofzo.
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.quote:
Of het skaten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.
De bom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
Nu ik erover nadenk zou een jaren 80 playlist best goed passen.
Alles draait om de eenvoud
Ben jij ook zo bang
Als ik kon toveren
Is dit alles
Om er maar een paar te noemen.
Bij het laatste matchpoint.quote:
Nou en. Ik heb de Beatles en Chuck Berry ook niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Jaren 80 muziek draaien in een zaal vol met mensen die dat nooit (bewust) hebben meegemaakt ja?
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren puntquote:
Het gaat ook ineens een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Een wedstrijd kan zoveel sneller klaar zijn zonder al deze onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Ik ben even alleen, mijn vriend is zelf sporten. Heb mezelf wel even toegeschreeuwd in de spiegelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis nog even waarom beide ploegen met 3-1 moeten winnen, terwijl Nederland een punt meer heeft.
#werkenbijdenos of wat anders?
Dat is strategiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maakt het niet meer logisch dat DR precies dezelfde hoeveelheid punten uit deze wedstrijd moet halen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1
Bij 3-1 krijgt de winnaar 3 punten
Ja. Geldt wel voor meer sporten. Tenniswedstrijden zijn de helft korter. En bij zwemmen, atletiek en BMX gaat het ook een stuk sneller zonder aankondigingen van drie kwartier per race.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een wedstrijd kan zoveel sneller klaar zijn zonder al deze onzin.
Elkaar even oppeppen of wat rust in het spel brengen soms, nog even tactiek besprekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja soms, dat zou ik snappen. Maar ELKE KEER...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Elkaar even oppeppen of wat rust in het spel brengen soms, nog even tactiek bespreken
Ze spreken de volgende aanval/verdediging af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja soms, dat zou ik snappen. Maar ELKE KEER...
De coach geeft steeds aan welke play ze moeten spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze spreken de volgende aanval/verdediging af.
Dat gebruiken ze vooral als excuus om naar de reclame te kunnen gaan.quote:
Andere stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Sliske SUUZE hoeven we niets te missen maar ik zie op nos.nl ook gewoon reclame?
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-vquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke dan. Ik zie hier jasje trekken.
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-v
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-v
quote:
heeft met de rechten te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rare keus weer van de NOS, ga je dit kansloze verhaal in de herhaling laten zien. Ten eerste had je daar ook vanmorgen gewoon live verslag van kunnen doen en nu laat je er andere livesport voor gaan
Ze hadden (om onverklaarbare redenen) geen zendtijd vanaf 8 uur. Waarschijnlijk hoopten ze dat Nederland niet zo vroeg hoefde waardoor ze niet live hoefden te gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rare keus weer van de NOS, ga je dit kansloze verhaal in de herhaling laten zien. Ten eerste had je daar ook vanmorgen gewoon live verslag van kunnen doen en nu laat je er andere livesport voor gaan
Ze hadden de rechten van judo wel lijkt mij zo.quote:
editquote:
Terecht puntquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat mensen judo hier spoilen voor mensen die dat nog niet gezien hebben.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat mensen judo hier spoilen voor mensen die dat nog niet gezien hebben.
Hadden de judoërs maar een punt.quote:
Nee, met het feit dat de NOS geen zendtijd had maar de AvroTros, die per se kansloze zangers moesten laten zien.quote:
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, met het feit dat de NOS geen zendtijd had maar de AvroTros, die per se kansloze zangers moesten laten zien.
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.
Aiii.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.
Ze hadden het ook gewoon kunnen blijven negeren. Meer was het niet waard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.
Dat voelt toch wel als een ippon tegen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.
quote:
Van Teddy.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat voelt toch wel als een ippon tegen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Met 2-0 vernietig je de hoop van je tegenstander, even doorpakken nu
Mja die spelen dan alleen nog maar voor de eerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Turkije moet nu lachen (heel ander kaliber ik weet het)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Die waren daarmee niet uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Turkije moet nu lachen (heel ander kaliber ik weet het)
Die had je eigenlijk ook nooit weg mogen gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
DR heeft volgens de NOS ook een 3-1 nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 3-2 DOM waar ze allebei waarschijnlijk niks aan hebben
Rolletjes zijn alleen in het judo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt gewoon 1-1, zo rollen wij
Dat klinkt eigenlijk wel het meest logische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 3-2 DOM waar ze allebei waarschijnlijk niks aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |