Vooral de tegenstander hopelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:30 schreef FvanS het volgende:
Met al die onderbrekingen blijf je toch niet lekker in het spel zou je zeggen
Voor mij wel de ontdekking van deze OS.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:31 schreef kilon het volgende:
Heerlijk wegkijken weer, ongeacht het resultaat
Precies dit, Dit kost je gewoon een set.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet in de tribune duiken, met zo'n mentaliteit verdien je het ook niet om te winnen
Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:41 schreef Zorro het volgende:
WAt is dit nou weer? Staat het 22-22, wordt ik even weggeroepen en kom ik terug is de set verloren en kansloos in de 2e set?
Afknapper.
Ik zal mijn dochter even streng toesprekenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.
De dreun van het verlies.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Mental midgets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Denigrerend.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De dreun van het verlies.
Heb ik een gifwaardig moment gemist?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Zorro het volgende:
Een gifje van die tribunejongen zou hier erg vaak van pas komen
Is grappig omdat het een contrast geeft. Met die ellenlange volleybalsters. Als ik commentator op nationale TV was zou ik het ook niet zeggen. Toch meer de huiskamer hier.quote:
Omdat je er niet bekend mee bentquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Italiaanse campingmuziek is toch net iets stijlvoller.
Hij heeft vast wel eens wat gehoord van die Marco Borsato gast.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je er niet bekend mee bent
5quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gat blijft steeds ongeveer 7 punten.
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik een gifwaardig moment gemist?
Ook bij toernooien in NL altijd leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel echt de gezelligste sport om in het publiek te zitten volgens mij
* Nattekat kijkt toch even naar de mogelijkheden
Ga dat misschien wel doen als de kans zich voor doetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook bij toernooien in NL altijd leuk.
Ik vrees dat het lastig wordt, kaartjes vanaf de kwartfinale zullen wel onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Geen mogelijkheden
Misschien in de resale nog wat de dag van tevoren
Ik vind de kaartjes van de poulefase juist goedkoopquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het lastig wordt, kaartjes vanaf de kwartfinale zullen wel onbetaalbaar zijn.
Hond uit de buurt houden dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
Die Antropova doet me denken aan die Chinese in Rio die ons van het brons hield
Half? Je bent nogal mild.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een halve man bij het boksen is pas niet eerlijk.
2 optiesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden precies was dit moment? Ik kan er wel 1 maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:18 schreef FvanS het volgende:
[..]
2 opties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je wat anders?
Karakurt naturaliserenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Sjinkie Knegt maar toevoegen danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Die speelt wel met vuurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt maar toevoegen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |