Ik vind de kaartjes van de poulefase juist goedkoopquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat het lastig wordt, kaartjes vanaf de kwartfinale zullen wel onbetaalbaar zijn.
Hond uit de buurt houden dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
Die Antropova doet me denken aan die Chinese in Rio die ons van het brons hield
Half? Je bent nogal mild.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een halve man bij het boksen is pas niet eerlijk.
2 optiesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden precies was dit moment? Ik kan er wel 1 maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben hier erg slecht in maar ik heb het. Alleen heb ik geen idee hoe dat bewegend te doen, dan is ie veel beter, maar dit is voor het idee en het tijdstip waarop (stand)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:18 schreef FvanS het volgende:
[..]
2 opties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je wat anders?
Karakurt naturaliserenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Sjinkie Knegt maar toevoegen danquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Die speelt wel met vuurquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt maar toevoegen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |