Als je van Turkije had gewonnen dan denk ik dat het een goed toernooi is. Nu beetje zure nasmaakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is sowieso best een prima toernooi tot nu toe, in een andere poule had je wellicht al een zege gepakt
Dat was een stunt geweest. Hier een 3-0 was de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je van Turkije had gewonnen dan denk ik dat het een goed toernooi is. Nu beetje zure nasmaak
Dat weet ik maar je bent zo close geweest daar dat je die had moeten winnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een stunt geweest. Hier een 3-0 was de lijn der verwachting.
Het moet even mee zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat je die eerste set niet kon pakken zodat je met 3-2 tegen Dominicaantjes genoeg had. Nu mag je daar eigenlijk maar 1 zet weggeven
Japan en Kenia kunnen toch maximaal 3 punten pakken als nummer 3?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat je die eerste set niet kon pakken zodat je met 3-2 tegen Dominicaantjes genoeg had. Nu mag je daar eigenlijk maar 1 zet weggeven
Die Chinees, Fuk Kin Lan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Szura het volgende:
Wij missen zo’n speler die alles kapot kan rammen, zoals deze of een Boskovic ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk op HBO Max, wordt het ook op de NOS uitgezonden? Het is saai zonder commentaar…
ES2 is volleybalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk op HBO Max, wordt het ook op de NOS uitgezonden? Het is saai zonder commentaar…
Ik heb gewoon commentaar hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
ik ookquote:
Oh, ik hoorde niets op HBO. Het geluid liep ook niet synchroon met het beeld, dat vond ik ook vervelend.quote:
Bij audio kun je het commentaar aanzetten, voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde niets op HBO. Het geluid liep ook niet synchroon met het beeld, dat vond ik ook vervelend.
Nu NPO
Had ie maar een playlist uit 1985. Dan leek het nog ergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
DJ daar heeft nog een NL-playlist uit 2005 ofzo.
Hopen op Paniek in de confettifabriek zometeenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
DJ daar heeft nog een NL-playlist uit 2005 ofzo.
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.quote:
Of het skaten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij het beachvolleybal.
De bom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
Nu ik erover nadenk zou een jaren 80 playlist best goed passen.
Alles draait om de eenvoud
Ben jij ook zo bang
Als ik kon toveren
Is dit alles
Om er maar een paar te noemen.
Bij het laatste matchpoint.quote:
Nou en. Ik heb de Beatles en Chuck Berry ook niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef Nattekat het volgende:
Jaren 80 muziek draaien in een zaal vol met mensen die dat nooit (bewust) hebben meegemaakt ja?
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren puntquote:
Het gaat ook ineens een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Een wedstrijd kan zoveel sneller klaar zijn zonder al deze onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Ik ben even alleen, mijn vriend is zelf sporten. Heb mezelf wel even toegeschreeuwd in de spiegelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis nog even waarom beide ploegen met 3-1 moeten winnen, terwijl Nederland een punt meer heeft.
#werkenbijdenos of wat anders?
Dat is strategiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |