Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren puntquote:
Het gaat ook ineens een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben gedoucht, oranje shirt aan dus dit kan niet meer mis vandaag
Een wedstrijd kan zoveel sneller klaar zijn zonder al deze onzin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Ik ben even alleen, mijn vriend is zelf sporten. Heb mezelf wel even toegeschreeuwd in de spiegelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen thuis een dubbele high five gegeven?
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis nog even waarom beide ploegen met 3-1 moeten winnen, terwijl Nederland een punt meer heeft.
#werkenbijdenos of wat anders?
Dat is strategiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Ja, dat weet ik, maakt het niet meer logisch dat DR precies dezelfde hoeveelheid punten uit deze wedstrijd moet halen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1
Bij 3-1 krijgt de winnaar 3 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |