Nee, met het feit dat de NOS geen zendtijd had maar de AvroTros, die per se kansloze zangers moesten laten zien.quote:
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, met het feit dat de NOS geen zendtijd had maar de AvroTros, die per se kansloze zangers moesten laten zien.
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.
Aiii.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.
Ze hadden het ook gewoon kunnen blijven negeren. Meer was het niet waard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rare keus weer van de NOS, ga je dit kansloze verhaal in de herhaling laten zien. Ten eerste had je daar ook vanmorgen gewoon live verslag van kunnen doen en nu laat je er andere livesport voor gaan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schakelde in voor judo en kreeg Sieneke voor mijn kiezen. Niet fijn, zeker niet als je net wakker bent.
Dat voelt toch wel als een ippon tegen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had jij nog mazzel, ik kreeg Samantha Steenwijk.
quote:
Van Teddy.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat voelt toch wel als een ippon tegen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Met 2-0 vernietig je de hoop van je tegenstander, even doorpakken nu
Mja die spelen dan alleen nog maar voor de eerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Turkije moet nu lachen (heel ander kaliber ik weet het)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Die waren daarmee niet uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Turkije moet nu lachen (heel ander kaliber ik weet het)
Die had je eigenlijk ook nooit weg mogen gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
DR heeft volgens de NOS ook een 3-1 nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 3-2 DOM waar ze allebei waarschijnlijk niks aan hebben
Rolletjes zijn alleen in het judo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt gewoon 1-1, zo rollen wij
Dat klinkt eigenlijk wel het meest logische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:52 schreef Szura het volgende:
Dit wordt 3-2 DOM waar ze allebei waarschijnlijk niks aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |