Ja, dat weet ik, maakt het niet meer logisch dat DR precies dezelfde hoeveelheid punten uit deze wedstrijd moet halen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij 3-2 krijgt de winnaar 2 punten en de verliezer 1
Bij 3-1 krijgt de winnaar 3 punten
Ja. Geldt wel voor meer sporten. Tenniswedstrijden zijn de helft korter. En bij zwemmen, atletiek en BMX gaat het ook een stuk sneller zonder aankondigingen van drie kwartier per race.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een wedstrijd kan zoveel sneller klaar zijn zonder al deze onzin.
Elkaar even oppeppen of wat rust in het spel brengen soms, nog even tactiek besprekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen, dat geknuffel na een verloren punt
Ja soms, dat zou ik snappen. Maar ELKE KEER...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Elkaar even oppeppen of wat rust in het spel brengen soms, nog even tactiek bespreken
Ze spreken de volgende aanval/verdediging af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja soms, dat zou ik snappen. Maar ELKE KEER...
De coach geeft steeds aan welke play ze moeten spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze spreken de volgende aanval/verdediging af.
Dat gebruiken ze vooral als excuus om naar de reclame te kunnen gaan.quote:
Andere stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Sliske SUUZE hoeven we niets te missen maar ik zie op nos.nl ook gewoon reclame?
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-vquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke dan. Ik zie hier jasje trekken.
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-v
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)land-dom-republiek-v
quote:
heeft met de rechten te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rare keus weer van de NOS, ga je dit kansloze verhaal in de herhaling laten zien. Ten eerste had je daar ook vanmorgen gewoon live verslag van kunnen doen en nu laat je er andere livesport voor gaan
Ze hadden (om onverklaarbare redenen) geen zendtijd vanaf 8 uur. Waarschijnlijk hoopten ze dat Nederland niet zo vroeg hoefde waardoor ze niet live hoefden te gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rare keus weer van de NOS, ga je dit kansloze verhaal in de herhaling laten zien. Ten eerste had je daar ook vanmorgen gewoon live verslag van kunnen doen en nu laat je er andere livesport voor gaan
Ze hadden de rechten van judo wel lijkt mij zo.quote:
editquote:
Terecht puntquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat mensen judo hier spoilen voor mensen die dat nog niet gezien hebben.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat mensen judo hier spoilen voor mensen die dat nog niet gezien hebben.
Hadden de judoërs maar een punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |