Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Ja. Al was dit ook wel een race tussen die twee. Die jutten elkaar echt op, zeker de laatste 25 meter.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons het maximale als je dit ziet
Told ya.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:10 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Eerst de tijden van de andere halve finale afwachten. Die zijn strakker denk
Denk niet dat 2:19 voor Tes mogelijk is in dit bad (maar laat me graag verrassen)quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al was dit ook wel een race tussen die twee. Die jutten elkaar echt op, zeker de laatste 25 meter.
Per direct op zwart.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:18 schreef FvanS het volgende:
[..]
En er zat een onverlaat door het slotje heen te posten
Prachtig uiteengezetquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Redefine het volgende: [..] Je kent het FOK! handboek toch: Ze kunnen er helemaal niks van Als dat niet zo is, zijn ze de absolute favoriet (ook al is dat niet zo) en is alles behalve winnen falen Ja leuk die 4e plek, maar het is geen medaille Ja leuk zilver en brons, maar dat telt niet Ja leuk goud, maar dit is wel een nummer waar niemand wat omgeeft, win maar eens goud bij het schieten Ja leuk goud op dit sterke nummer, maar als de die ene erbij was geweest had die niks gewonnen Leuk dat goud met concurrentie, maar het was wel heel erg nipt Nooit toegeven dat een prestatie ook echt goed is he
![]()
Denk ik ook niet hoor. Maar dat het verschil ZO groot was komt natuurlijk ook wel daardoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat 2:19 voor Tes mogelijk is in dit bad (maar laat me graag verrassen)
Terwijl onze Tes lekker uitbolde.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:17 schreef wimderon het volgende:
Onnodig krachten verspild door de dames Douglass en Smiss.
Klopt, maar het gat is wel heel groot hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef Fodio het volgende:
Wie zegt dat Tes 100 procent is gegaan deze race? Ze zag er niet kapot uit na de race
Ik zit klaar voor nieuw experiment van Caspar.quote:
Celeste vindt dit niet leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Mensen die het woord 'plak' bezigen zijn minderwaardig.
Inge de Bruijn is daar mee begonnen volgens mij.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Ik vind dit een stevige uitspraak voor een woensdagavond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
Oh ok dan bewaar ik het voor morgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dit een stevige uitspraak voor een woensdagavond.
Die gaat nog voor een naamsverandering naar Celeste Medaille.quote:
Denk het ook niet nee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik weet niet hoe het met jullie is, ik verwacht geen medaille van Corbeau
4equote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Vijfde. Hoogstensquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap überhaupt niet waar die hype vandaan is gekomen. Leuk die voorrondes, maar die zeggen niet zo veel als het over de medailles gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Zilver minstensquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Bronsquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Doen er maar 5 mee dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik reken op plek 5, dan kan het alleen maar meevallen
Misschien kan die Pernille Blume nadoen 100 meter keihard afgaan en dan gewoon stoppen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat voor tactiek Corbeau nu uit de hoge hoed tovert
Ja die gaat m pakken denk ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Let op; Stubbeletie-Koek sprint in de laatste baan
Of Celeste Olympische Diploma?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat nog voor een naamsverandering naar Celeste Medaille.
Ik ook niet. Denk zelfs dat ik het niet eens zou geloven in eerste instantie mocht die het wel doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan me dit helemaal niet zo extreem herinneren van voorgaande edities. Met boe-geroep enzo ook.quote:
Celete Brons met een Gouden Randje, kan ook nog.quote:
Daarom dat ik graag naar zwemmen kijk. Want veel capuchons vlak voor de wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:34 schreef Xylos het volgende:
Ik sla mezelf ook altijd als ik moet sporten
Doet ie goed jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Jacco weet wel telkens naar welk land ie moet trouwens he... nul verdienste aan de prestaties van Marchand maar wel met de eer gaan strijken
Hier hetzelfde, na een heerlijke avond in De Kuip....quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:36 schreef Nober het volgende:
Om 22:00 begonnen met kijken en ben nu live. Hoop over kunnen slaan.
Hup Corbeau
Nee de werken van Jaccoquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef DeLuna het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk 5 seconden boven zijn tijd in de Heats.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik reken op plek 5, dan kan het alleen maar meevallen
Aiquote:
Voor het verdere verloop van het zwemmen mag men zich bij mij meldenquote:
Ik excuseer mij nederig.quote:
Dit is wel een vreemde argumentatiequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Marchand zal wel flink gedoped zijn zeker, hoor die naam echt de hele tijd in relatie met medailles.
Schroeiende tijd van Caspar ja!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind dit een verassende medalje. Knap hoor!
Ik was ook niet serieusquote:
0.09 genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een PR? In dit zwembad? Van een Nederlander nota bene?
Die gehaktballetjesvreters gaan eraan!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
We zitten Zweden op de hielen in het plakkenklassement!
HELEMAAL NERGENS HAHAHAHAHAHAquote:
Ach, je kan ook 0-0-0 hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet Kyle Chalmers de pick'em maar redden. Haha, as if
Ik ga wel lekker met Frankrijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
13e oeiquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal in OS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
De nieuwe update is uit.
Dit inderdaad. Ik had op 3 goud gerekend vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is pas 22 hequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Nober het volgende:
Marchand kan na dit toernooi ook stoppen. Je gaat dit hoogtepunt in eigen land nooit evenaren.
Ze hebben motortjes ingeschakeld onder water?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
opvallend dat de tijden vandaag opeens vrij snel zijn
Ik op 2 uit 6 kansen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik had op 3 goud gerekend vandaag
Goed diner.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
De blowers staan aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
Gesponsord door Tefalquote:
Stukje Pfas.quote:
Die is hoofdverantwoordelijke voor de lekke band van Pietersequote:
Zwemt toch ook verdacht ver voor het veld uit? Voor de spelen las ik juist in de krant dat de Chinese zwemmers dit keer aan de dope zitten. Kaminga zat toch ook al helemaal dat hij de Chinesen haat daardoor maar het niet kan zeggen omdat hij bang is vergiftigd te worden als hij dan in China moet zwemmen.quote:
En veel luchtcirkulasie.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk laat de concurrentie niets van die Pan heel
Ja en hoe heette die Aussie ook alweer die ook alleen in een snel pak kon schroeienquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze water en brood held.
[ afbeelding ]
"leverage uit het pak"quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze water en brood held.
[ afbeelding ]
Ik nodig je hiervoor ook nog van harte uit in het Feyenoord topic later dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
Een lijstje users de mondjes gesnoerd zeg bohh
We schrijven hem met potlood op.quote:
Thorpe denk kquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en hoe heette die Aussie ook alweer die ook alleen in een snel pak kon schroeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |