Die gehaktballetjesvreters gaan eraan!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
We zitten Zweden op de hielen in het plakkenklassement!
HELEMAAL NERGENS HAHAHAHAHAHAquote:
Ach, je kan ook 0-0-0 hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet Kyle Chalmers de pick'em maar redden. Haha, as if
Ik ga wel lekker met Frankrijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
13e oeiquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal in OS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
De nieuwe update is uit.
Dit inderdaad. Ik had op 3 goud gerekend vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is pas 22 hequote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Nober het volgende:
Marchand kan na dit toernooi ook stoppen. Je gaat dit hoogtepunt in eigen land nooit evenaren.
Ze hebben motortjes ingeschakeld onder water?quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
opvallend dat de tijden vandaag opeens vrij snel zijn
Ik op 2 uit 6 kansen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik had op 3 goud gerekend vandaag
Goed diner.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
De blowers staan aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:40 schreef TAmaru het volgende:
Gesponsord door Tefalquote:
Stukje Pfas.quote:
Die is hoofdverantwoordelijke voor de lekke band van Pietersequote:
Zwemt toch ook verdacht ver voor het veld uit? Voor de spelen las ik juist in de krant dat de Chinese zwemmers dit keer aan de dope zitten. Kaminga zat toch ook al helemaal dat hij de Chinesen haat daardoor maar het niet kan zeggen omdat hij bang is vergiftigd te worden als hij dan in China moet zwemmen.quote:
En veel luchtcirkulasie.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk laat de concurrentie niets van die Pan heel
Ja en hoe heette die Aussie ook alweer die ook alleen in een snel pak kon schroeienquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze water en brood held.
[ afbeelding ]
"leverage uit het pak"quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze water en brood held.
[ afbeelding ]
Ik nodig je hiervoor ook nog van harte uit in het Feyenoord topic later dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
Een lijstje users de mondjes gesnoerd zeg bohh
We schrijven hem met potlood op.quote:
Thorpe denk kquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en hoe heette die Aussie ook alweer die ook alleen in een snel pak kon schroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |