Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Daar hangt toch een luchtje aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chinezen staan echt totaal niet op punt.
Nee, teveel last van de golven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uit de buitenbaan kun je toch niet winnen?
Nee, een kaaiman.quote:
Jaquote:
Zeg het hem!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:41 schreef wimderon het volgende:
Marchand start niet in de estafette, Grueter.
Hij schijnt hier mee te lezen.quote:
Lijkt me niet, ze zijn toch ook ooit op dat eiland gekomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Taiwanees, ik dacht dat die meteen verdronken in een zwembad
Ook toen hadden ze vast wel boten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ze zijn toch ook ooit op dat eiland gekomen.
Heel verdacht dit.quote:
Tweequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook dat hij 4? nummers doet vanavond? Ongekend.
Oh ok, dat is wel gekend.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie al eens olympisch nieuws van de NOS op Tiktok bekeken?
Ik heb nog nooit op Tiktok gekeken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
We zijn geen 12 meerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Donder op met TikTokquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Nee, en zal ik ook niet gaan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Nee, is dat een aanrader?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Dat vind ik zo'n vermoeiende gozerquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Zelfde tijd zou dan wel mooi zijn.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat baan 7 wint
Sieg Heilman moeten ze dan op ARD roepen!
Dat omschrijft het wel goed ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed maar kennelijk had hij niet door dat het too much werd
.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komen er nog Nederlanders in het zwembad?
Met synchroon zwemmen meen ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komen er nog Nederlanders in het zwembad?
Ben niet van de tiktok generatie, dus geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, dat staat in die banner van de NOS van zonet.
Daarom vroeg ik me dat af
Fretsjquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
de overtuigdheid waarmee Grueter altijd die namen uitspreekt deed me denken dat hij echt weet hoe ze uit te spreken
maar inmiddels is me wel duidelijk dat hij geen idee heeft
Nee, doe ik niet meer aanquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer werd er nog een gediskwalificeerd
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
de overtuigdheid waarmee Grueter altijd die namen uitspreekt deed me denken dat hij echt weet hoe ze uit te spreken
leuke!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
Ja wanneer ook alweer? Voor mijn gevoel waren ze toen 1 en 2 maar dus toch niet, maar ik kan niet meer vinden waar dat wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer werd er nog een gediskwalificeerd
Daar kun je in de VS verkiezingen mee winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
Goeie vraag, ik zal eens oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegt
Precies, zo spreek ik Griezmann op een bepaald manier uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo spreek ik Griezmann op een bepaald manier uit.
De gay community?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef greenstein het volgende:
nou ik kwam hier voor Woodu, weet dat je welkom bent in de community en de hartelijke groetjes van iedereen doehoei
Groetjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef greenstein het volgende:
nou ik kwam hier voor Woodu, weet dat je welkom bent in de community en de hartelijke groetjes van iedereen doehoei
Heb het net ff gecheckt op Olympics.com maar het is Gmielewski en niet Schmielewski zoals Grueter uitspreektquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
Dat is evident met je Amstel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik spendeer trouwens zelf ook wel minimaal een uur per dag aan TikTok, maar ik ben dan ook deel van het mindere volk.
Ik heb weinig meer te verliezen in het leven ja.quote:
Qua starttijden sowieso na de vrije slag halve finales. En misschien na de 800 meter finale.quote:
Totaal geen tijd meer voor naast het kijken van sport (en het echte leven)quote:
Ik vond vanochtend vroeg tijdens mijn strandwandeling een vol blikje Heineken.quote:
Je hebt de heats en halve finales niet gekeken...quote:
Zelfkennis is de weg tot verbetering.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik spendeer trouwens zelf ook wel minimaal een uur per dag aan TikTok, maar ik ben dan ook deel van het mindere volk.
Neen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zelfkennis is de weg tot verbetering.
Vermoedelijk om te koelen? Kou wordt het best opgenomen via de handpalmen en voetpalmen.quote:
Baan 1/7/8quote:
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef greenstein het volgende:
niet te doen al deze ads (op werklaptop dus geen blocker)
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal geen tijd meer voor naast het kijken van sport (en het echte leven)
Koop een abo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:03 schreef greenstein het volgende:
niet te doen al deze ads (op werklaptop dus geen blocker)
De kans dat een Kazak wint is zeer klein.quote:
Dat is alvast 1x geen goud voor Regan Smissquote:
Genot.quote:
Alles gaat mis sinds Biden uit de race is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het op fok.us ook al langzaam de slechtste spelen OOIT vinden?
Die gaan wij niet meer inhalen op de plakkenspiegel neequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
Australië begint toch wel enigszins buitenproportioneel te worden in het zwembad
Net als G Walsh ff stoer doen met je WR op de trials hahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is alvast 1x geen goud voor Regan Smiss
Mentally weak, typically American, cut off the moneytrain.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er iemand al gewonnen op de afstand waar een WR op trials werd gescoord?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net als G Walsh ff stoer doen met je WR op de trials hahaha
Ho ho, in Amerika hebben ze geen staatssteun!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mentally weak, typically American, cut off the moneytrain.
Te veel aan de uitlaat gehangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ook al zo'n rode kop. Is dat normaal tegenwoordig?
Had ik net ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Internet eruit, matige timing. Stream op tablet loopt vreemd genoeg wel door (ook wifi)
Is het dan niet je DNS die eruit ligt ipv je hele verbinding?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Internet eruit, matige timing. Stream op tablet loopt vreemd genoeg wel door (ook wifi)
24 medailles meer dan Nederland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezien het sportverstand van de mensen in ons topic, kun je niet veel verwachten van de Amerikaanse equivalenten he.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, in Amerika hebben ze geen staatssteun!
Maar 4x goud na 4 dagen (5/6 als Finke/de estafette nog wint) is echt heel weinigquote:
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er iemand al gewonnen op de afstand waar een WR op trials werd gescoord?
Hebben net nog booggeschoten. Ze kunnen alles.quote:
Classic.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)
Of je moet O'Callaghan meerekenen, die zat onder het WR weliswaar
McIntosh toch of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)
Of je moet O'Callaghan meerekenen, die zat onder het WR weliswaar
Heldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
800 meter, nou ja mooi moment om alvast aan het dagschema van morgen te beginnen.
8.8.8.8 ingesteld en hij doet het weer ja. Geen idee hoe ik dat op mijn telefoon doe overigens, daar hetzelfde probleem. Op tablet niet nodig dus, vreemdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is het dan niet je DNS die eruit ligt ipv je hele verbinding?
Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 4x goud na 4 dagen (5/6 als Finke/de estafette nog wint) is echt heel weinig
Maar ja dit is ook geen afstand die ze vaak voluit zwemmen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit WR staat ook al mokerlang, mag wel eens oprotten
ja en die voornamen klopten ook van geen kantquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb het net ff gecheckt op Olympics.com maar het is Gmielewski en niet Schmielewski zoals Grueter uitspreekt
Klopt. Maar wel 3 seconden langzamer dan die tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
McIntosh toch of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zit ook vrijwel altijd voor de 1500 in het schemaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja dit is ook geen afstand die ze vaak voluit zwemmen.
O wacht het is een afstandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Hondslelijke Ier is te bleek voor de snelheidsmeter.
En dan ook nog een tweeling, jeetje. Doet die op z'n minst wel aan e-sports?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Wiffen is ook een deel van een tweeling. Z'n broer is alleen niet zo snel.
Die zwemt ook, was ook op het WK in Doha. Alleen wel een stuk minder snelquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook nog een tweeling, jeetje. Doet die op z'n minst wel aan e-sports?
Net als Marchand?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:15 schreef wimderon het volgende:
Winnington moet zo nog een estafette zwemmen.
Herhaling van vorige keer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie eigenlijk nu nog van elke afstand tot nu toe in Parijs wie 'm gewonnen heeft?
Ik heb vaak een groter probleem om te onthouden welke afstand wel en welke afstand niet is geweestquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie eigenlijk nu nog van elke afstand tot nu toe in Parijs wie 'm gewonnen heeft?
Typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Relatief matige laatste baan voor Finke, niet genoeg zo.
Je zou denken dat hij ook goed is in de wiskunde Olympiade.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, ik vergeet dit vrijwel meteen weer. Tot jullie vier jaar later vertellen wie er de vorige keer won ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme. Ik vind het enorm lullig maar ik moest echt even lachen.quote:
Mogen ze zo nog 1 aan toevoegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika weer met een tweede/derde plaats, die hadden ze nog niet
Op de hele Spelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk een Ierse medaille zonder iemand die Smith heet het op podium, eerste keer ooit
Bijzonder dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Ach we moeten weer naar NPO1, zonder aankondiging ook.
Doen ze bij de Belg al 100 jaar een stuk beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Ach we moeten weer naar NPO1, zonder aankondiging ook.
Buren vervalt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doen ze bij de Belg al 100 jaar een stuk beter.
Een samenvatting van het strandvolleybal via HBO? Waarom zou je dat doen.quote:
Stukje verzuiling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op 1 zender kan.
Slimste Mensedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op 1 zender kan.
Bij het ingooien viel allesquote:Toussaint: 'Word heel verdrietig van deze tijd, het lukt steeds net niet'
Kira Toussaint weet niet waarom ze er in de halve finale van de 100 rug niet in slaagt onder de minuut te duiken. "Ik ben fitter dan ooit en zwem tijdens trainingen vaak heel snelle tijden."
Daar kijkt geen hond naar toch?quote:
Die lopen qua goud redelijk op het verwachte schema en qua medailles ruim voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weggegooid geldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs HBO zendt nu beachvolleybal uit onder de zwem-stream?
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Nee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Dat is dan de Eurosport-stream. Niet de zwemstream, want daar zijn ceremonies.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel streams heeft HBO eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |