Daar kun je in de VS verkiezingen mee winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
Goeie vraag, ik zal eens oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegt
Precies, zo spreek ik Griezmann op een bepaald manier uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo spreek ik Griezmann op een bepaald manier uit.
De gay community?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef greenstein het volgende:
nou ik kwam hier voor Woodu, weet dat je welkom bent in de community en de hartelijke groetjes van iedereen doehoei
Groetjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:58 schreef greenstein het volgende:
nou ik kwam hier voor Woodu, weet dat je welkom bent in de community en de hartelijke groetjes van iedereen doehoei
Heb het net ff gecheckt op Olympics.com maar het is Gmielewski en niet Schmielewski zoals Grueter uitspreektquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
de overtuigdheid waarmee Grueter altijd die namen uitspreekt deed me denken dat hij echt weet hoe ze uit te spreken
maar inmiddels is me wel duidelijk dat hij geen idee heeft
Dat is evident met je Amstel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik spendeer trouwens zelf ook wel minimaal een uur per dag aan TikTok, maar ik ben dan ook deel van het mindere volk.
Ik heb weinig meer te verliezen in het leven ja.quote:
Qua starttijden sowieso na de vrije slag halve finales. En misschien na de 800 meter finale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |