Met synchroon zwemmen meen ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komen er nog Nederlanders in het zwembad?
Ben niet van de tiktok generatie, dus geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, dat staat in die banner van de NOS van zonet.
Daarom vroeg ik me dat af
Fretsjquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
de overtuigdheid waarmee Grueter altijd die namen uitspreekt deed me denken dat hij echt weet hoe ze uit te spreken
maar inmiddels is me wel duidelijk dat hij geen idee heeft
Nee, doe ik niet meer aanquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer werd er nog een gediskwalificeerd
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
de overtuigdheid waarmee Grueter altijd die namen uitspreekt deed me denken dat hij echt weet hoe ze uit te spreken
leuke!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
Ja wanneer ook alweer? Voor mijn gevoel waren ze toen 1 en 2 maar dus toch niet, maar ik kan niet meer vinden waar dat wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer werd er nog een gediskwalificeerd
Daar kun je in de VS verkiezingen mee winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is met alles zo, als je maar lang genoeg doet alsof het zo is gaat iedereen er in geloven.
Goeie vraag, ik zal eens oplettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de vraag is of hij wel verstand heeft van zwemmen of dat hij daar ook zomaar iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |