Ik heb vaak een groter probleem om te onthouden welke afstand wel en welke afstand niet is geweestquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie eigenlijk nu nog van elke afstand tot nu toe in Parijs wie 'm gewonnen heeft?
Typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Relatief matige laatste baan voor Finke, niet genoeg zo.
Je zou denken dat hij ook goed is in de wiskunde Olympiade.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, ik vergeet dit vrijwel meteen weer. Tot jullie vier jaar later vertellen wie er de vorige keer won ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie eigenlijk nu nog van elke afstand tot nu toe in Parijs wie 'm gewonnen heeft?
Godverdomme. Ik vind het enorm lullig maar ik moest echt even lachen.quote:
Mogen ze zo nog 1 aan toevoegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika weer met een tweede/derde plaats, die hadden ze nog niet
Op de hele Spelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk een Ierse medaille zonder iemand die Smith heet het op podium, eerste keer ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |