Typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Relatief matige laatste baan voor Finke, niet genoeg zo.
Je zou denken dat hij ook goed is in de wiskunde Olympiade.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, ik vergeet dit vrijwel meteen weer. Tot jullie vier jaar later vertellen wie er de vorige keer won ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Weten jullie eigenlijk nu nog van elke afstand tot nu toe in Parijs wie 'm gewonnen heeft?
Godverdomme. Ik vind het enorm lullig maar ik moest echt even lachen.quote:
Mogen ze zo nog 1 aan toevoegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika weer met een tweede/derde plaats, die hadden ze nog niet
Op de hele Spelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk een Ierse medaille zonder iemand die Smith heet het op podium, eerste keer ooit
Bijzonder dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Ach we moeten weer naar NPO1, zonder aankondiging ook.
Doen ze bij de Belg al 100 jaar een stuk beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Ach we moeten weer naar NPO1, zonder aankondiging ook.
Buren vervalt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doen ze bij de Belg al 100 jaar een stuk beter.
Een samenvatting van het strandvolleybal via HBO? Waarom zou je dat doen.quote:
Stukje verzuiling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op 1 zender kan.
Slimste Mensedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit niet gewoon op 1 zender kan.
Bij het ingooien viel allesquote:Toussaint: 'Word heel verdrietig van deze tijd, het lukt steeds net niet'
Kira Toussaint weet niet waarom ze er in de halve finale van de 100 rug niet in slaagt onder de minuut te duiken. "Ik ben fitter dan ooit en zwem tijdens trainingen vaak heel snelle tijden."
Daar kijkt geen hond naar toch?quote:
Die lopen qua goud redelijk op het verwachte schema en qua medailles ruim voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het op fok.us ook al langzaam de slechtste spelen OOIT vinden?
Weggegooid geldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs HBO zendt nu beachvolleybal uit onder de zwem-stream?
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Nee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
Dat is dan de Eurosport-stream. Niet de zwemstream, want daar zijn ceremonies.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:28 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |