Heeft er iemand al gewonnen op de afstand waar een WR op trials werd gescoord?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net als G Walsh ff stoer doen met je WR op de trials hahaha
Ho ho, in Amerika hebben ze geen staatssteun!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mentally weak, typically American, cut off the moneytrain.
Te veel aan de uitlaat gehangen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ook al zo'n rode kop. Is dat normaal tegenwoordig?
Had ik net ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Internet eruit, matige timing. Stream op tablet loopt vreemd genoeg wel door (ook wifi)
Is het dan niet je DNS die eruit ligt ipv je hele verbinding?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Internet eruit, matige timing. Stream op tablet loopt vreemd genoeg wel door (ook wifi)
24 medailles meer dan Nederland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het op fok.us ook al langzaam de slechtste spelen OOIT vinden?
Gezien het sportverstand van de mensen in ons topic, kun je niet veel verwachten van de Amerikaanse equivalenten he.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, in Amerika hebben ze geen staatssteun!
Maar 4x goud na 4 dagen (5/6 als Finke/de estafette nog wint) is echt heel weinigquote:
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er iemand al gewonnen op de afstand waar een WR op trials werd gescoord?
Hebben net nog booggeschoten. Ze kunnen alles.quote:
Classic.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)
Of je moet O'Callaghan meerekenen, die zat onder het WR weliswaar
McIntosh toch of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee en volgensmij is dat nu ook wel klaar (Titmus, Smith en Walsh)
Of je moet O'Callaghan meerekenen, die zat onder het WR weliswaar
Heldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
800 meter, nou ja mooi moment om alvast aan het dagschema van morgen te beginnen.
8.8.8.8 ingesteld en hij doet het weer ja. Geen idee hoe ik dat op mijn telefoon doe overigens, daar hetzelfde probleem. Op tablet niet nodig dus, vreemdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is het dan niet je DNS die eruit ligt ipv je hele verbinding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |