Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Toch altijd op de 100 vrij?quote:
Ja, vergeet het maarquote:
Richards ook niet geweldig. Crooks zit er wel goed bij, vind ik leuk.quote:
Goede vraag.quote:
Of aan het einde zoals gisteren de 800 meter bij de mannen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Waarom was deze afstand niet gewoon als eerste in het schema
Dus elke heat ongeveer 4 doorquote:
Goed nieuws voor de eerste heat met 3 deelneemsters!quote:
Was er toen ook WR-split erbij?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Mja, toen ik vorige week 1500m ging zwemmen, deed ik er 30 minuten over. Kan dus nog wel wat langer allemaal
Dat red ik nog niet eens in een uurquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Mja, toen ik vorige week 1500m ging zwemmen, deed ik er 30 minuten over. Kan dus nog wel wat langer allemaal
Voor mij was dat uitzwemtempoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat red ik nog niet eens in een uur
Sowieso niet wat snelheid betreft, maar na 500m moet ik al aan de zuurstof
Ik zwem 2 km/h. Maar ik kan alleen schoolslag. Ik kan dat wel lang volhouden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat red ik nog niet eens in een uur
Sowieso niet wat snelheid betreft, maar na 500m moet ik al aan de zuurstof
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik vorige week voor het eerst sinds vele jaren weer eens in een zwembad ben gesprongen om nog enige vorm van lichaamsbeweging te krijgen (hardlopen gaat niet wegens kniegedoe).quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was dat uitzwemtempo
Ik ging voor 2km, maar ben gestopt omdat ik me echt de pleuris verveelde.
Eens. Terwijl de 50 meters buiten vrije slag om niet Olympisch zijn. Strookt niet echt met het spectaculairder maken van de sporten bij het IOC.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef kilon het volgende:
Ze hadden gewoon nooit zowel de 800 als de 1500 Olympisch moeten maken. Een van de twee is prima, de ander is onnodig.
En dan ondertussen wel de 50km snelwandelen eruit halen.
Hebben de grote zwemlanden ook geen baat bij die korte nummers op andere slagen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Terwijl de 50 meters buiten vrije slag om niet Olympisch zijn. Strookt niet echt met het spectaculairder maken van de sporten bij het IOC.
Maar ja ik vermoed dat er een sterke lobby was vanuit een of meer machtige landen voor die langere nummers.
Amerika is traditioneel wel sterk op die korte afstanden, terwijl je op de lange afstanden vaak Europeanen ziet Buiten Ledecky dan, die is al jaren dominant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Terwijl de 50 meters buiten vrije slag om niet Olympisch zijn. Strookt niet echt met het spectaculairder maken van de sporten bij het IOC.
Maar ja ik vermoed dat er een sterke lobby was vanuit een of meer machtige landen voor die langere nummers.
En Finke nu ook. Maar zie ook veel liever de 50m's.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerika is traditioneel wel sterk op die korte afstanden, terwijl je op de lange afstanden vaak Europeanen ziet Buiten Ledecky dan, die is al jaren dominant.
Finke niet echt dominant natuurlijk, wel aanwezig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En Finke nu ook. Maar zie ook veel liever de 50m's.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:49 schreef kilon het volgende:
Sudan, Granada, ZImbabwe, Botswana en Guyana is waar we zeker wel voor inschakelen
Het waren er maar 3, waarvan de eerste slechts met 3 en de derde met 2 afmeldingen. Ofwel, slechts 1 afvaller voor de top 16.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan is top 16 halen ook niet zo heel moeilijk, minder dan 50% valt af.
Ik ook wel.quote:
Nee op dit onderdeel bedoel ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren er maar 3, waarvan de eerste slechts met 3 en de derde met 2 afmeldingen. Ofwel, slechts 1 afvaller voor de top 16.
Maar ja, op de 1500 moet je natuurlijk direct finale halen om door te gaan.
Bij de mannen wel 10.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ging om de 100. Serieus maar 4 heats voor 100 vrij? Wtf
Wel een Paige Nederlandseachternaam uit Afrika, net bij het roeien geloof ik was ook een Paige Nederlandseachternaam uit Afrika.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:53 schreef DeLuna het volgende:
1 exoten heat is wel matig op deze afstand
Ze zwemmen in de Seine?quote:
Erg jammer, die had ze wel mogen skippen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet te combineren met de 200 schoolslag geloof ik
Ja alleen daar maakt ze meer kans op goud dan op de 100 vrij, dus ik snap haar welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, die had ze wel mogen skippen.
Die heeft goed naar Phelps gekeken, moeilijke onderdelen gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, die had ze wel mogen skippen.
Ik ben bang dat er toch niet meer in zit dan een 5e/6e plek, maar ze mag me verrassen. De Amerikaansen, de Australische, Haughey en Sjostrom lijken me te sterkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:02 schreef kilon het volgende:
Vierde tijd, kom maar op met die medaillehype nos
Straks ook nog de kutste estafettequote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we zijn nog niet klaar? Godsamme wat een mokerlange sessie
Amerikaansen niet per se, maar die andere 4 wel ja. Misschien nog wel beter dan Jack.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er toch niet meer in zit dan een 5e/6e plek, maar ze mag me verrassen. De Amerikaansen, de Australische, Haughey en Sjostrom lijken me te sterk
Jezus.quote:
Dat denk ik dus ook. Maar NOS vast niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er toch niet meer in zit dan een 5e/6e plek, maar ze mag me verrassen. De Amerikaansen, de Australische, Haughey en Sjostrom lijken me te sterk
Op programma van Redefinequote:
Mjah. Daar is het veel minder een zekerheid dan bij die lange nummers.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben de grote zwemlanden ook geen baat bij die korte nummers op andere slagen?
Die wacht met experimenteren tot de finale.quote:
Duurt ook nog tot de finale voordat hij iets nieuws gaat proberenquote:
Wat heeft de Slow-Chat hiermee te maken.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heeft de Slow-Chat hiermee te maken.
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze race eerder of later in het finaleprogramma dan de vlinderslag morgen?
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze race eerder of later in het finaleprogramma dan de vlinderslag morgen?
Geen goud?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Marchand veel beter dan de rest, dit is gespeeld
Of ze gebruiken het niet meer uit angst om gepakt te worden?quote:
Jammer dat ie niet 2 tienden trager was.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wereldrecordhouder Qin als 15e door.
De Britten winnen dit spel lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bestaat alleen om Amerika gratis goud te geven
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bestaat alleen om Amerika gratis goud te geven
Dat zou wel het meest logisch zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Daar ben ik minder bekend meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.quote:
Zou het helemaal niet erg vinden als het Korea oid wordtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakken
Normaal gesproken Guy.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.
Bird of Guyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.
Ik ook, daarom juich ik voor de ene keer maar voor GB (en tegen de VS kan dat ook wel een keer).quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakken
Staat erbij alsof ie vanavond 2 seconden harder gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Ouderwets nonchalante reactie weer van Kamminga
Knieblessure gehad (of eigenlijk nog steeds)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wereldrecordhouder Qin als 15e door.
Ja, om vervolgens (meestal.. ) niet veel harder te gaan..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Staat erbij alsof ie vanavond 2 seconden harder gaat.
Toch ook wel weer een bijzondere keusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef wimderon het volgende:
Turnen en beachvolleybal staan aangekondigd op de EXTRA stream.
Turnen, 3x3, en handboogschieten aangekondigd op stream 1.
Heeft Grueter al van zich laten horen op twitter?
3x3 en NL-boog is wel al klaar voor 20.30quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef wimderon het volgende:
Turnen en beachvolleybal staan aangekondigd op de EXTRA stream.
Turnen, 3x3, en handboogschieten aangekondigd op stream 1.
Heeft Grueter al van zich laten horen op twitter?
Nou ja, turnen is op zich wel een 'grote' finale ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook wel weer een bijzondere keus
Beachen dus niet op NPO1 (nee want daar is het NOS Journaal en De Slimste Mens iksdee). Welk duo moet om 20.00?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:47 schreef Szura het volgende:
[..]
3x3 en NL-boog is wel al klaar voor 20.30
Boermans/de Grootquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beachen dus niet op NPO1 (nee want daar is het NOS Journaal en De Slimste Mens iksdee). Welk duo moet om 20.00?
Die hadden wel live gemogen wmb maar ja, niets aan te doenquote:
#DeRugquote:Zwemmen | Kamminga niet in actie op 200 meter schoolslag
Arno Kamminga zwemt vanavond niet de halve finale van de 200 meter schoolslag. Hij trekt zich terug door een rugblessure. Drie jaar geleden won hij op de Spelen van Tokio nog zilver op die afstand.
Eerder stelde Kamminga teleur op de 100 meter schoolslag. In de finale eindigde hij als zesde.
Faler choker etc.quote:
#zouhetwatuitmakenquote:
Al besproken.quote:
Zou hij nog in actie komen op de 4x100 wissel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:44 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXEzZHk3YXdoNWpjZw==
Het is dus na de heat gebeurd blijkbaar.
quote:
Neequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou hij nog in actie komen op de 4x100 wissel?
Moeten ze eerst de finale halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee
Maar wellicht dat Corbeau daar iets nieuws probeert
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd naar de werken van Grueter over het weer niet uitzenden van het zwemmen
Is er überhaupt een stream met Grueter dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd naar de werken van Grueter over het weer niet uitzenden van het zwemmen
Welkom op een nieuwe dag op de STREAM. Goed dat u inschakelt voor deze topsport met finales bol van kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:14 schreef Redefine het volgende:
Nee, maar die komt natuurlijk zo nog wel als kort live naar het zwemmen gaan en/of nadat de andere sporten zijn afgelopen en die wedstrijden nog inhalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is er überhaupt een stream met Grueter dan?
Je zou denken van wel. De turnfinale is bijna voorbij en verder is er voor Nederland ook niet zoveel boeiends dat de tv EN de stream bezet zouden zijn ten koste van zwemmen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is er überhaupt een stream met Grueter dan?
In principe word de stream nu opengezet voor beachvolleybal, en dat is nog wel tijdens zwemmen. Maar op dit moment is op beide streams het turnen te zien, terwijl beachvolleybal al bezig isquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Je zou denken van wel. De turnfinale is bijna voorbij en verder is er voor Nederland ook niet zoveel boeiends dat de tv EN de stream bezet zouden zijn ten koste van zwemmen.
Beachvolleybal en zwemmen, dat zijn twee dingen voor tv en een stream. Dus dat er sowieso iets van zwemmen live is bedoelde ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe word de stream nu opengezet voor beachvolleybal, en dat is nog wel tijdens zwemmen. Maar op dit moment is op beide streams het turnen te zien, terwijl beachvolleybal al bezig is!
Maar het turnen is nog niet afgelopen. En gisteren zonden bleven ze het turnen op de stream houden tot ver na de medaille uitreiking. Dus dan is er niks beschikbaar met beachvolleybal erbij. En als ze het zoals gisteren doen, wordt de extra stream er na het turnen gewoon uitgegooid...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleybal en zwemmen, dat zijn twee dingen voor tv en een stream. Dus dat er sowieso iets van zwemmen live is bedoelde ik.
Maar het blijft NOS dus je weet het nooit.
NOS wel.quote:
Die wordt net op tijd gered van een rage quit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grueter niet op de stream maar gewoon LIVE
Het moet niet gekker worden.quote:
Omgquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grueter niet op de stream maar gewoon LIVE
Als je het echt niet meer verwacht.quote:
Ik zie idd nog steeds een herhaling van hockey van vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nog niet, maar binnen enkele minuten wel.
Maar eerst een herhaling van eerder vandaag terwijl er Nederlanders spelen bij beachvolleybalquote:
Ook een verhaalquote:
Beetje jammer dat Jeroen de details niet kent.quote:
Over een zeepje uitgegleden in de douchequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Vast verkeerd gedraaid met douche of aankleden ofzo, zoiets knulligs
Daar zou ik wel medelijden hebben, zo veel mensen die door zo'n kutdingetje ineens heel lang veel last hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Uta Abequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan ik dit live zien? Los van HBO
Op de NOS.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
De NOS is LIVEquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.
FOK!fotograaf @Zorro heeft het moment vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Oh ja klopt.quote:
Ja besefte het me later pasquote:
Als ze daarheen zouden gaan en 6 gewonnen punten uitzenden zonder hetgeen ervoor of erachter gaan mensen daar weer over zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar eerst een herhaling van eerder vandaag terwijl er Nederlanders spelen bij beachvolleybal
Zijn laatste sneer is in de rug van Kamminga gesprongen, dus is hij er maar mee gestoptquote:
Opletten voor vrouwelijke sporters met rugklachten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Vooral met het slechte weer was hij irritant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me dood geërgerd aan Grueter tijdens het EK voetbal.
Met die wedstrijd waar de scheids echt debiel lang door liet gaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral met het slechte weer was hij irritant.
Als zwem commentator is hij
Misschien is ie fan: https://de.wikipedia.org/(...)arken_%C3%BCberlebenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef TAmaru het volgende:
waarom heeft die Chalmers een tattoe met “Nur die Starken überleben”? klinkt als iets nazistisch
Het is kiezen of delen blijkbaarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen cynische en woeste Grueter vanavond, erg jammer.
Ja, maar Grueter was ruim daarvoor al aan het zeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met die wedstrijd waar de scheids echt debiel lang door liet gaan?
Op zijn onderarm schijnt die een tattoo te hebben met Stop! Oder meine Mami schießt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is ie fan: https://de.wikipedia.org/(...)arken_%C3%BCberleben
Dokter Ferrari die kwam vertellen dat de pillen op zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Waar is Cees Rein als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dokter Ferrari die kwam vertellen dat de pillen op zijn?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zijn onderarm schijnt die een tattoo te hebben met Stop! Oder meine Mami schießt!
Al besproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |