Dat zou wel het meest logisch zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Daar ben ik minder bekend meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.quote:
Zou het helemaal niet erg vinden als het Korea oid wordtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakken
Normaal gesproken Guy.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.
Bird of Guyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.
Ik ook, daarom juich ik voor de ene keer maar voor GB (en tegen de VS kan dat ook wel een keer).quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakken
Staat erbij alsof ie vanavond 2 seconden harder gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Ouderwets nonchalante reactie weer van Kamminga
Knieblessure gehad (of eigenlijk nog steeds)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wereldrecordhouder Qin als 15e door.
Ja, om vervolgens (meestal.. ) niet veel harder te gaan..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Staat erbij alsof ie vanavond 2 seconden harder gaat.
Toch ook wel weer een bijzondere keusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef wimderon het volgende:
Turnen en beachvolleybal staan aangekondigd op de EXTRA stream.
Turnen, 3x3, en handboogschieten aangekondigd op stream 1.
Heeft Grueter al van zich laten horen op twitter?
3x3 en NL-boog is wel al klaar voor 20.30quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef wimderon het volgende:
Turnen en beachvolleybal staan aangekondigd op de EXTRA stream.
Turnen, 3x3, en handboogschieten aangekondigd op stream 1.
Heeft Grueter al van zich laten horen op twitter?
Nou ja, turnen is op zich wel een 'grote' finale ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook wel weer een bijzondere keus
Beachen dus niet op NPO1 (nee want daar is het NOS Journaal en De Slimste Mens iksdee). Welk duo moet om 20.00?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:47 schreef Szura het volgende:
[..]
3x3 en NL-boog is wel al klaar voor 20.30
Boermans/de Grootquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beachen dus niet op NPO1 (nee want daar is het NOS Journaal en De Slimste Mens iksdee). Welk duo moet om 20.00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |