Of ze gebruiken het niet meer uit angst om gepakt te worden?quote:
Jammer dat ie niet 2 tienden trager was.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wereldrecordhouder Qin als 15e door.
De Britten winnen dit spel lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bestaat alleen om Amerika gratis goud te geven
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bestaat alleen om Amerika gratis goud te geven
Dat zou wel het meest logisch zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Daar ben ik minder bekend meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Britten winnen dit spel lijkt mij.
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.quote:
Zou het helemaal niet erg vinden als het Korea oid wordtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, hierdoor denk ik juist dat niet de VS of Australië nog een estafette goud gaat pakken
Normaal gesproken Guy.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scott, Richards, Dean, geen idee wie de vierde tegenwoordig is maar dat zijn prima 200 meter zwemmers natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |