Beetje jammer dat Jeroen de details niet kent.quote:
Over een zeepje uitgegleden in de douchequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Vast verkeerd gedraaid met douche of aankleden ofzo, zoiets knulligs
Daar zou ik wel medelijden hebben, zo veel mensen die door zo'n kutdingetje ineens heel lang veel last hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Uta Abequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan ik dit live zien? Los van HBO
Op de NOS.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
De NOS is LIVEquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.
FOK!fotograaf @Zorro heeft het moment vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Oh ja klopt.quote:
Ja besefte het me later pasquote:
Als ze daarheen zouden gaan en 6 gewonnen punten uitzenden zonder hetgeen ervoor of erachter gaan mensen daar weer over zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar eerst een herhaling van eerder vandaag terwijl er Nederlanders spelen bij beachvolleybal
Zijn laatste sneer is in de rug van Kamminga gesprongen, dus is hij er maar mee gestoptquote:
Opletten voor vrouwelijke sporters met rugklachten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |