Beachvolleybal en zwemmen, dat zijn twee dingen voor tv en een stream. Dus dat er sowieso iets van zwemmen live is bedoelde ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe word de stream nu opengezet voor beachvolleybal, en dat is nog wel tijdens zwemmen. Maar op dit moment is op beide streams het turnen te zien, terwijl beachvolleybal al bezig is!
Maar het turnen is nog niet afgelopen. En gisteren zonden bleven ze het turnen op de stream houden tot ver na de medaille uitreiking. Dus dan is er niks beschikbaar met beachvolleybal erbij. En als ze het zoals gisteren doen, wordt de extra stream er na het turnen gewoon uitgegooid...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Beachvolleybal en zwemmen, dat zijn twee dingen voor tv en een stream. Dus dat er sowieso iets van zwemmen live is bedoelde ik.
Maar het blijft NOS dus je weet het nooit.
NOS wel.quote:
Die wordt net op tijd gered van een rage quit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grueter niet op de stream maar gewoon LIVE
Het moet niet gekker worden.quote:
Omgquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grueter niet op de stream maar gewoon LIVE
Als je het echt niet meer verwacht.quote:
Ik zie idd nog steeds een herhaling van hockey van vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nog niet, maar binnen enkele minuten wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |