Beetje jammer dat Jeroen de details niet kent.quote:
Over een zeepje uitgegleden in de douchequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Vast verkeerd gedraaid met douche of aankleden ofzo, zoiets knulligs
Daar zou ik wel medelijden hebben, zo veel mensen die door zo'n kutdingetje ineens heel lang veel last hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Uta Abequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan ik dit live zien? Los van HBO
Op de NOS.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
De NOS is LIVEquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te hard gejuicht zoals een judoka vandaag.
FOK!fotograaf @Zorro heeft het moment vastgelegd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Rug geblesseerd met een opmerkelijk voorval waar Jeroen de details niet van kent. Wie is Kamminga in het olympisch dorp tegen het lijf gelopen?
NPO 3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef Mansjester het volgende:
Oh ja klopt.quote:
Ja besefte het me later pasquote:
Als ze daarheen zouden gaan en 6 gewonnen punten uitzenden zonder hetgeen ervoor of erachter gaan mensen daar weer over zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar eerst een herhaling van eerder vandaag terwijl er Nederlanders spelen bij beachvolleybal
Zijn laatste sneer is in de rug van Kamminga gesprongen, dus is hij er maar mee gestoptquote:
Opletten voor vrouwelijke sporters met rugklachten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Vooral met het slechte weer was hij irritant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me dood geërgerd aan Grueter tijdens het EK voetbal.
Met die wedstrijd waar de scheids echt debiel lang door liet gaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral met het slechte weer was hij irritant.
Als zwem commentator is hij
Misschien is ie fan: https://de.wikipedia.org/(...)arken_%C3%BCberlebenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef TAmaru het volgende:
waarom heeft die Chalmers een tattoe met “Nur die Starken überleben”? klinkt als iets nazistisch
Het is kiezen of delen blijkbaarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen cynische en woeste Grueter vanavond, erg jammer.
Ja, maar Grueter was ruim daarvoor al aan het zeuren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met die wedstrijd waar de scheids echt debiel lang door liet gaan?
Op zijn onderarm schijnt die een tattoo te hebben met Stop! Oder meine Mami schießt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is ie fan: https://de.wikipedia.org/(...)arken_%C3%BCberleben
Dokter Ferrari die kwam vertellen dat de pillen op zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Waar is Cees Rein als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dokter Ferrari die kwam vertellen dat de pillen op zijn?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zijn onderarm schijnt die een tattoo te hebben met Stop! Oder meine Mami schießt!
Al besproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |