Nou, vanwege dat laatstequote:Op maandag 29 juli 2024 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn rug doet zeer en mijn heup doet gewoon kut. En dit is pas dag 1Waarom ga ik ook alweer op vakantie?
Oh, mn kop komt wel tot rust
Das waarquote:
Vind een hotel juist lekker rustig, kan mn gang gaan zonder verantwoording af te leggen, zeg maarquote:Op maandag 29 juli 2024 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo lang met zn tweetjes op een hotelkamer in 1 stad, dat lijkt me best saai tbh. Mss kijken naar een leuke B&B een keer, dan kun je toch net wat meer, of zeg ik nu iets raars?
Maar hebben jullie al lekker veel gedaan vandaag? Het is in elk geval mooi weer!
Nou, de bedoeling was die op de Markt, la Chine? Maar dies op maandag geslotenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Als ik een hotelkamer moet schoonmaken ben ik pleite hoor!
Whaha, kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Dat deden de kinderen van mn zusje vroeger als we met de trein gingen
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dat ook echt vaak hoor.
Nu ook even het idee dat ik onder mijn eigen bed eens goed aan de gang moet, als ik zin heb, en tijd.
Ik zou ook allergisch kunnen zijn voor het nieuwe hondje, maar daar neem ik wel meds voor nu.
quote:Op maandag 29 juli 2024 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.
Onze matras heeft een extra hoes die regelmatig in de wasmachine gaat.
Als je wakker wordt met een dichte neus en vrij snel daarna geen last meer hebt, zou ik of je raam opengooien met slapen (als je dat nog niet doet) of inderdaad op zoek gaan naar stof.
Nu in het huisje nergens last van, er liggen ook geen vloerkleden en er staan geen stofvangende frutsels dat scheelt een hoop.
Jeuken ze?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:33 schreef vencodark het volgende:
Ik heb sinds 2 weken ofzo last van allemaal doorzichtige blaasjes/bultjes tussen mijn vingers, op mijn armen en voeten. Jeukte ontzettend.
Nooit eerder gehad maar begint langzaam wel over te gaan gelukkig.
Dat had ik dus wel, out of the bluequote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef vencodark het volgende:
Ja, het jeukte ontzettend! Ik zou echt niet weten waar het van gekomen is.
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me.
Warmte allergie?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef vencodark het volgende:
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me.
Heeft verloofde ook sinds paar jaar, op haar benen. Mentholgel helpt. Was ook ineens en elk jaar erger, warmtebultjes dus niet zonneallergie.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef vencodark het volgende:
De vakantie is verder heerlijk hoor! De autopech was natuurlijk jammer en de bloedneus ook niet ideaal, maar dan wel fijn dat we zelf rijden en kunnen stoppen waar we willen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:17 schreef Hupje het volgende:
@:hilliebillie Ik ben zó niet gemaakt voor het type vakantie wat jij nu beschrijft![]()
![]()
Veel plezier nog!
Yes, de jongste en ik zijn geweest, was top! Zou het zo weer doen!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef exode het volgende:
Ik heb jaren geleden naar de Big Swing gekeken en vriendelijk bedankt. Ik heb hoogtevrees en werd al misselijk van kijken vanaf de zijlijn. Dus iemand uit mijn reisgezelschap mocht dubbel gaan. Mijn nachtmerrie was zijn droom. (Ik was 3 maanden in Zuid Afrika en sloot af met een week een soort jongerentrip met veel adrenaline, jongerentrip, 100 jaar geleden dus)
Dus Hillie, petje af! Je bent geweest neem ik aan, was het tof?
Veel plezier alvast! Het komt vast goed, maar wel herkenbaar hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Wow Hillie, ik doe het je echt niet na hoor! Zoveel lef heb ik écht niet.
Wat een gedoe met de auto, hopelijk heb je dit nu gehad en blijft het de rest van de reis rustig.
En de bloedneus van zoon...Je hebt je portie wel ff gehad
![]()
Maar wat een ervaring, heel veel plezier nog!![]()
Wij gaan morgen naar de filmEn hoewel de bus hier voor de deur stopt én voor de bios in België, vind ik dit best spannend
![]()
Dank!quote:Op maandag 29 juli 2024 23:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Het komt vast goed, maar wel herkenbaar hoor.
Met Newcastle had ik het ook. De medewerker had gezegd dat we gewoon de laatste bus terug naar de ferry konden nemen, dan hadden we meer tijd in de stad. Ik vertrouwde daar dus gewoon op. Uiteindelijk kwamen we 2 min voor de gate zou sluiten bij de haven aan. Nou denk ik niet dat ze zomaar de complete bus achter zouden laten, maar ik vond het wel heel spannend. En ondertussen niks laten merken aan zoon, die raakt echt in paniek van dat soort situaties.
Ik geloof goed dat je stress gehad hebt ja! Dat zou ik ook hebben. Ik ben dan ook vaak wel een doemdenker hoor!quote:Op maandag 29 juli 2024 23:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Het komt vast goed, maar wel herkenbaar hoor.
Met Newcastle had ik het ook. De medewerker had gezegd dat we gewoon de laatste bus terug naar de ferry konden nemen, dan hadden we meer tijd in de stad. Ik vertrouwde daar dus gewoon op. Uiteindelijk kwamen we 2 min voor de gate zou sluiten bij de haven aan. Nou denk ik niet dat ze zomaar de complete bus achter zouden laten, maar ik vond het wel heel spannend. En ondertussen niks laten merken aan zoon, die raakt echt in paniek van dat soort situaties.
Dank!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:13 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik geloof goed dat je stress gehad hebt ja! Dat zou ik ook hebben. Ik ben dan ook vaak wel een doemdenker hoor!
Met de autoproblemen was ik ook niet heel relaxed. Hoorde ook niets van hoe ver de chauffeur was. We hadden hem met wat speling om 13.00 verwacht en het was uiteindelijk 14.30.
En met de bloedneus als ik nu de tijdsplanning kijk. Die heeft zoon een uur en kwartier gehad voor hij stopte. Op een gegeven moment wist ik het ook niet meer. Hadden niks kouds om in z’n nek te leggen wat ooit wil helpen. En google zegt na 2x 10 min dichthouden dan de huisarts raadplegen. Dan heb ik nog niet meteen paniek, maar toen het bleef duren was ik ook niet meer heel gerust. Maar gelukkig is ook dat goed gekomen. Maar na de vakantie toch maar even langs de huisarts. Hij heeft het toch wel vaak (gelukkig niet zo lang meestal).
En hele fijne vakantie voor jou phaidra!
@:mushanga71 veel plezier bij de bios vandaag! Komt vast goed met het ov. Maar snap dat je het spannend vind zo de grens over met ov!
Je hebt gelijk, ik had het altijd mee naar Londen en dat valt buiten de EU😅quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:37 schreef hilliebillie het volgende:
Toestemmingsformulier voor over de grens?
Heb ik voor België nog nooit mee gehad. Ik woon redelijk dichtbij de grens dus we gaan er wel een paar keer per jaar over. Maar er zijn sowieso geen grenscontroles binnen de eu. Dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken.
Ik zou me ook idd niet druk hoeven te maken Tink, tot nog toe is alles altijd wel goed gegaan. Zoon kijkt ook op maps en we komen er ook gewoon. Dus waarom ik altijd loop te stressen, geen idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Tink89 het volgende:
Mush, oprechte vraag: met google maps en jouw zoons bundels kom je toch overal wel weer uit? Ik snap dat je bij strakke deadlines (zoals een boot of een bus) stress hebt, maar voor gewoon een vakantie in NL in een vreemde stad, kun je de weg vragen, je telefoon gebruiken, desnoods een taxi aanhouden... als je het echt zo saai vindt, kun je jezelf misschien in heel kleine stapjes wel leren om om te gaan met dat soort situaties?
En wat een warmte he, nu al gewoon. Ben blij dat ik niet meer op de camping zit.
Dit verhaal heeft een foto van de tattoo nodig ter ondersteuningquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Wat een heerlijk contrast hier, ik ging vroeger ook overal heen op en in hoor, voor de mobieltjes, wij gingen in 88 14 en 12 jaar oud naar twee Prince concerten, sliepen in een louche hotel in Rotterdam, en mn vader haalde ons na het concert op daar, we gingen met de trein heen. We wisten gewoon dat ie ons wel zou vinden, ook na Pinkpop en zo, we liepen altijd recht op hem af in alle drukte overal.
Enige keer dat ik in paniek was was de eerste keer in Londen even drie seconden, toen mijn oom tante en zusje uit de metro stapten en de deur voor mijn neus dicht ging, toen was ik denk ik 9 of zo, gewoon volgende station uitgestapt en met de volgende metro stapten zij ook weer uit en konden we terug.
Oh ja en in Helsinki toen ik in mijn eentje bij een stel zakenmannen in een geblindeerde jeep stapte omdat ze mijn flippo nodig hadden voor een tattoo bij een of andere vage tattooshop in de haven bij iemand die geen woord Engels sprak dacht ik ook wel even dat dat mss niet heel slim was. Maar achteraf bleken ze mijn eigen tattoo ook alvast betaald te hebben en was het een mooi verhaal.
Maar morgen wordt mijn vader 80 en ga ik daar even heen, en komt er een 14 jarige hier in de hitte op mijn oude honden passen, dat vind ik spannender
In november komt Venom3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Mush, wat moet je met je leven na die film?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
Kolere zeg, 2 middel popcorn en 1 cola zero, 18,10![]()
![]()
![]()
Dat is de prijs die je betaalt voor de leeftijdsfraude die je daar pleegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
![]()
![]()
Joh, wees blij dat je erin mocht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaalt voor de leeftijdsfraude die je daar pleegt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaalt voor de leeftijdsfraude die je daar pleegt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:36 schreef oh-oh het volgende:
BE welverdiend, juist nu is vakantie even heerlijk.
Mush ook welverdiend
quote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Nijna het volgende:
[..]
Precies, hopelijk was de film wat je ervan verwacht had @:Mushanga71!
Geniet van de vakantie.
@:BE, fijne vakantie!
Getver het is vies warm buiten
Oh, jawel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ben je ook wel eens gewoon ergens helemaal enthousiast over?
Mall was niks toch? Dure versnaperingen, film was ok met op en aanmerkingen?
Laat het gaan, geniet van het leven!
Normaal delen zoon en ik een grote bak popcorn, maar ze hadden alleen de zoete in het groot en de zoute middel dus deden we 2 middel. Daar zal het aan gelegen hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nooit naar de bios maar ik weet dat die snacks duur zijn, wat maakt het uit, je hebt vakantie!
Ik heb nooit verwachtingen, kan het alleen maar mee vallen.
M gaat met T naar Antwerpen geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:35 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Normaal delen zoon en ik een grote bak popcorn, maar ze hadden alleen de zoete in het groot en de zoute middel dus deden we 2 middel. Daar zal het aan gelegen hebben![]()
Bios is af en toe wel es leuk, moet er wel een goeie film draaien![]()
En ik let normaal erg op wat ik uitgeef maar op vakantie eigelijk nooit![]()
Kocht rituals voor mezelf, gewoon omdat ik daar zin in had![]()
@:Vicky, gaan jullie nog in België naar de bios?
Jaa, handig he, die vouchers. Ik moest toen annuleren dus heb nog 2 kaartjes liggen. Daarmee gaan we naar de Minions
Balen dat je al gauw weer aan het werk moet maar je hebt wel weer wat om naar uit te kijken
Leuk! Zeg ze dat er na de aftiteling nog een post credits scene komt. Bijna niemand blijft daarvoor, zaal is dan bijna leeg, maar het is altijd een extraatjequote:
Ja dat weten ze. Is bij elke Marvel film.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Leuk! Zeg ze dat er na de aftiteling nog een post credits scene komt. Bijna niemand blijft daarvoor, zaal is dan bijna leeg, maar het is altijd een extraatje
Er zat hier ook een jongen van een jaar of 9 in de zaal![]()
Kloptquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja dat weten ze. Is bij elke Marvel film.
Haha, is Juul ook verliefd geworden op Libby. Hier zijn er ook tientallen foto's gemaakt van die hond.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef exode het volgende:
Ik heb geen Tweety tattoo @:vicky
Het is hier in Zweden heerlijk weer, vandaag graad of 24, 's avonds koelt het af naar een graad of 14. Onze ideale zomer
Juul heeft haar souvenir al uitgezocht, ze wil een Husky, een echte he. Vrijdag gaan we naar een husky farm waar ze momenteel ook puppies hebben. Ik denk dat we haar daar weg moeten slepen.
Whahahaha foutje.. sorryquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef exode het volgende:
Ik heb geen Tweety tattoo @:vicky
Het is hier in Zweden heerlijk weer, vandaag graad of 24, 's avonds koelt het af naar een graad of 14. Onze ideale zomer
Juul heeft haar souvenir al uitgezocht, ze wil een Husky, een echte he. Vrijdag gaan we naar een husky farm waar ze momenteel ook puppies hebben. Ik denk dat we haar daar weg moeten slepen.
Onze kinderen smeken al jaren om een hond. Vooral huskys vinden ze geweldig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Haha, is Juul ook verliefd geworden op Libby. Hier zijn er ook tientallen foto's gemaakt van die hond.
Ik had 3 van die harde korrels gisteren. En dat was echt verbazingwekkend weinig! Over het algemeen houd ik er de hele dag rekening mee dat ik naar de bios ga, dus dan krijg ik denk ik zelfs wel zo'n grote opquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
Maar eten jullie zo’n hele bak popcorn dan ook alleen op? Man en ik nemen samen meestal een kleine, en daar blijft vaak nog een klein laagje over (ook omdat de onderste vaak van die harde schilfertjes hebben enzo, dat zorgt er ook vanzelf voor dat we genoeg hebben).
Daarentegen gaat er thuis wel een (grote) zak chips op als we samen film kijken, dus het is niet zo dat we kleine snackers zijn ofzo.
Samen een grote of 2 middel gaan opquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
Maar eten jullie zo’n hele bak popcorn dan ook alleen op? Man en ik nemen samen meestal een kleine, en daar blijft vaak nog een klein laagje over (ook omdat de onderste vaak van die harde schilfertjes hebben enzo, dat zorgt er ook vanzelf voor dat we genoeg hebben).
Daarentegen gaat er thuis wel een (grote) zak chips op als we samen film kijken, dus het is niet zo dat we kleine snackers zijn ofzo.
Weet je zeker dat het duur en lastig is?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:08 schreef Tink89 het volgende:
Trouwens: mocht er iemand nog een naaimachine te koop hebben, die van mij knetterde maandagmiddag heel hard en begon vervolgens te branden. Best een eng momentje en bovendien heel onhandig omdat de castlefestkostuums nog niet klaar zijn. Hoe dan ook: repareren is duur en lastig (Husqvarna van 40+ jaar oud), dus ik zoek een nieuwe. Hij moet wel wat kunnen hebben, dus geen goedkope hema- of kruidvatmachine. Mag best een oudje zijn.
Herkenbaar maar dan met popcornquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:19 schreef PoesInDoos het volgende:
#TeamNacho's en die zijn op voor de film begint
Wij gaan morgen naar de Minions
Wel met kaassaus hèquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:30 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan met popcorn![]()
Veel plezier morgen! Wij gaan één deze dagen ook en ik denk dat zoon dan ook aan de nacho's gaat
Yay, kaassausquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wel met kaassaus hèJullie ook veel plezier!
Breng m anders eens naar Inge van Ingenaaimachines opo de geldropseweg in Eindhoven. Top service en kwaliteitquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:08 schreef Tink89 het volgende:
Trouwens: mocht er iemand nog een naaimachine te koop hebben, die van mij knetterde maandagmiddag heel hard en begon vervolgens te branden. Best een eng momentje en bovendien heel onhandig omdat de castlefestkostuums nog niet klaar zijn. Hoe dan ook: repareren is duur en lastig (Husqvarna van 40+ jaar oud), dus ik zoek een nieuwe. Hij moet wel wat kunnen hebben, dus geen goedkope hema- of kruidvatmachine. Mag best een oudje zijn.
En anders wordt het een nieuwe, kan ook. Maar misschien heeft iemand nog iets staan (liefst in Limburg/Brabant of op de route tussen Roermond en Lisse komend weekend).
edit: en brrr, popcorn. Dat vind ik zo niet lekker. Nacho's daarentegen![]()
Het weer valt alles mee. Niet zoals gisteren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik liep net in mn goede goed al met 11 honden door de pisregen 😂.
Hopelijk is het bij mijn ouders beter weer maar ik betwijfel het.
Ik was voorbereid op hitte.
Als het goed is zijn die meiden over een kwartier hier en dan ben ik lekker pleite!
Held! Ik sterf al 1000 doden met 1 hond door de regen. Die dat zelf overigens mega fantastisch vindt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik liep net in mn goede goed al met 11 honden door de pisregen 😂.
Hopelijk is het bij mijn ouders beter weer maar ik betwijfel het.
Ik was voorbereid op hitte.
Als het goed is zijn die meiden over een kwartier hier en dan ben ik lekker pleite!
Ik heb twee naaimachine-reparateur gemaild en die geven allebei aan dat een doorgebrande voeding haast niet vervangbaar is, omdat die niet meer gemaakt worden voor machines van dit type. Maar ik kan 't haar allicht eens vragen! Txs.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Breng m anders eens naar Inge van Ingenaaimachines opo de geldropseweg in Eindhoven. Top service en kwaliteit
Ik heb een leen-exemplaar van een vriendin hier staan, dus voor nu zijn we gered, maar ik kan hem echt niet missen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:10 schreef amaranta het volgende:
Je mag die van mij wel lenen @:Tink89, maar ik ontvang hem graag weer retour
Ik doe m'n best, maar dat blijkt dus lastig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook liever de oude laten fixen, ze maken ze niet meer zoals vroeger.
We wachten nog steeds op reparatie en een uitspraak van een schadegebeuren. Uiteraard ligt het volgens de provincie en hun hydroloog niet aan de vernatting, maar enkel en alleen aan de vele regenval.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef Hupje het volgende:
@:exode en @:Vicky Hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter.
@:Troel Hoe is het eigenlijk met je huis en de waterschade?
Ik moest er ineens weer aan denken, toen ik (wéér) de eerste druppels water binnen zag sijpelen in mijn kelder. Ik had gehoopt deze zomer, als de grond wat droger was, het stucwerk te fixen en dan te impregneren. Maar dat wordt hem dus niet.
Ik was altijd heel blij met onze hond die regen haatte en bij de deurmat weer opdraaide.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Held! Ik sterf al 1000 doden met 1 hond door de regen. Die dat zelf overigens mega fantastisch vindt.
Ik vind de muziekkeuze wel gaafquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Deadpool juist geweldig! Een Marvelheld die zichzelf niet zo serieus neemt. Overigens doe ik een hele film met een kleine popcorn. Echt zat voor mij.
Wat rot @:exode dat je toch zo benauwd bent. Buiten slapen is zeker ook niet ideaal?
Zwaai vanuit München. Lange rit gehad, op zich viel de Stau nog mee. Oudste was helaas wel wagenziek. Het is een aantal jaar prima gegaan, maar nu was het even mis. Toen zijn maag leeg was, was het gelukkig wel beter. En netjes alles in het zakje.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 01:25 schreef Troel het volgende:
OK, de film was uiteindelijk best wel gaaf.
Alleen zijn er van een heel rijtje fietsen de accu;s gestolen, inclusief van 2 van onze 3 fietsen. Alleen die van mij lieten ze zitten (waarschijnlijk omdat ze doorhadden dat het een oude accu was). Gelukkig zaten de fietsen wel goed vast, maar argh. Aangifte is gedaan, melding bij de verzekering ook.
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Beetje uitgerust @:oh-oh?
Ik krijg het benauwd buiten met regen, warmte en veel lopen, vandaar![]()
Net tickets geboekt voor de minions. Had nog de geannuleerde vouchers![]()
Oooh wat een gedonder @:TroelHoop ik dat de verzekering het wel vergoed.
Das dus de reden dat ik vaak met mn accu loop te zeulen want voor mijn fiets zijn ze niet meer te krijgen. Kans op fietsdiefstal is dan ook minder
Ik hoor letterlijk nog mijn moeder elke zomer in de auto schreeuwen tegen mijn vader PUERTA DE ITALIA PACOquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben net de peripherique overleefd![]()
Eerste keer met caravan, dus dat was opletten voor vriend.
Vandaag nog een stuk zuidelijker Frankrijk in en dan morgen door naar Spanje![]()
Niet van andermans spullen afblijven vind ik echt heel naar![]()
Wij kwamen eens uit de bios en toen vonden mijn zus en ik onze fietsen helemaal kapot terug. Wij denken dat ze op de weg gegooid zijn ofzo. Stuur verbogen, zadels open gekrast. En dat waren nog hele nieuwe waar we super trots op waren
Balen van je allergie. Gelukkig kun en mag je ophogen. Heb je genoeg bij je?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef exode het volgende:
Wat stom Troel, ik zou zonder accu ook niet vooruit komen op mijn fiets.
Nou, de kogel is door de kerk, we gaan zaterdag naar een andere plek. Vandaag is het heel mooi weer dus ik blijf gewoon buiten. Morgenochtend husky tocht, middag inpakken en de kinderen zwemmen en dan zaterdagochtend vertrekken.
Ik had mijn longarts nog gesproken en mag alles ophogen, dus dubbele dosis van mijn onderhoudspuf en dubbele dosis van mijn noodpuf. Dat geeft ook letterlijk lucht.
We gaan terug naar Orsa, waar we 3 jaar geleden ook waren en het geweldig vonden. Exact hetzelfde huis, heel fijn want die is huisdiervrij, rookvrij en ze hebben allergeenarm beddengoed
Wel 2,5 uur rijden maar ja. Had nog rondgekeken maar ik ben nu extra panisch als ik stoffen banken en vloerkleden op de grond zie op de foto's.
De kinderen reageerden verrassend goed. B was zelfs heel blij die heeft goede herinneringen aan die plek. Juul zei 'ok'.
Wat dat betreft is deze vakantie wel een eyeopener. B is duidelijk een puber, het verschil is zo groot met leeftijdsgenoten en zelfs de 12jarigen hier geloven niet dat hij pas 10 is. Hij vermaakt zich wel maar contact leggen doet hij niet.
Fijn dat jullie Parijs voorbij zijn LeSage, dat is wel een ding he vooral nu denk ik met de Olympische spelen.
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef exode het volgende:
Ik heb een medicijnenpaspoort Amaranta. Daar is overigens nog nooit naar gevraagd. Verder dus geen verklaring of het moet beide zo heten.
Yes, ik heb gelukkig genoeg medicatie mee. B ook, al heeft die er gelukkig veel minder last van.
Ah ok, wat strenger dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.
Oh, wacht. IN een fietsenstalling? Dat gaat wel heel ver idd. Zijn er niet toevallig camera's ergens?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.
(Overigens vond ik het vooral extra vervelend dat we dus ook nog eens met twee fietsen zonder licht naar huis moesten. Want tja, dat komt ook vanuit de accu natuurlijk)
Het wordt rond half vier droogquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
Oooh, kakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:23 schreef vencodark het volgende:
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen.
De aldi zit tegenover de cinecity. Pubers hier nemen rugzakken snacks mee naar binnen. Laatst namen ze lepels mee van huis. Voor bakken ijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef vencodark het volgende:
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben.Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo.![]()
Fine, I’ll take a frietje.
Lijkt me geen combi.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd
Nee, mij ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me geen combi.Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
Dat zou een hit zijn op de bananenplantage waar we vorige week waren. Daar verkochten ze 3 verschillende jamsoorten met banaan (heeeeer erg lekker) en bananenrum (ook heel erg lekker).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd
Zoon ookquote:
Zo'n velletje zat bij zoon laatst in zn keel😵💫 Daarom nam hij vandaag maar nacho's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
Heb je er weer een leuke activiteit bij!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen![]()
Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken
Het zijn toch geen kersenpitten?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je.
GMTAquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoon ook![]()
Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @:Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman![]()
Sleepless heeft gezelschap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:12 schreef Nijna het volgende:
Popcorn zout of caramel (zonder zout).
Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.
Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was.
Nee, wie neemt er nou kersen mee naar de bios?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
[..]
Het zijn toch geen kersenpitten?
Dat probeerde ik gister, hij shoppen en ik zitten. Werkt niet, hij weigertquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
600 rondjes in het reuzenrad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
Dan kom je er wel lekker uitgerust uit.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen!
quote:
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sleepless heeft gezelschap.![]()
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker.![]()
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.
Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!
Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen.
Gedaan maar het lijkt wel een elastiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef oh-oh het volgende:
dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
Hoop ik dat je aan je tukkie bent toegekomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe. Als ik dan tenminste wel in slaap val
en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..
Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.
@:Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?
Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten.
Wel leuk om die ontwikkeling te zien
En zo hoort het ook. Lekker genieten (met opa en oma).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Hupje het volgende:
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mistIk mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:23 schreef amaranta het volgende:
En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“
Balen zeg, beterschap!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
Bummerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
quote:
quote:
Thnx ya'll. Het is echt een kutvariantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Wij hadden het toestemmingsformulier ook beiden getekend, maar er is nooit een beslissing over het gezag genomen, dus Soneal staat überhaupt niet in het gezagsregister.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.
Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Soneal en mijn vader konden het toestemmingsformulier (dat ze in 3-voud bij zich hadden, verdeeld over hun bagage, en onder andere in het voorvak van de rugtas) niet vinden toen de douane bij de Eurostar er om vroeg, en ik zo'n 15 meter verderop stondquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.
Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Dankje en dankjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.
Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet![]()
En beterschap
^^ dit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen
Hebben jullie The Boys al gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet![]()
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dankje en dankje
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Nope, we hebben geen amazon primequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken?
Onoverzichtelijk is het juiste woord!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt![]()
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.
Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt
[..]
Nope, we hebben geen amazon primeWel Disney+, videoland en Netflix
Misschien maar es doen dan, als ik Vikings plus Vikings Valhalla heb afgekekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Onoverzichtelijk is het juiste woord!
The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand
Prima te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Volgens mij iets met fruitazijn en plasticquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..
Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..
Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
Met of zonder plastic?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
Ik ga het proberen. Thnxquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
Dus geen wodkaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @:Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
Oh, dat is naar zeg!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Vicky het volgende:
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
Nee ook niet 🤣quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
Ligt eraan wat het is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Lang houdbaar of kort houdbaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Whahaha dat is meer my piece of cakequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Ligt er echt aan wat het isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen?quote:
Is het gelukt met die Epley move?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.
Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-movequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...
Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move![]()
Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...
Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
Oh ja, ik denk dat dat de oefening is waar m’n schoonmoeder het over hadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Vicky het volgende:
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
Ik ook niet whahahaquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Butterflower het volgende:
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen
Oei dat wordt een lange dag! Sterkte daar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ookHet is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
Wij zaten precies in het midden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
Wij konden eerder met vakantie, scheelde ¤ 500,00..quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2.![]()
Ik vind het ideaal zo.
Whahaha.. awkward..quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.
Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.
Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.
Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Zweedse balletjes.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.
Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.
Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.
Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Omgquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ook daar is een Friends referentie bij 😍quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroekquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclipquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wie had er dan opgepast?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wij vertrekken dan weerquote:
Paperclip is idd handigquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, precies dat. Ik baal ook wel eens van dingen die ik in mijn leven tegenkom, het gaat echt niet allemaal soepeltjes, maar als dit je enige uitweg is...quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef amaranta het volgende:
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
Ja gezien!! Bizar en idd Kendrick, wat een sportieve vent!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!
En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |