abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2024 @ 12:45:57 #1
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214462702
Waar we op vakantie gaan/zijn/alweer terug zijn, of gewoon lekker thuisblijven terwijl iedereen vertrokken is...
  maandag 29 juli 2024 @ 14:15:36 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_214463469
Ha, fijn, een nieuw topic zonder dat ik iets moet verzinnen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214463601
Mijn rug doet zeer en mijn heup doet gewoon kut. En dit is pas dag 1 :') Waarom ga ik ook alweer op vakantie?
Oh, mn kop komt wel tot rust 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 29 juli 2024 @ 14:29:03 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_214463608
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn rug doet zeer en mijn heup doet gewoon kut. En dit is pas dag 1 :') Waarom ga ik ook alweer op vakantie?
Oh, mn kop komt wel tot rust 8-)
Nou, vanwege dat laatste :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 juli 2024 @ 14:31:39 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214463640
Zo lang met zn tweetjes op een hotelkamer in 1 stad, dat lijkt me best saai tbh. Mss kijken naar een leuke B&B een keer, dan kun je toch net wat meer, of zeg ik nu iets raars?
Maar hebben jullie al lekker veel gedaan vandaag? Het is in elk geval mooi weer!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214463879
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, vanwege dat laatste :D
Das waar :D

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo lang met zn tweetjes op een hotelkamer in 1 stad, dat lijkt me best saai tbh. Mss kijken naar een leuke B&B een keer, dan kun je toch net wat meer, of zeg ik nu iets raars?
Maar hebben jullie al lekker veel gedaan vandaag? Het is in elk geval mooi weer!
Vind een hotel juist lekker rustig, kan mn gang gaan zonder verantwoording af te leggen, zeg maar :)
We zijn aan het shoppen :Y Zoon heeft al schoenen, een funkopop en een manga en ik een T-shirt en de laatste Karin Slaughter. Dus dat gaat goed, al vind mn portemonnee dat minder O-)
En heerlijk op een terrasje gezeten O+
Zo terug naar het hotel en dan vanavond naar de Chinees.
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 14:55:36 #7
176471 oh-oh
pi_214463957
Oeh lekker, welke?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214464792
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oeh lekker, welke?
Nou, de bedoeling was die op de Markt, la Chine? Maar dies op maandag gesloten :')
En omdat ik écht moe ben, denk ik dat we in het hotel eten.
We zijn namelijk net verhuisd naar een kamer mèt internet *O* Dus ik kon voor de 2e keer in 24 uur gaan lopen schoonmaken :') Dat doe ik altijd, is een afwijking :@
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 15:48:46 #9
176471 oh-oh
pi_214464829
:D Als ik een hotelkamer moet schoonmaken ben ik pleite hoor!
( Groucho Marx )
pi_214464930
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Als ik een hotelkamer moet schoonmaken ben ik pleite hoor!
:D
Was schoon hoor, absoluut :Y maar toch ga ik altijd gewapend met een pak hygiënische doekjes op vakantie. Dat zeg ik, afwijking :+
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 15:55:18 #11
176471 oh-oh
pi_214464947
Dat deden de kinderen van mn zusje vroeger als we met de trein gingen _O-
( Groucho Marx )
pi_214465054
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Dat deden de kinderen van mn zusje vroeger als we met de trein gingen _O-
Whaha, kan me er iets bij voorstellen :D Gewoon zorgen dat je niks aanraakt in de trein ;)
If they say
pi_214465735
Ik heb zelden in een 'schone' hotelkamer geslapen. Ja ze ogen schoon, totdat ik me gek nies of B knalrode ogen heeft. Vandaar onze voorkeur voor huisjes, wij halen altijd eerst de stofzuiger er doorheen en kloppen de dekbedden uit. Waar mogelijk boeken we allergeenarme huisjes.

Jaartje geleden met vriendinnen 1 nachtje in een duur hotel geslapen. Echt tophotel, mooie kamers. Ik werd met een dichte neus wakker. 'Je wordt gewoon verkouden' totdat ik onder de boxspring keek, stof van jaren lag daar.

Ik voel me dan echt oud, als ik toch terugdenk aan waar ik allemaal geslapen heb, maar stoffig was het blijkbaar niet.
  maandag 29 juli 2024 @ 17:09:29 #14
176471 oh-oh
pi_214465844
:D Ik heb dat ook echt vaak hoor.
Nu ook even het idee dat ik onder mijn eigen bed eens goed aan de gang moet, als ik zin heb, en tijd.
Ik zou ook allergisch kunnen zijn voor het nieuwe hondje, maar daar neem ik wel meds voor nu.
( Groucho Marx )
pi_214465926
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb dat ook echt vaak hoor.
Nu ook even het idee dat ik onder mijn eigen bed eens goed aan de gang moet, als ik zin heb, en tijd.
Ik zou ook allergisch kunnen zijn voor het nieuwe hondje, maar daar neem ik wel meds voor nu.
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.

Onze matras heeft een extra hoes die regelmatig in de wasmachine gaat.

Als je wakker wordt met een dichte neus en vrij snel daarna geen last meer hebt, zou ik of je raam opengooien met slapen (als je dat nog niet doet) of inderdaad op zoek gaan naar stof.

Nu in het huisje nergens last van, er liggen ook geen vloerkleden en er staan geen stofvangende frutsels dat scheelt een hoop.
pi_214466145
Ik heb sinds 2 weken ofzo last van allemaal doorzichtige blaasjes/bultjes tussen mijn vingers, op mijn armen en voeten. Jeukte ontzettend.
Nooit eerder gehad maar begint langzaam wel over te gaan gelukkig.
  maandag 29 juli 2024 @ 17:38:11 #17
176471 oh-oh
pi_214466201
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:16 schreef exode het volgende:

[..]
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.

Onze matras heeft een extra hoes die regelmatig in de wasmachine gaat.

Als je wakker wordt met een dichte neus en vrij snel daarna geen last meer hebt, zou ik of je raam opengooien met slapen (als je dat nog niet doet) of inderdaad op zoek gaan naar stof.

Nu in het huisje nergens last van, er liggen ook geen vloerkleden en er staan geen stofvangende frutsels dat scheelt een hoop.
:D Ik heb al een extra topper en zuig en was alles elke week.
Het is sinds het nieuwe hondje er is, die verhaart, dat is weer even andere koek dan al dat naakte spul, maar ik had er bij mijn andere chihuahua's nooit last van.
Raam staat nog in de winter wagenwijd open sowieso.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:33 schreef vencodark het volgende:
Ik heb sinds 2 weken ofzo last van allemaal doorzichtige blaasjes/bultjes tussen mijn vingers, op mijn armen en voeten. Jeukte ontzettend.
Nooit eerder gehad maar begint langzaam wel over te gaan gelukkig.
Jeuken ze?
Ik heb het ook wel eens gehad, dat kwam toen doordat ik telkens een vijver schoonmaakte geloof ik.
( Groucho Marx )
pi_214466518
Ja, het jeukte ontzettend! Ik zou echt niet weten waar het van gekomen is.
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me. :P
pi_214467180
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef vencodark het volgende:
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me. :P
Dat had ik dus wel, out of the blue :+ Maar dat waren iniemini kleine rode bultjes op mn armen. Heeft een paar jaar geduurd en toen was het ook spontaan weer over. Heel weird.
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 juli 2024 @ 19:07:29 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214467228
quote:
Warmte allergie?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214467669
quote:
Heeft verloofde ook sinds paar jaar, op haar benen. Mentholgel helpt. Was ook ineens en elk jaar erger, warmtebultjes dus niet zonneallergie.
  maandag 29 juli 2024 @ 20:00:39 #22
176471 oh-oh
pi_214467976
Je kan echt wel zo ineens allergisch worden ergens voor!
Helaas...
( Groucho Marx )
pi_214469117
Vandaag een bijzonder dagje hier op vakantie. We zouden de Panorama route gaan rijden en afsluiten met ‘the big swing’ (soort bungy in een klif maar dan als schommel) voor mij en de jongste en zipline voor mezelf en de kinderen.

Onderweg naar de eerste stop had ik de meeste potholes kunnen ontwijken, maar helaas een grote niet kunnen ontwijken (en ook te laat gezien dus niet langzaam genoeg er doorheen kunnen gaan). Bij de eerste stop naar de band gekeken en daar zaten twee bulten op. Helaas geen reserve band in de auto want hybride en accu in de kofferbak (en hij hing ook niet onder de auto).

Avis gebeld en die hebben we in 45 minuten tijd in 5 verschillende telefoontjes moeten overtuigen dat er geen band was. Toen stuurden ze een vrachtwagen met vervangende auto (iemand sturen met vervangende wiel was geen optie) kon zo’n 2 uur duren want bergwegen en zwaarbeladen kleine vrachtwagen.
We durfden een klein stukje rijden met de auto nog wel aan dus zijn naar de plek gegaan voor de bungy en zipline (waar we stonden was alleen een uitzichtpunt verder niks).
Uiteindelijk 4 uur later was de auto er.

Toch door met de panorama route, krijgt zoon ineens een bloedneus in de auto. Gestopt bij de waterval die eigenlijk voor de terugweg op de lijst stond waar gelukkig ook een toilet bij was. 45-60 minuten en heel veel wc papier later, was de bloedneus eindelijk gestopt.

Toen was het ondertussen 16.00 dus niet meer de moeite om verder te rijden aangezien het hier al vroeg donker is en rijden als het donker is hier wordt afgeraden (en ik die potholes van de heenweg in het donker echt niet tegen wil komen).

Dus maar weer terug naar het dorp waar we verblijven voor wat boodschappen en eten. Wel heerlijk gegeten overigens!
En gelukkig was de wachttijd wel goed ingevuld. Gelukkig was de band niet helemaal plat anders hadden we echt lang moeten wachten op een plek waar niets was :P

Ach goede reden dat we ooit nog een keer terug moeten ;)
pi_214469380
@hilliebillie Ik ben zó niet gemaakt voor het type vakantie wat jij nu beschrijft :@ :D
Veel plezier nog!
pi_214469500
Ik heb jaren geleden naar de Big Swing gekeken en vriendelijk bedankt. Ik heb hoogtevrees en werd al misselijk van kijken vanaf de zijlijn. Dus iemand uit mijn reisgezelschap mocht dubbel gaan. Mijn nachtmerrie was zijn droom. (Ik was 3 maanden in Zuid Afrika en sloot af met een week een soort jongerentrip met veel adrenaline, jongerentrip, 100 jaar geleden dus)

Dus Hillie, petje af! Je bent geweest neem ik aan, was het tof?
pi_214469909
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 21:17 schreef Hupje het volgende:
@:hilliebillie Ik ben zó niet gemaakt voor het type vakantie wat jij nu beschrijft :@ :D
Veel plezier nog!
De vakantie is verder heerlijk hoor! De autopech was natuurlijk jammer en de bloedneus ook niet ideaal, maar dan wel fijn dat we zelf rijden en kunnen stoppen waar we willen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 21:24 schreef exode het volgende:
Ik heb jaren geleden naar de Big Swing gekeken en vriendelijk bedankt. Ik heb hoogtevrees en werd al misselijk van kijken vanaf de zijlijn. Dus iemand uit mijn reisgezelschap mocht dubbel gaan. Mijn nachtmerrie was zijn droom. (Ik was 3 maanden in Zuid Afrika en sloot af met een week een soort jongerentrip met veel adrenaline, jongerentrip, 100 jaar geleden dus)

Dus Hillie, petje af! Je bent geweest neem ik aan, was het tof?
Yes, de jongste en ik zijn geweest, was top! Zou het zo weer doen!
pi_214470079
Superstoer Hillie!
  maandag 29 juli 2024 @ 22:22:27 #28
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214470548
Supertof, maar ook doodeng :X

Wij gingen vandaag kayaken, met z'n drieën in een mega kayak. Vriend met de twee jongens op de heenweg om 2 landtongen heen gevaren, ik was naar een strandje gelopen en daar hebben we gewisseld. Ik zag nog geen 15 minuten in de boot of de wind stak op, windkracht 2 of 4 maakt een behoorlijk verschil op zee... De terugweg duurde dus iets langer. Wel supermooi, en iedereen is droog gebleven *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 30-07-2024 09:21:08 ]
pi_214470596
Oef, ik ben wel bij Graskop geweest maar heb die schommel gemist :'(

Hij was er vast nog niet toen ik er was. Vast.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214470669
Wow Hillie, ik doe het je echt niet na hoor! Zoveel lef heb ik écht niet.
Wat een gedoe met de auto, hopelijk heb je dit nu gehad en blijft het de rest van de reis rustig.
En de bloedneus van zoon... :{ Je hebt je portie wel ff gehad ;)
Maar wat een ervaring, heel veel plezier nog! :)

Wij gaan morgen naar de film :s) En hoewel de bus hier voor de deur stopt én voor de bios in België, vind ik dit best spannend :') :D
If they say
pi_214471150
Wauw Hillie, wat een ervaringen! O+ Heel tof! Al zou ik toch wel gestrest raken van het oponthoud en gedoe met de auto.

Vandaag nog een aantal werkzaken kunnen afronden of overdragen, out of office staat AAN, de vakantie kan officieel beginnen *O*. Ok, om 20.45 eigenlijk al :+. Heerlijk vooruitzicht, 3,5e week vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214471166
Ik heb vandaag gewoon gewerkt de hele dag -O- en morgen ook nog :(

Klinkt wel als een avontuur Hillie. Jammer dat het programma een beetje in de soep liep, maar uiteindelijk is zo’n ervaring achteraf wel een mooi verhaal.
pi_214471225
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 22:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Wow Hillie, ik doe het je echt niet na hoor! Zoveel lef heb ik écht niet.
Wat een gedoe met de auto, hopelijk heb je dit nu gehad en blijft het de rest van de reis rustig.
En de bloedneus van zoon... :{ Je hebt je portie wel ff gehad ;)
Maar wat een ervaring, heel veel plezier nog! :)

Wij gaan morgen naar de film :s) En hoewel de bus hier voor de deur stopt én voor de bios in België, vind ik dit best spannend :') :D
Veel plezier alvast! Het komt vast goed, maar wel herkenbaar hoor.

Met Newcastle had ik het ook. De medewerker had gezegd dat we gewoon de laatste bus terug naar de ferry konden nemen, dan hadden we meer tijd in de stad. Ik vertrouwde daar dus gewoon op. Uiteindelijk kwamen we 2 min voor de gate zou sluiten bij de haven aan :X. Nou denk ik niet dat ze zomaar de complete bus achter zouden laten, maar ik vond het wel heel spannend. En ondertussen niks laten merken aan zoon, die raakt echt in paniek van dat soort situaties.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214472202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Met Newcastle had ik het ook. De medewerker had gezegd dat we gewoon de laatste bus terug naar de ferry konden nemen, dan hadden we meer tijd in de stad. Ik vertrouwde daar dus gewoon op. Uiteindelijk kwamen we 2 min voor de gate zou sluiten bij de haven aan :X. Nou denk ik niet dat ze zomaar de complete bus achter zouden laten, maar ik vond het wel heel spannend. En ondertussen niks laten merken aan zoon, die raakt echt in paniek van dat soort situaties.
Dank! :) Komt het ook, maar toch ;)

Ohja, Newcastle is er ook zo eentje :Y Toen ik aan het kijken was voor de trip, zat zoon me al gerust te stellen dat hij weet hoe het werkt :') :D
Maar spannend is dat toch? En dan 2 minuten voor vertrek aankomen :X
Was ook toen met de boot van Maastricht naar Luik. Bang om te verdwalen en boot te missen dus alleen een stuk rechtdoor, even naar links, even naar rechts en weer terug :')
Ook meteen de reden dat sinds ik alleen met zoon op vakantie ga, ergens ga waar ik het ken. Saai maar goed tegen de stress :+

En yay van je laatste werkdag! Geniet van je 3,5 week :)

@FlyingFish vandaag je laatste werkdag?

Was al om 6.15 wakker :O
Het is echt niet handig dat ik hier 7 pokestops kan draaien :') :@
If they say
pi_214472329
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 23:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik geloof goed dat je stress gehad hebt ja! Dat zou ik ook hebben. Ik ben dan ook vaak wel een doemdenker hoor!

Met de autoproblemen was ik ook niet heel relaxed. Hoorde ook niets van hoe ver de chauffeur was. We hadden hem met wat speling om 13.00 verwacht en het was uiteindelijk 14.30.

En met de bloedneus als ik nu de tijdsplanning kijk. Die heeft zoon een uur en kwartier gehad voor hij stopte. Op een gegeven moment wist ik het ook niet meer. Hadden niks kouds om in z’n nek te leggen wat ooit wil helpen. En google zegt na 2x 10 min dichthouden dan de huisarts raadplegen. Dan heb ik nog niet meteen paniek, maar toen het bleef duren was ik ook niet meer heel gerust. Maar gelukkig is ook dat goed gekomen. Maar na de vakantie toch maar even langs de huisarts. Hij heeft het toch wel vaak (gelukkig niet zo lang meestal).

En hele fijne vakantie voor jou phaidra!

@Mushanga71 veel plezier bij de bios vandaag! Komt vast goed met het ov. Maar snap dat je het spannend vind zo de grens over met ov!
pi_214472474
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 08:13 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik geloof goed dat je stress gehad hebt ja! Dat zou ik ook hebben. Ik ben dan ook vaak wel een doemdenker hoor!

Met de autoproblemen was ik ook niet heel relaxed. Hoorde ook niets van hoe ver de chauffeur was. We hadden hem met wat speling om 13.00 verwacht en het was uiteindelijk 14.30.

En met de bloedneus als ik nu de tijdsplanning kijk. Die heeft zoon een uur en kwartier gehad voor hij stopte. Op een gegeven moment wist ik het ook niet meer. Hadden niks kouds om in z’n nek te leggen wat ooit wil helpen. En google zegt na 2x 10 min dichthouden dan de huisarts raadplegen. Dan heb ik nog niet meteen paniek, maar toen het bleef duren was ik ook niet meer heel gerust. Maar gelukkig is ook dat goed gekomen. Maar na de vakantie toch maar even langs de huisarts. Hij heeft het toch wel vaak (gelukkig niet zo lang meestal).

En hele fijne vakantie voor jou phaidra!

@:mushanga71 veel plezier bij de bios vandaag! Komt vast goed met het ov. Maar snap dat je het spannend vind zo de grens over met ov!
Dank! :)
Kwam er gister achter dat ik dat toestemmingsformulier vergeten ben. Zal je zien... :') Altijd voor niks mee gehad dus nu vraag ik er om :')

Toch idd na de vakantie even langs bij de ha. Kan een zwak adertje zijn en dat kan worden dichtgebrand. Zeker omdat het zolang duurde. Wat een schrik :{
Maar sowieso echt superstoer dat je überhaupt zo'n reis maakt :Y

Haha, bus komt over een half uur. Het is 2 min lopen en ik jaag zoon nu al op om op te schieten :') 8)7
If they say
pi_214472919
Toestemmingsformulier voor over de grens?

Heb ik voor België nog nooit mee gehad. Ik woon redelijk dichtbij de grens dus we gaan er wel een paar keer per jaar over. Maar er zijn sowieso geen grenscontroles binnen de eu. Dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 09:45:10 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214473016
Mush, oprechte vraag: met google maps en jouw zoons bundels kom je toch overal wel weer uit? Ik snap dat je bij strakke deadlines (zoals een boot of een bus) stress hebt, maar voor gewoon een vakantie in NL in een vreemde stad, kun je de weg vragen, je telefoon gebruiken, desnoods een taxi aanhouden... als je het echt zo saai vindt, kun je jezelf misschien in heel kleine stapjes wel leren om om te gaan met dat soort situaties?

En wat een warmte he, nu al gewoon. Ben blij dat ik niet meer op de camping zit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214474129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:37 schreef hilliebillie het volgende:
Toestemmingsformulier voor over de grens?

Heb ik voor België nog nooit mee gehad. Ik woon redelijk dichtbij de grens dus we gaan er wel een paar keer per jaar over. Maar er zijn sowieso geen grenscontroles binnen de eu. Dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken.
Je hebt gelijk, ik had het altijd mee naar Londen en dat valt buiten de EU😅
Op de bushalte wel 2 marechaussee gezien :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Tink89 het volgende:
Mush, oprechte vraag: met google maps en jouw zoons bundels kom je toch overal wel weer uit? Ik snap dat je bij strakke deadlines (zoals een boot of een bus) stress hebt, maar voor gewoon een vakantie in NL in een vreemde stad, kun je de weg vragen, je telefoon gebruiken, desnoods een taxi aanhouden... als je het echt zo saai vindt, kun je jezelf misschien in heel kleine stapjes wel leren om om te gaan met dat soort situaties?

En wat een warmte he, nu al gewoon. Ben blij dat ik niet meer op de camping zit.
Ik zou me ook idd niet druk hoeven te maken Tink, tot nog toe is alles altijd wel goed gegaan. Zoon kijkt ook op maps en we komen er ook gewoon. Dus waarom ik altijd loop te stressen, geen idee.
Heb het ook met autorijden. Waar ik bekend ben, cross ik zo rond, maar ik rij nooit naar ergens waar ik nooit geweest ben. En das zooo lastig :{
Wat ik wél ga doen, is met een vriendin naar Tilburg en dan ga ik rijden. Zij rijdt altijd en we hebben afgesproken dat ik de volgende keer rij. Klein stapje, maar wel vooruit :)
Ik moest toen wel naar dochter rijden, dat had ik al snel gedaan maar wel eerst de route bekeken en ze stuurde me zelfs een foto van welke afslag O+ Want ik en maps, das geen goeie match :')

En jaa, het is warm! Snap dat je nu liever thuis bent dan op de camping :Y

We zijn nu in Maasmechelen, de village. Wat een plek. Het lijkt exact op Bataviastad bij Lelystad en daar kom ik amper omdat ik het daar niet fijn vind. Nu ben ik in de tweeling outlet :')
Roermond is wél O+
Nog 2 uur doden voor de film :')
If they say
  dinsdag 30 juli 2024 @ 11:32:09 #40
176471 oh-oh
pi_214474422
_O- Mush, wat moet je met je leven na die film?
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2024 @ 11:43:29 #41
176471 oh-oh
pi_214474620
Wat een heerlijk contrast hier, ik ging vroeger ook overal heen op en in hoor, voor de mobieltjes, wij gingen in 88 14 en 12 jaar oud naar twee Prince concerten, sliepen in een louche hotel in Rotterdam, en mn vader haalde ons na het concert op daar, we gingen met de trein heen. We wisten gewoon dat ie ons wel zou vinden, ook na Pinkpop en zo, we liepen altijd recht op hem af in alle drukte overal.
Enige keer dat ik in paniek was was de eerste keer in Londen even drie seconden, toen mijn oom tante en zusje uit de metro stapten en de deur voor mijn neus dicht ging, toen was ik denk ik 9 of zo, gewoon volgende station uitgestapt en met de volgende metro stapten zij ook weer uit en konden we terug.

Oh ja en in Helsinki toen ik in mijn eentje bij een stel zakenmannen in een geblindeerde jeep stapte omdat ze mijn flippo nodig hadden voor een tattoo bij een of andere vage tattooshop in de haven bij iemand die geen woord Engels sprak dacht ik ook wel even dat dat mss niet heel slim was. Maar achteraf bleken ze mijn eigen tattoo ook alvast betaald te hebben en was het een mooi verhaal B-) .

Maar morgen wordt mijn vader 80 en ga ik daar even heen, en komt er een 14 jarige hier in de hitte op mijn oude honden passen, dat vind ik spannender :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:16:49 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214475132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Wat een heerlijk contrast hier, ik ging vroeger ook overal heen op en in hoor, voor de mobieltjes, wij gingen in 88 14 en 12 jaar oud naar twee Prince concerten, sliepen in een louche hotel in Rotterdam, en mn vader haalde ons na het concert op daar, we gingen met de trein heen. We wisten gewoon dat ie ons wel zou vinden, ook na Pinkpop en zo, we liepen altijd recht op hem af in alle drukte overal.
Enige keer dat ik in paniek was was de eerste keer in Londen even drie seconden, toen mijn oom tante en zusje uit de metro stapten en de deur voor mijn neus dicht ging, toen was ik denk ik 9 of zo, gewoon volgende station uitgestapt en met de volgende metro stapten zij ook weer uit en konden we terug.

Oh ja en in Helsinki toen ik in mijn eentje bij een stel zakenmannen in een geblindeerde jeep stapte omdat ze mijn flippo nodig hadden voor een tattoo bij een of andere vage tattooshop in de haven bij iemand die geen woord Engels sprak dacht ik ook wel even dat dat mss niet heel slim was. Maar achteraf bleken ze mijn eigen tattoo ook alvast betaald te hebben en was het een mooi verhaal B-) .

Maar morgen wordt mijn vader 80 en ga ik daar even heen, en komt er een 14 jarige hier in de hitte op mijn oude honden passen, dat vind ik spannender :')
Dit verhaal heeft een foto van de tattoo nodig ter ondersteuning
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:27:21 #43
176471 oh-oh
pi_214475245
:D Ik vind fotos hier neerzetten echt een gedoe sorry!

Ik had ooit wel een analoge foto van de tattoo die die vage gast van mijn flippo van Tweety nam. Die flippo kreeg ik van mijn kleine broertje en nam ik overal mee naartoe en die dude zat in boeken te zoeken naar een plaatje van Tweety, ze hadden haast, en waren met drie man door al die boeken aan het gaan, ze spraken Duits, dus ik zei ooh zoeken jullie deze? Was precies wat ze zochten, alleen had die shop geen tijd, ik zat ook te wachten om te vragen of mijn tattoo snel tussendoor kon. Toen ging een van die gasten in het Fins rondbellen en vonden ze een shop die tijd had maar ik wilde mijn flippo niet afstaan natuurlijk, dus moest ik mee.
En die man ging voor mij, toen bleef ik helemaal alleen achter daar bij een of andere hele oude zeeman die alleen maar Fins sprak, en bleek dat zij alles voor mij betaald hadden.
Ik had zelf eigenlijk een kalevala koru saint John's ketting willen kopen maar die waren heel duur, dus ik had een boekje meegenomen bij een juwelier en had bedacht dat dat ding een prima eerste tattoo zou zijn, dat was idd goedkoper en op die manier al helemaal. En het is een talisman voor reizigers, dus heel toepasselijk.
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:33:28 #44
176471 oh-oh
pi_214475331
Het is die klassieke tweety flippo met die roze achtergrond, die heb ik ook nog steeds.
( Groucho Marx )
pi_214475447
Flippo’s O+
  dinsdag 30 juli 2024 @ 12:50:34 #46
176471 oh-oh
pi_214475526
Mijn vader kocht twee zakken chips per dag voor dat verwende nest, die scheurde hij dan open in de keuken, flippo's eruit, open, en dan echt zo heel teleurgesteld " heb ik al" zeggen.
Hij at niet eens die chips.
Mijn moeder zus en ik ergerden ons groen en geel daar aan _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:05:30 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214475832
Hillie, wat een gedoe met die band zeg! Gelukkig dus wel bij die big swing geweest! :o
Had ik je niet nagedaan trouwens! :o :X

Hier de laatste loodjes...
We hebben toch nog een appartement geboekt in het dorp waar we heen zouden gaan. Even 14 dagen strand en surfen.
Om nou 6wk thuis te blijven is toch ook wel zo wat voor de pubers, en mijn moeder zou de eerste zijn die gezegd zou hebben 'ga lekker'. En mijn vader zei dat dus ook.
Eerst vond ik het wat dubbel maar het is de afgelopen 1,5 week zo idioot druk geweest met werk dat ik daarin meteen weer mee ben gaan draaien dus ik ben nu eigenlijk wel gewoon toe aan even 2 weken niks en rust en met mijn kop bij mezelf en mijn gezin ipv bij andere families.
Vandaag een berg voorbereidingen, morgen nog 1 uitvaart en dan donderdag rijden.
pi_214475883
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 11:32 schreef oh-oh het volgende:
_O- Mush, wat moet je met je leven na die film?
In november komt Venom3 :P dus we hebben wat om naar uit te kijken 8-)

En...we zijn binnen! Geen leeftijdscontrole *O*
If they say
pi_214475928
@BE het is toch ook prima om even met je gezin ertussenuit te gaan. Uit de sleur en zo, andere omgeving. Je hebt dat gewoon nodig, je hebt genoeg gedaan, nu even tijd voor jullie :Y
If they say
pi_214476010
Kolere zeg, 2 middel popcorn en 1 cola zero, 18,10 :X :X :X :')
If they say
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:18:44 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214476030
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
:o :X -O-
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:31:45 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214476232
quote:
Dat is de prijs die je betaalt voor de leeftijdsfraude die je daar pleegt.
:P
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:31:52 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_214476237
Wij hebben sinds gisteren eindelijk onze vue moviepass. Dat kon heel lang niet omdat de pasfoto's niet werkten :(

Gisteren liet de extrapuber zijn moviepass zien. UH hoe dan? Ja, als medewerker krijg je ook zo'n ding. Dus ik op de website kijken, werkt het gelukkig weer!

Dus onze vouchers eindelijjk ingeleverd en de komende 3 maandjes vaak naar d ebios :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:36:33 #54
176471 oh-oh
pi_214476293
BE welverdiend, juist nu is vakantie even heerlijk.
Mush ook welverdiend :D
( Groucho Marx )
pi_214476793
Ik ben eigenlijk best een paniekzaaier, maar met vakanties heb ik dat helemaal niet.
Op mijn 12e ging ik voor het eerst zomertouren met een vriendin, we gaan overmorgen naar Spanje met de caravan, we reden eerder eens voor 5 dagen naar Hongarije.
Wat dat betreft geen stress, met een paspoort en een creditcard kan er eigenlijk weinig écht mis gaan.

Sterker nog: ik moet bijna alles nog inpakken en morgen werken :')

Schop onder mijn kont nu, ik moet weer verder :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214477256
quote:
Joh, wees blij dat je erin mocht. :P
pi_214477334
Ik was altijd van het 'gaan met die banaan, wat kan er nou misgaan?' Heb veel alleen gereisd, altijd met alleen een retourticket en zien wat de dag bracht.

Verloofde is bijna het tegenovergestelde, ze wil het liefste alles plannen, alle risico's wegwerken. Dat botste best wel eens.

Ik ben wel echt veranderd en hoop die go with the flow mindset weer wat terug te krijgen. De afgelopen jaren waren daar niet bepaald goed voor.
pi_214478033
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Precies :+ , hopelijk was de film wat je ervan verwacht had @Mushanga71!
Geniet van de vakantie.

@BE, fijne vakantie!

Getver het is vies warm buiten :{
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 juli 2024 @ 16:05:12 #59
176471 oh-oh
pi_214478069
:'( Hier is het binnen ook vies warm.
Ik ben wel helemaal gerustgesteld want de oppas die morgen komt brengt een vriendinnetje mee . Haar ken ik ook heel goed. Ze mochten kiezen tussen betalen of samen sushi eten als ik terug ben, helaas voor mij kozen ze voor optie twee, dat is een stuk duurder, maar die meiden van 14 zijn wel heel gezellig en voor hun is het een droommiddag, met die honden, hier in hun eigen hut zonder jongere broertjes en zusjes om zich geen want al die ouders hier zijn weer aan het werk in week 4 van de vakantie :D
( Groucho Marx )
pi_214478382
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:36 schreef oh-oh het volgende:
BE welverdiend, juist nu is vakantie even heerlijk.
Mush ook welverdiend :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Joh, wees blij dat je erin mocht. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
Precies :+ , hopelijk was de film wat je ervan verwacht had @:Mushanga71!
Geniet van de vakantie.

@:BE, fijne vakantie!

Getver het is vies warm buiten :{
Echt hoor _O-
En ik zou het zooo weer doen :D :P

Film was oké, middenstuk redelijk verwarrend want er kwam het één en ander over de TVA dus mazzel dat we de Loki serie hebben gezien :+

We staan nu in die bloedhitte te wachten op de bus, zonder bushokje. Zonder bankje. Wel in de schaduw :+
If they say
  dinsdag 30 juli 2024 @ 16:46:26 #61
176471 oh-oh
pi_214478582
:D Ben je ook wel eens gewoon ergens helemaal enthousiast over?
Mall was niks toch? Dure versnaperingen, film was ok met op en aanmerkingen?

Laat het gaan, geniet van het leven!
( Groucho Marx )
pi_214478685
@BE lekker!! Geniet van jullie welverdiende vakantie.

@Mushanga71 fijn dat er geen controle was. Tja, prijzen in de bios zijn absurd hoog. Mijn man en A gaan morgen met een groep vrienden. Lang leve de actie van de AH.
We hebben nog een paar vouchers over, volgende week naar Inside Out 2. Even kijken wanneer want beide dames moeten veel werken. A is vandaag begonnen bij Duinrell.

Maandag weer werken... bah! helemaal geen zin in. Ik ben al weer aan het aftellen tot de volgende vakantie. In de herfst met de hele familie naar een Landal huisje.

Wat een heerlijke vakantieverhalen!
@ohoh is het deze? https://www.google.com/im(...)IHHSlWANAQM3oECBwQAA

Hier ook vies warm. Zit binnen met de airco aan. Misschien zo even plonzen in het zwembad. Al zal die ook niet heel veel verkoeling geven, het water is 32,3.
Net een rondje Hornbach, Ikea, Makro gedaan. Lieftallige is donderdag jarig en zaterdag komt de familie op visite. We gooien de bbq wel aan :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 30-07-2024 18:33:01 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214478686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:46 schreef oh-oh het volgende:
:D Ben je ook wel eens gewoon ergens helemaal enthousiast over?
Mall was niks toch? Dure versnaperingen, film was ok met op en aanmerkingen?

Laat het gaan, geniet van het leven!
Oh, jawel hoor :Y Ben nog steeds enthousiast over de vakantie. Maar de snacks waren duur en ik had bij de mall meer de sfeer van Roermond in mind, dus dat viel ff rauw op mn dak. En de film was goed, zeker. Wij en nog 2 anderen zijn tot na de aftiteling gebleven want bij Marvel, en bij Pirates, komt altijd nog een stukje erna. Dat weten wij nu O-)
If they say
  dinsdag 30 juli 2024 @ 17:08:07 #64
176471 oh-oh
pi_214478773
:D Ik ga nooit naar de bios maar ik weet dat die snacks duur zijn, wat maakt het uit, je hebt vakantie!
Ik heb nooit verwachtingen, kan het alleen maar mee vallen.
( Groucho Marx )
pi_214479010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:08 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ga nooit naar de bios maar ik weet dat die snacks duur zijn, wat maakt het uit, je hebt vakantie!
Ik heb nooit verwachtingen, kan het alleen maar mee vallen.
Normaal delen zoon en ik een grote bak popcorn, maar ze hadden alleen de zoete in het groot en de zoute middel dus deden we 2 middel. Daar zal het aan gelegen hebben :D
Bios is af en toe wel es leuk, moet er wel een goeie film draaien ;)
En ik let normaal erg op wat ik uitgeef maar op vakantie eigelijk nooit :+
Kocht rituals voor mezelf, gewoon omdat ik daar zin in had 8-)

@Vicky, gaan jullie nog in België naar de bios?
Jaa, handig he, die vouchers. Ik moest toen annuleren dus heb nog 2 kaartjes liggen. Daarmee gaan we naar de Minions :D
Balen dat je al gauw weer aan het werk moet maar je hebt wel weer wat om naar uit te kijken ;)
If they say
pi_214479042
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:35 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Normaal delen zoon en ik een grote bak popcorn, maar ze hadden alleen de zoete in het groot en de zoute middel dus deden we 2 middel. Daar zal het aan gelegen hebben :D
Bios is af en toe wel es leuk, moet er wel een goeie film draaien ;)
En ik let normaal erg op wat ik uitgeef maar op vakantie eigelijk nooit :+
Kocht rituals voor mezelf, gewoon omdat ik daar zin in had 8-)

@:Vicky, gaan jullie nog in België naar de bios?
Jaa, handig he, die vouchers. Ik moest toen annuleren dus heb nog 2 kaartjes liggen. Daarmee gaan we naar de Minions :D
Balen dat je al gauw weer aan het werk moet maar je hebt wel weer wat om naar uit te kijken ;)
M gaat met T naar Antwerpen geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214479347
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 17:38 schreef Vicky het volgende:

[..]
M gaat met T naar Antwerpen geloof ik
Leuk! Zeg ze dat er na de aftiteling nog een post credits scene komt. Bijna niemand blijft daarvoor, zaal is dan bijna leeg, maar het is altijd een extraatje :)

Er zat hier ook een jongen van een jaar of 9 in de zaal :D
If they say
pi_214479390
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:05 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Leuk! Zeg ze dat er na de aftiteling nog een post credits scene komt. Bijna niemand blijft daarvoor, zaal is dan bijna leeg, maar het is altijd een extraatje :)

Er zat hier ook een jongen van een jaar of 9 in de zaal :D
Ja dat weten ze. Is bij elke Marvel film.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214479412
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja dat weten ze. Is bij elke Marvel film.
Klopt :Y Vele weten het niet. Bij pirates of the caribbean was het ook zo. Zaten dochter en ik als enige nog in de zaal :D
If they say
pi_214479437
Ik heb geen Tweety tattoo @Vicky :)

Het is hier in Zweden heerlijk weer, vandaag graad of 24, 's avonds koelt het af naar een graad of 14. Onze ideale zomer :)

Juul heeft haar souvenir al uitgezocht, ze wil een Husky, een echte he. Vrijdag gaan we naar een husky farm waar ze momenteel ook puppies hebben. Ik denk dat we haar daar weg moeten slepen.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 18:31:18 #71
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214479721
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef exode het volgende:
Ik heb geen Tweety tattoo @:vicky :)

Het is hier in Zweden heerlijk weer, vandaag graad of 24, 's avonds koelt het af naar een graad of 14. Onze ideale zomer :)

Juul heeft haar souvenir al uitgezocht, ze wil een Husky, een echte he. Vrijdag gaan we naar een husky farm waar ze momenteel ook puppies hebben. Ik denk dat we haar daar weg moeten slepen.
Haha, is Juul ook verliefd geworden op Libby. Hier zijn er ook tientallen foto's gemaakt van die hond.
pi_214479741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef exode het volgende:
Ik heb geen Tweety tattoo @:vicky :)

Whahahaha foutje.. sorry
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 juli 2024 @ 19:12:55 #73
176471 oh-oh
pi_214480407
Maar die is het wel!
( Groucho Marx )
pi_214481197
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 18:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Haha, is Juul ook verliefd geworden op Libby. Hier zijn er ook tientallen foto's gemaakt van die hond.
Onze kinderen smeken al jaren om een hond. Vooral huskys vinden ze geweldig.

En inderdaad Libby, wat een moppie is dat. Vernoemd naar de Good Dinosaur, ze hebben ook nog Mushu en Olaf de pony. Kortom, toch een beetje Disneyland hier ;)
pi_214481809
Voor de vergelijking: we waren vanmiddag ook naar de bioscoop want lekker koel. :P
Inside Out 2, we waren ¤36 kwijt voor 4 x drinken, 3 x popcorn en 2 x Oreos. :P
  dinsdag 30 juli 2024 @ 21:05:57 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_214482450
Nu Fly me to the moon

Film gratis (zonder pass prijs 7.50 )
Grote cola en middel popcorn 6.13 (10% korting vanwege pass)
Moviepass 20.50
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214485066
Maar eten jullie zo’n hele bak popcorn dan ook alleen op? Man en ik nemen samen meestal een kleine, en daar blijft vaak nog een klein laagje over (ook omdat de onderste vaak van die harde schilfertjes hebben enzo, dat zorgt er ook vanzelf voor dat we genoeg hebben).

Daarentegen gaat er thuis wel een (grote) zak chips op als we samen film kijken, dus het is niet zo dat we kleine snackers zijn ofzo.
  woensdag 31 juli 2024 @ 08:33:05 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_214486086
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:
Maar eten jullie zo’n hele bak popcorn dan ook alleen op? Man en ik nemen samen meestal een kleine, en daar blijft vaak nog een klein laagje over (ook omdat de onderste vaak van die harde schilfertjes hebben enzo, dat zorgt er ook vanzelf voor dat we genoeg hebben).

Daarentegen gaat er thuis wel een (grote) zak chips op als we samen film kijken, dus het is niet zo dat we kleine snackers zijn ofzo.
Ik had 3 van die harde korrels gisteren. En dat was echt verbazingwekkend weinig! Over het algemeen houd ik er de hele dag rekening mee dat ik naar de bios ga, dus dan krijg ik denk ik zelfs wel zo'n grote op :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214486212
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 00:39 schreef FlyingFish het volgende:

Samen een grote of 2 middel gaan op :Y
En die schilfers... Bij zoon bleef er gister één in zn keel vast zitten :X Pas na het avondeten en gepulk was ie eruit en zat hij met keelpijn.
Popcorn eet makkelijker weg dan chips, vind ik, maar als we naar de minions gaan, laten we de popcorn maar even staan :{
If they say
  woensdag 31 juli 2024 @ 09:08:13 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214486487
Trouwens: mocht er iemand nog een naaimachine te koop hebben, die van mij knetterde maandagmiddag heel hard en begon vervolgens te branden. Best een eng momentje en bovendien heel onhandig omdat de castlefestkostuums nog niet klaar zijn. Hoe dan ook: repareren is duur en lastig (Husqvarna van 40+ jaar oud), dus ik zoek een nieuwe. Hij moet wel wat kunnen hebben, dus geen goedkope hema- of kruidvatmachine. Mag best een oudje zijn.

En anders wordt het een nieuwe, kan ook. Maar misschien heeft iemand nog iets staan (liefst in Limburg/Brabant of op de route tussen Roermond en Lisse komend weekend).

edit: en brrr, popcorn. Dat vind ik zo niet lekker. Nacho's daarentegen *O*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 31 juli 2024 @ 09:10:16 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214486523
Je mag die van mij wel lenen @Tink89, maar ik ontvang hem graag weer retour
pi_214486604
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 09:08 schreef Tink89 het volgende:
Trouwens: mocht er iemand nog een naaimachine te koop hebben, die van mij knetterde maandagmiddag heel hard en begon vervolgens te branden. Best een eng momentje en bovendien heel onhandig omdat de castlefestkostuums nog niet klaar zijn. Hoe dan ook: repareren is duur en lastig (Husqvarna van 40+ jaar oud), dus ik zoek een nieuwe. Hij moet wel wat kunnen hebben, dus geen goedkope hema- of kruidvatmachine. Mag best een oudje zijn.
Weet je zeker dat het duur en lastig is?
Mijn even oude Husqvarna deed jaren geleden iets vergelijkbaars. Reparatie koste maar 10euro en met een onderhoudsbeurt erbij was ophalen enzo een gratis service. Ik was hem wel een week of 2 kwijt dus daar heb je nu niets aan voor je kostuum.

Al je in de buurt had gewoond had je de mijne mogen lenen maar je bent de verkeerde kant op verhuist
pi_214487384
Ik neem altijd een Middel popcorn en dat gaat perfect op tegen de tijd dat de film op z’n einde loopt. :)
pi_214487532
#TeamNacho's en die zijn op voor de film begint :')
Wij gaan morgen naar de Minions O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214487629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:19 schreef PoesInDoos het volgende:
#TeamNacho's en die zijn op voor de film begint :')
Wij gaan morgen naar de Minions O+
Herkenbaar maar dan met popcorn :D
Veel plezier morgen! Wij gaan één deze dagen ook en ik denk dat zoon dan ook aan de nacho's gaat :+
If they say
pi_214487643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:30 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Herkenbaar maar dan met popcorn :D
Veel plezier morgen! Wij gaan één deze dagen ook en ik denk dat zoon dan ook aan de nacho's gaat :+
Wel met kaassaus hè :9 Jullie ook veel plezier!
pi_214487737
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Wel met kaassaus hè :9 Jullie ook veel plezier!
Yay, kaassaus :9 hoewel zoon meer van de sambal is :D
En dank! :)
If they say
pi_214487827
Nachos zijn lekker maar eet ze liever als ik op een terras ben ofzo. In de bios is zo’n bakje zo op en dan heb ik niets meer te snacken. :P
Als ik naar een hele lange film zou gaan, haal ik gewoon zo’n grote bak popcorn.
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:16:59 #89
176471 oh-oh
pi_214488303
Ik liep net in mn goede goed al met 11 honden door de pisregen 😂.
Hopelijk is het bij mijn ouders beter weer maar ik betwijfel het.
Ik was voorbereid op hitte.
Als het goed is zijn die meiden over een kwartier hier en dan ben ik lekker pleite!
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 juli 2024 @ 11:20:15 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214488384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 09:08 schreef Tink89 het volgende:

En anders wordt het een nieuwe, kan ook. Maar misschien heeft iemand nog iets staan (liefst in Limburg/Brabant of op de route tussen Roermond en Lisse komend weekend).

edit: en brrr, popcorn. Dat vind ik zo niet lekker. Nacho's daarentegen *O*
Breng m anders eens naar Inge van Ingenaaimachines opo de geldropseweg in Eindhoven. Top service en kwaliteit
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 31 juli 2024 @ 11:24:20 #91
176471 oh-oh
pi_214488446
Ik zou ook liever de oude laten fixen, ze maken ze niet meer zoals vroeger.
( Groucho Marx )
pi_214488715
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is zijn die meiden over een kwartier hier en dan ben ik lekker pleite!
Het weer valt alles mee. Niet zoals gisteren. :P
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:20:51 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214489331
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Held! Ik sterf al 1000 doden met 1 hond door de regen. Die dat zelf overigens mega fantastisch vindt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 12:33:15 #94
176471 oh-oh
pi_214489767
Nu met drie stuks nog eens goed nat geregend en in de trein naar Sittard 😂
Waar we nog een eind moeten lopen naar mijn ouders. Heerlijk!
( Groucho Marx )
pi_214490363
Nou, ik had te vroeg gejuicht. Zweden is geweldig, ons huisje naast een camping is ideaal. We genieten van het weer en het grote terras met uitzicht op het meer....maar ik had echt de hoop en gedachte dat mijn longen weer meer aan konden. Niet dus, ik zit aan de maximale dagdosering Salbutamol. Maanden zonder de puffer en nu dus meteen elke paar uur een puf.

De oorzaak was ook meteen duidelijk toen verloofde het huis grondig ging schoonmaken, vooral onze slaapkamer. De stofwolken vlogen uit het beddengoed en de matrassen.

Ze heeft zich in het zweet gewerkt om het stofvrij te krijgen. Maar ik werd vanochtend weer benauwd wakker.

We kijken het nog een paar dagen aan (zolang mijn klachten niet erger worden). Ik wil koste wat kost voorkomen dat ik aan de Prednison moet.

En het huisje is verder echt schoon. Geen vlekje of stofje te vinden. Ik ga eenmaal thuis toch maar eens Cara beddengoed voor op reis kopen. Duur maar dit is echt niet leuk.

Gelukkig is het weer heerlijk dus ik zit gewoon 99% van de tijd buiten.

En als de klachten nog erger worden of het riskant wordt, gaan we 'verhuizen'. Liefst binnen Zweden.
pi_214490602
Oei balen @exode! Sterkte

Ik werd vanmorgen verblijdt met migraine.. blech. Gelukkig alleen een beetje hoofdpijn en moe, maar niet zo'n bonkende koppijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 31 juli 2024 @ 13:36:38 #97
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214491192
Balen Exode, hopelijk wordt het beter!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:20 schreef Ynske het volgende:

[..]
Breng m anders eens naar Inge van Ingenaaimachines opo de geldropseweg in Eindhoven. Top service en kwaliteit
Ik heb twee naaimachine-reparateur gemaild en die geven allebei aan dat een doorgebrande voeding haast niet vervangbaar is, omdat die niet meer gemaakt worden voor machines van dit type. Maar ik kan 't haar allicht eens vragen! Txs.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 09:10 schreef amaranta het volgende:
Je mag die van mij wel lenen @:Tink89, maar ik ontvang hem graag weer retour
Ik heb een leen-exemplaar van een vriendin hier staan, dus voor nu zijn we gered, maar ik kan hem echt niet missen.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook liever de oude laten fixen, ze maken ze niet meer zoals vroeger.
Ik doe m'n best, maar dat blijkt dus lastig.
pi_214492313
@exode en @Vicky Hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter.

@Troel Hoe is het eigenlijk met je huis en de waterschade?
Ik moest er ineens weer aan denken, toen ik (wéér -O-) de eerste druppels water binnen zag sijpelen in mijn kelder. Ik had gehoopt deze zomer, als de grond wat droger was, het stucwerk te fixen en dan te impregneren. Maar dat wordt hem dus niet.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:24:03 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_214492336
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef Hupje het volgende:
@:exode en @:Vicky Hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter.

@:Troel Hoe is het eigenlijk met je huis en de waterschade?
Ik moest er ineens weer aan denken, toen ik (wéér -O-) de eerste druppels water binnen zag sijpelen in mijn kelder. Ik had gehoopt deze zomer, als de grond wat droger was, het stucwerk te fixen en dan te impregneren. Maar dat wordt hem dus niet.
We wachten nog steeds op reparatie en een uitspraak van een schadegebeuren. Uiteraard ligt het volgens de provincie en hun hydroloog niet aan de vernatting, maar enkel en alleen aan de vele regenval.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214493377
Wat balen! :(
pi_214496603
@exode, wat balen zeg :( hopelijk heeft de poetsbeurt toch effect :*
Dat reisbeddengoed klinkt als een goede investering als je daar dit soort dingen mee kan voorkomen of in elk geval kan zorgen dat je een stuk minder klachten hebt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:41:15 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_214496919
Vanavond met vriend en oudste naar Deadpool. Ik ben dus nu de eerste film aan het bekijken en het enige wat ik denk is "WAT HEB IK MIJZELF AANGEDAAN".

One for the team dus vanavond :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214497082
Ik vind Deadpool juist geweldig! Een Marvelheld die zichzelf niet zo serieus neemt :P. Overigens doe ik een hele film met een kleine popcorn. Echt zat voor mij.

Wat rot @exode dat je toch zo benauwd bent -O-. Buiten slapen is zeker ook niet ideaal?

Zwaai vanuit München. Lange rit gehad, op zich viel de Stau nog mee. Oudste was helaas wel wagenziek. Het is een aantal jaar prima gegaan, maar nu was het even mis. Toen zijn maag leeg was, was het gelukkig wel beter. En netjes alles in het zakje :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214497086
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Held! Ik sterf al 1000 doden met 1 hond door de regen. Die dat zelf overigens mega fantastisch vindt.
Ik was altijd heel blij met onze hond die regen haatte en bij de deurmat weer opdraaide.
Was sowieso wel een fijne, want hij hield ook al niet van vroeg opstaan en kon zijn plas makkelijk 12 uur inhouden :')
Hij sliep boven bij ons en ging vaak pas veel later dan ik naar beneden _O_
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:53:25 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_214497155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Deadpool juist geweldig! Een Marvelheld die zichzelf niet zo serieus neemt :P. Overigens doe ik een hele film met een kleine popcorn. Echt zat voor mij.

Wat rot @:exode dat je toch zo benauwd bent -O-. Buiten slapen is zeker ook niet ideaal?

Zwaai vanuit München. Lange rit gehad, op zich viel de Stau nog mee. Oudste was helaas wel wagenziek. Het is een aantal jaar prima gegaan, maar nu was het even mis. Toen zijn maag leeg was, was het gelukkig wel beter. En netjes alles in het zakje :D.
Ik vind de muziekkeuze wel gaaf :D
Chicago, Juice Newton enzo :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214498077
Deadpool, superfan hier :Y Op 1 komt Iron Man O+ daarna Deadpool. Begin van de eerste film vond ik stom omdat ie steeds in de camera lulde, daarna was ik om :D
In het begin wilde ik heel die Marvelfilms niet zien, maar zoon dwong me zo ongeveer :') Nu ben ik verslaafd :P
Veel plezier @Troel!

@exode, dat is flink kut :{ Hopelijk heeft het poetsen effect en heb je minder last. Zou jammer zijn als je moet verhuizen tijdens je vakantie.

Oef @Phaidra, wagenziekte :{ Gelukkig is zijn maag nu leeg, reist een stuk fijner. Toch maar weer pilletjes mee voortaan ;) Zoon heeft er ook last van, zeker als ie achterin zit. Jammer voor hem heb ik er ook last van en zit ik altijd voorin :P
Heel fijne vakantie voor jullie en geniet ervan!

Ik word gestoord van buienradar. Vandaag zou het droog blijven, heeft het geplensd tot een uur of 1? Morgen zou het gaan regenen, 20mm, toen maar 0,5mm en net alweer 6,9mm. Worden de minions dan, denk ik :+
If they say
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:17:21 #107
176471 oh-oh
pi_214498599
Je hebt vakantie, kijk gewoon uit het raam en ben flexibel, de bios duurt toch ook geen hele dag?
Ik ben vandaag met de regen mee gereisd schijnbaar, want in Sittard regende het nog wel even door toen ik daar eenmaal was, heerlijk door de regen gelopen, ik had maar drie honden bij me dus kon lekker met een paraplu op de slippers erdoor.
Die drie waren zo braaf en gedroegen zich zo keurig, ik werd overladen met complimenten door iedereen, en ik dacht alleen maar tsss drie honden is echt niks _O-
Mijjn ouders waren zowaar eens gezellig, dat was al heel wat, en de oppasmeisjes stuurden de hele tijd filmpjes en foto's en gingen twee keer met de hele roedel lopen, behalve die oude laatste nieuwe, die moest niks van ze weten, en lag de hele dag boos in zn mand.
Van mij hoefden ze helemaal niet te lopen met ze, ik was weg van 12 tot 19 en dat redden ze makkelijk, maar ze vonden het zo leuk. Echt heerlijk.
Alle puzzels waren uitgehaald, twee zakken hondensnoepjes er door gegaan. ik had vanuit de trein sushi besteld en we hebben echt gebunkerd samen, was heeeeeel gezellig ook nog. En mijn vader had zomaar 100 euro overgemaakt, voor de sushi O+
Ik ga zo nog een rondje en mn bed in, ik ben echt kapot.
( Groucho Marx )
  donderdag 1 augustus 2024 @ 01:25:45 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_214500724
OK, de film was uiteindelijk best wel gaaf.

Alleen zijn er van een heel rijtje fietsen de accu;s gestolen, inclusief van 2 van onze 3 fietsen. Alleen die van mij lieten ze zitten (waarschijnlijk omdat ze doorhadden dat het een oude accu was). Gelukkig zaten de fietsen wel goed vast, maar argh. Aangifte is gedaan, melding bij de verzekering ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214501634
@oh-oh klinkt als een geslaagde dag!

@Troel, dat is zuur zo na de film 2 van de 3 fietsen acculoos aantreffen :{ .
pi_214501680
@Troel Zo stom, dat mensen niet van de spullen van een ander af kunnen blijven :(
pi_214502221
Beetje uitgerust @oh-oh?
Ik krijg het benauwd buiten met regen, warmte en veel lopen, vandaar ;)

Net tickets geboekt voor de minions. Had nog de geannuleerde vouchers :D

Oooh wat een gedonder @Troel :( Hoop ik dat de verzekering het wel vergoed.

Das dus de reden dat ik vaak met mn accu loop te zeulen want voor mijn fiets zijn ze niet meer te krijgen. Kans op fietsdiefstal is dan ook minder :+
If they say
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:41:49 #112
176471 oh-oh
pi_214502505
Oh Troel wat enorm stom zeg, twee van de drie ook, damn...
Veel succes met het weer dan Mush, het is weer net zo schitterend als gisteren...

Ik ben uitgerust en alweer bijna 2 uur aan het werk, gewoon door hoor!
Ik merk nu wel hoe moe ik word van mensen om me heen de hele dag _O-
( Groucho Marx )
pi_214502595
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 01:25 schreef Troel het volgende:
OK, de film was uiteindelijk best wel gaaf.

Alleen zijn er van een heel rijtje fietsen de accu;s gestolen, inclusief van 2 van onze 3 fietsen. Alleen die van mij lieten ze zitten (waarschijnlijk omdat ze doorhadden dat het een oude accu was). Gelukkig zaten de fietsen wel goed vast, maar argh. Aangifte is gedaan, melding bij de verzekering ook.
:( echt he. Mensen die niet van andermans spullen kunnen blijven :(
Werewolf
pi_214503121
Wij hebben net de peripherique overleefd *O*
Eerste keer met caravan, dus dat was opletten voor vriend.
Vandaag nog een stuk zuidelijker Frankrijk in en dan morgen door naar Spanje 8-)

Niet van andermans spullen afblijven vind ik echt heel naar :{w
Wij kwamen eens uit de bios en toen vonden mijn zus en ik onze fietsen helemaal kapot terug. Wij denken dat ze op de weg gegooid zijn ofzo. Stuur verbogen, zadels open gekrast. En dat waren nog hele nieuwe waar we super trots op waren ;(
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:45:50 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_214503499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Beetje uitgerust @:oh-oh?
Ik krijg het benauwd buiten met regen, warmte en veel lopen, vandaar ;)

Net tickets geboekt voor de minions. Had nog de geannuleerde vouchers :D

Oooh wat een gedonder @:Troel :( Hoop ik dat de verzekering het wel vergoed.

Das dus de reden dat ik vaak met mn accu loop te zeulen want voor mijn fiets zijn ze niet meer te krijgen. Kans op fietsdiefstal is dan ook minder :+
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.

(Overigens vond ik het vooral extra vervelend dat we dus ook nog eens met twee fietsen zonder licht naar huis moesten. Want tja, dat komt ook vanuit de accu natuurlijk)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214503970
Wat stom Troel, ik zou zonder accu ook niet vooruit komen op mijn fiets.

Nou, de kogel is door de kerk, we gaan zaterdag naar een andere plek. Vandaag is het heel mooi weer dus ik blijf gewoon buiten. Morgenochtend husky tocht, middag inpakken en de kinderen zwemmen en dan zaterdagochtend vertrekken.

Ik had mijn longarts nog gesproken en mag alles ophogen, dus dubbele dosis van mijn onderhoudspuf en dubbele dosis van mijn noodpuf. Dat geeft ook letterlijk lucht.

We gaan terug naar Orsa, waar we 3 jaar geleden ook waren en het geweldig vonden. Exact hetzelfde huis, heel fijn want die is huisdiervrij, rookvrij en ze hebben allergeenarm beddengoed :)

Wel 2,5 uur rijden maar ja. Had nog rondgekeken maar ik ben nu extra panisch als ik stoffen banken en vloerkleden op de grond zie op de foto's.

De kinderen reageerden verrassend goed. B was zelfs heel blij die heeft goede herinneringen aan die plek. Juul zei 'ok'.

Wat dat betreft is deze vakantie wel een eyeopener. B is duidelijk een puber, het verschil is zo groot met leeftijdsgenoten en zelfs de 12jarigen hier geloven niet dat hij pas 10 is. Hij vermaakt zich wel maar contact leggen doet hij niet.

Fijn dat jullie Parijs voorbij zijn LeSage, dat is wel een ding he vooral nu denk ik met de Olympische spelen.
pi_214504553
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben net de peripherique overleefd *O*
Eerste keer met caravan, dus dat was opletten voor vriend.
Vandaag nog een stuk zuidelijker Frankrijk in en dan morgen door naar Spanje 8-)

Niet van andermans spullen afblijven vind ik echt heel naar :{w
Wij kwamen eens uit de bios en toen vonden mijn zus en ik onze fietsen helemaal kapot terug. Wij denken dat ze op de weg gegooid zijn ofzo. Stuur verbogen, zadels open gekrast. En dat waren nog hele nieuwe waar we super trots op waren ;(
Ik hoor letterlijk nog mijn moeder elke zomer in de auto schreeuwen tegen mijn vader PUERTA DE ITALIA PACO
Mijn vader mega gestresst want je zou de afslag missen…
pi_214504656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef exode het volgende:
Wat stom Troel, ik zou zonder accu ook niet vooruit komen op mijn fiets.

Nou, de kogel is door de kerk, we gaan zaterdag naar een andere plek. Vandaag is het heel mooi weer dus ik blijf gewoon buiten. Morgenochtend husky tocht, middag inpakken en de kinderen zwemmen en dan zaterdagochtend vertrekken.

Ik had mijn longarts nog gesproken en mag alles ophogen, dus dubbele dosis van mijn onderhoudspuf en dubbele dosis van mijn noodpuf. Dat geeft ook letterlijk lucht.

We gaan terug naar Orsa, waar we 3 jaar geleden ook waren en het geweldig vonden. Exact hetzelfde huis, heel fijn want die is huisdiervrij, rookvrij en ze hebben allergeenarm beddengoed :)

Wel 2,5 uur rijden maar ja. Had nog rondgekeken maar ik ben nu extra panisch als ik stoffen banken en vloerkleden op de grond zie op de foto's.

De kinderen reageerden verrassend goed. B was zelfs heel blij die heeft goede herinneringen aan die plek. Juul zei 'ok'.

Wat dat betreft is deze vakantie wel een eyeopener. B is duidelijk een puber, het verschil is zo groot met leeftijdsgenoten en zelfs de 12jarigen hier geloven niet dat hij pas 10 is. Hij vermaakt zich wel maar contact leggen doet hij niet.

Fijn dat jullie Parijs voorbij zijn LeSage, dat is wel een ding he vooral nu denk ik met de Olympische spelen.
Balen van je allergie. Gelukkig kun en mag je ophogen. Heb je genoeg bij je?

Mijn ouders hebben besloten om last minute naar Spanje te gaan. Niet met de auto hoor maar met het vliegtuig. En gezamenlijk hebben ze een hele batterij aan medicijnen. En ik zat een beetje te kijken op Google over medicijnen mee het vliegtuig in. En vraag me niet hoe ik er op kwam. Maar ik kwam op een website terecht waarop stond of je een schengenverklaring nodig had. En laat dat nou het geval zijn. Dus dit was zondag. Op maandag ben ik naar de huisarts gegaan voor een stempel, heb ik de kopie van deze verklaring opgestuurd naar het CAK en wonder boven wonder was de ondertekende verklaring binnen 20 minuten retour in mijn mail. (op de pagina stond namelijk dat je het vier weken van tevoren aan moest vragen.)
pi_214504735
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
pi_214504742
Balen troel. En dan moest je ook nog zelf trappen. Gelukkig morgen alweer een nieuwe accu.
pi_214504825
Ik heb een medicijnenpaspoort Amaranta. Daar is overigens nog nooit naar gevraagd. Verder dus geen verklaring of het moet beide zo heten.

Yes, ik heb gelukkig genoeg medicatie mee. B ook, al heeft die er gelukkig veel minder last van.
pi_214505221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef exode het volgende:
Ik heb een medicijnenpaspoort Amaranta. Daar is overigens nog nooit naar gevraagd. Verder dus geen verklaring of het moet beide zo heten.

Yes, ik heb gelukkig genoeg medicatie mee. B ook, al heeft die er gelukkig veel minder last van.
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.
pi_214506101
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:03 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.
Ah ok, wat strenger dus.
pi_214506391
Toestemmingsverklaring heb ik nooit met uittreksel gedaan. Eigenlijk ook niet met kopieën van paspoorten.
pi_214506415
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.

(Overigens vond ik het vooral extra vervelend dat we dus ook nog eens met twee fietsen zonder licht naar huis moesten. Want tja, dat komt ook vanuit de accu natuurlijk)
Oh, wacht. IN een fietsenstalling? Dat gaat wel heel ver idd. Zijn er niet toevallig camera's ergens?
Hier zet ik fiets vast aan een nietje en dan gaat de accu in zoons rugtas. Heeft ie toch vaak mee dus das geen probleem. Maar goed, al dit gedoe zou niet hoeven als men met zn tengels van ander hun spullen afblijven :{
Wel fijn dat de nieuwe accu's zo snel geleverd worden :)

@exode, gelukkig dat je voldoende medicijnen mee hebt! Je zou maar precies genoeg meenemen... :@ :')
En straks heb je ze niet eens meer dubbel nodig als jullie op de andere plek zijn :)

Minions was leuk! Die humor :D Durfde alleen niet hardop te lachen want blijkbaar waren zoon en ik de enige die de lol ervan zagen. Zaal bleef stil :')

Middel popcorn kostte hier trouwens maar 4,95 in Maasmechelen 7,10. Dat vind ik dan toch een behoorlijk prijsverschil en gewoon heel duur :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Mushanga71 op 01-08-2024 13:15:02 ]
If they say
pi_214506765
Ik vergeet altijd wel iets als we op vakantie gaan maar nooit mijn paspoort en veel medicatie. B heeft ook genoeg mee om meerdere maanden door te komen. Ik weet dat bij klachten de dosering opgehoogd mag worden na overleg.
Het is niet ideaal maar beter dan een ziekenhuisopname.

Ik heb altijd standaard een reminder in mijn telefoon om 2 weken voor de vakantie medicatie te bestellen. Als ik dan uitleg dat we op vakantie gaan, krijg ik extra veel mee.

Nu is het wel extra spannend omdat ik nog steeds experimenteer met de medicatie. De ideale vorm en dosering is nog niet bepaald. Ik zit inmiddels aan de derde variant sinds januari.
pi_214506991
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:02:58 #128
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214507030
Ik zocht net de prijzen op voor een dagticket Center Parcs in september en sloeg steil achterover. 74 euro voor 2 personen en 1 kind 8)7 Kies ik liever wat anders ;)
pi_214507129
Die prijzen snap ik wel. In de zomer wil je ook niet teveel gasten hebben als je park al helemaal vol zit. Liever 10 voor ¤30 dan 25 voor ¤15 op dat moment.

Hier is het grote inpakken begonnen! Laatste werkdag is achter de rug! Maar straks eerst nog uit eten, in Scheveningen helaas. Geen idee waarom ze dat als handige plek om te eten uitkozen in de zomer…
pi_214507203
Mijn ouders waren eens op zo’n braderie en hadden een sample geproefd van salade. Superlekker dus lieten een bakje vullen.
Moesten ze ¤9 betalen. :D
Ze wilden het niet meer doen maar die verkoper stond erop dat ze het namen want terug scheppen ging niet.
Toen baalden ze! _O-
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:25:47 #131
176471 oh-oh
pi_214507314
Ja maar goed, ik maak me echt achteraf geen seconde druk meer om geld wat ik heb uitgegeven, weg is weg en op is pech dan. Zeker op vakantie.
Mijn nichtje heeft in Japan zoveel geld uitgegeven aan kleding verzorgingsproducten en make up dat ze een extra koffer moesten kopen, waar ze geen geld meer voor had, maar wat ze wel terug moet gaan betalen _O-
Vertelden ze gisteren toen ze videobelden met mijn vader want ze waren net van Japan naar Taiwan gevlogen. Haar zus en broer lagen echt in een deuk.
Gelukkig gaat ze meteen weer aan het werk als ze terugkomen, om de schade in te halen.
Mijn vader wil dat dan eigenlijk aan haar overmaken maar mijn moeder en ik hebben daar toch heel gemeen een stokje voor gestoken, anders leert ze het nooit, ze is 19 inmiddels, denk even na!
( Groucho Marx )
pi_214507759
Wij staan inmiddels even in de file, maar we hebben inmiddels besloten dat een rit naar de méditerranée zonder file in 30 graden eigenlijk niet echt het vakantiegevoel geeft, dus maken we het beste van deze belevenis :D
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:03:13 #133
176471 oh-oh
pi_214507827
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_214507936
Succes @LeSage

Ik koop eigenlijk nooit iets te eten in de bioscoop, vind de entreeprijs al hoog genoeg :@

Centerparcs is om een dagje te zwemmen inderdaad heel duur. Heb het laatst wel een keer gedaan met kind en die vond het geweldig. Maar ik zal het niet binnenkort nog eens doen.
pi_214507957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
Het wordt rond half vier droog :P

9 euro voor een lekkere salade zou ik gewoon doen, 12 euro voor poffertjes dan weer niet :D

@exode je kan ook beter wat teveel dan te weinig hebben, zeker nu je nog in de testfase zit. Hopelijk ben je snel goed ingesteld.

Fijne vakantie @LeSage en @FlyingFish!

Wij gaan zo de stad in, shoppen :') en daarna eten.
If they say
pi_214508027
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:25:39 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508045
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
Nee.

Zelfs als ik zou gaan vliegen met de kinderen, dan gaat de uitspraak van de rechter om de omgang die mensen neits aan, als mijn ex toestemming gegeven heeft voor die specifieke reis zeg maar. En ik neem aan dat je man ook toestemming geeft, dus het uittreksel voegt weinig toe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214508178
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:23 schreef vencodark het volgende:
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
Oooh, kak :o
Ze controleren toch nooit en in de bios betaal je voor snoep gewoon het dubbele }:|
Wij hadden een flesje cola gekocht bij de Spar :+
If they say
pi_214508430
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef vencodark het volgende:
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
De aldi zit tegenover de cinecity. Pubers hier nemen rugzakken snacks mee naar binnen. Laatst namen ze lepels mee van huis. Voor bakken ijs.

No way dat we snacks in de bios kopen.
Met een meidenkwartet
pi_214508550
All I need is popcorn. Warme, verse. O+
  donderdag 1 augustus 2024 @ 16:10:03 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508801
De zoete popcorn was er helaas niet gisteren in de bios. Zout vind ik niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214509104
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
If they say
pi_214509238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
pi_214509351
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
Nee, mij ook niet :D
Team zout, btw :+
If they say
pi_214510045
Ik eet zoet en zout door elkaar :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 17:46:10 #146
176471 oh-oh
pi_214510202
Salty caramel popcorn ftw.
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 augustus 2024 @ 17:49:10 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214510229
Kaas popcorn :9
Today is life -

Dale Carnegie
pi_214510490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat zou een hit zijn op de bananenplantage waar we vorige week waren. Daar verkochten ze 3 verschillende jamsoorten met banaan (heeeeer erg lekker) en bananenrum (ook heel erg lekker).

Ik ben team zoet of salted caramel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214510509
#teamzoet
  donderdag 1 augustus 2024 @ 19:29:45 #150
176471 oh-oh
pi_214511764
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
( Groucho Marx )
pi_214512380
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:33 schreef exode het volgende:
Ik eet zoet en zout door elkaar :)
Zoon ook :Y

Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman :9
If they say
pi_214512431
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo'n velletje zat bij zoon laatst in zn keel😵‍💫 Daarom nam hij vandaag maar nacho's.
If they say
  donderdag 1 augustus 2024 @ 20:20:13 #153
176471 oh-oh
pi_214512652
:D Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
( Groucho Marx )
pi_214513356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef oh-oh het volgende:
:D Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen :P

Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken :')
If they say
pi_214514526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je. :P
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:50:02 #156
176471 oh-oh
pi_214515880
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen :P

Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken :')
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je. :P
Het zijn toch geen kersenpitten?
( Groucho Marx )
pi_214516480
Team kleine popcorn zoet. En niemand lust zoet dus helemaal voor mij alleen :9

Caramel popcorn ook erg lekker, maar wel zonder zout.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:47:38 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214516551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon ook :Y

Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @:Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman :9

GMTA O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214517065
Popcorn zout of caramel (zonder zout).

Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.

Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was. :{
pi_214517255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:12 schreef Nijna het volgende:
Popcorn zout of caramel (zonder zout).

Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.

Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was. :{
Sleepless heeft gezelschap. :P
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker. }:|
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.

Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!

Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen. :*
pi_214517257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
[..]
Het zijn toch geen kersenpitten?
Nee, wie neemt er nou kersen mee naar de bios? :P
pi_214517427
Ik ga niet graag naar de bioscoop.

Teveel prikkels :@
Werewolf
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:22:26 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214517789
Castlefest, here we come!
pi_214517862
Boh @Nijna das niet fijn :{ Soms kan het ook klaar zijn he, hoe rottig ook :*

Die liedjes in mn hoofd, dat ken ik @vencodark Zoo irritant :') Veel plezier in toverland!

Yay @Tink89 jij ook veel plezier!

Wij gaan naar de outlet in Roermond. Dwz, als ik puf heb :') Ben wel uitgeshopt maar daar is zoon het niet mee eens :+
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:16:31 #165
176471 oh-oh
pi_214518219
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
( Groucho Marx )
pi_214518783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Dat probeerde ik gister, hij shoppen en ik zitten. Werkt niet, hij weigert :P

Maar, we zitten in de trein :)
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:28:58 #167
176471 oh-oh
pi_214519263
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen! :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:57:54 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214519778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
600 rondjes in het reuzenrad.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:59:13 #169
176471 oh-oh
pi_214519811
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan kom je er wel lekker uitgerust uit.

O+
( Groucho Marx )
pi_214520009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen! :D
Thanx!
I know, ik laat wel los maar hij heeft van de navelstreng een wurgkoord gemaakt :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
_O-
Dies weg, btw :{

Zitten nu bij starbucks en het kwartje van de cheesecake is bij zoon gevallen: kaastaart😂
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:27:02 #171
176471 oh-oh
pi_214520258
:D dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
( Groucho Marx )
pi_214520968
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 04:36 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sleepless heeft gezelschap. :P
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker. }:|
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.

Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!

Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen. :*
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe :Z . Als ik dan tenminste wel in slaap val :') en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..

Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.

@Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?

Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten :) .
Wel leuk om die ontwikkeling te zien :)
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:26:22 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214522895
Tis wat met die navelstrengen hè
pi_214523025
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:26 schreef amaranta het volgende:
Tis wat met die navelstrengen hè
Zeker ;)
pi_214523256
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mist :N Ik mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
pi_214523503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef oh-oh het volgende:
:D dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
Gedaan maar het lijkt wel een elastiek :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe :Z . Als ik dan tenminste wel in slaap val :') en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..

Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.

@:Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?

Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten :) .
Wel leuk om die ontwikkeling te zien :)
Hoop ik dat je aan je tukkie bent toegekomen?
Doe dat, op papier zetten en uit je gevoel. Misschien is het niks, misschien is het over maar dan weet je iig hier en wat :Y Maar, blijft lastig.

Ik zit nu bij starbucks en zoon is de Nike winkel in. Had eerder al een korte broek gescoord maar wilde die andere ook graag dus, go! :D
Het is ook een leuke ontwikkeling hoor, steeds een beetje meer zelfstandig :)

Ik heb 2 levi's gescoord en eindelijk een geurtje van rituals, de lichtblauwe O+

@Hupje goed teken dat je niet gemist wordt, heeft hij het goed naar zijn zin ;)

Oké. Het kutte is dat mijn heup weer lastig aan het doen is. Doet zeer bij elke stap. Diclo naar binnen gewerkt maar tooo late... :{
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:23:39 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214523628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Hupje het volgende:
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mist :N Ik mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
En zo hoort het ook. Lekker genieten (met opa en oma).

Mijn zoon is vanochtend ook met opa en oma vertrokken naar Spanje. Voor twee weken. En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“

Dusssss
pi_214523822
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:23 schreef amaranta het volgende:
En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“
pi_214528830
@Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
pi_214528987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Balen zeg, beterschap!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:27 #181
176471 oh-oh
pi_214529008
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!
Ik had om 15:00 weekend, en een buurvrouw die ik alleen ken van hoi zeggen wilde zo graag eens mee wandelen en dan af en toe een of twee honden mee nemen als ze zelf wil lopen.
Was gezellig! Bloedheet wel, 7 km gelopen, daarna nog heel lang gekletst, echt tof.

Mijn zus ging vandaag weer vertrekken vanuit Taiwan, en ze zouden op weg naar het vliegveld nog even wat geld opmaken. Was mijn neefje van 15 niet op de afgesproken tijd op de afgesproken plek.
Allemaal zoeken, meneer reageerde ook niet op zijn telefoon.
Vond mijn nichtje hem in een kapsalon, met zn kop onder een droogkap _O-
Want hij had geen zin om in Utrecht naar de kapper te gaan dus hij vond dat wel een goede besteding van zijn cash, en hij had gewoon aangewezen wat hij wilde omdat dat precies zoveel kostte als hij nog had.
Wat een wijf _O-
Konden ze nog gaan haasten naar het vliegveld.
Dit krijgt ie echt nog laaaaaaaaaang te horen :D
En de foto hebben we allemaal opgeslagen ook.
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:49 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529012
quote:

Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Bummer :{
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214529157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:47 schreef Hupje het volgende:

[..]
Balen zeg, beterschap!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bummer :{
Beterschap :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!

Thnx ya'll. Het is echt een kutvariant :r Vind het vooral sneu voor mijn zoon, we hadden zoveel leuke dingen op de planning staan. En nu is hij 2 1/2 week bij z'n heit -O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:57:48 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529175
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214529185
@oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:59:29 #186
176471 oh-oh
pi_214529211
:D Ik ben echt al de hele middag aan het lachen om dat stomme kind hahaha, echt, wat een figuur, hoe verzin je het ook he?
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:04:08 #187
176471 oh-oh
pi_214529308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:09:54 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529423
Eergisteren van Ulm naar Trier gereden, op een gegeven moment zo heet en file dat ik de kap maar weer had dichtgedaan, lekker koel, schaduw plus airco, tot de airco er mee ophield :X

Tijdje verder (voorbij Karlsruhe) was het inmiddels bewolkt, dus prima reden om weer open te rijden.

Prima hotel in Trier (uitzicht op de Porto Negra) en aan de oever van de Moezel gegeten.

Gisteren weer naar huis, stromende regen en dus geen airco.
Pas toen ik op de A12 tussen Arnhem en Ede reed had ik de ruitenwissers niet meer nodig.

Om 17.00 uur bij de garage, want die zijn vanaf vandaag 2 weken met vakantie, in de hoop dat de airco alleen maar leeg was, maar helaas, de pomp moet vervangen worden :')

Inmiddels keelpijn, maar dat komt denk ik door de droge lucht die de hele tijd moest blazen om de voorruit wasemvrij te houden.

Maar goed, al met al hebben we ons uitstekend vermaakt, alleen die terugreis in de regen was wat minder :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:15:14 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
Wij hadden het toestemmingsformulier ook beiden getekend, maar er is nooit een beslissing over het gezag genomen, dus Soneal staat überhaupt niet in het gezagsregister.

Ik snap zo'n winkel wel, die doen dat waarschijnlijk expres omdat ze niet kunnen hebben dat ze gaatjes zetten bij een kind waarvan het van de ouders niet mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:16:37 #190
176471 oh-oh
pi_214529552
Oh ja ik snap dat ook wel, alleen gaan ze geen id vragen dus dan ben ik toch gewoon dr moeder :7
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:20 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529601
Edit: hier stonden 2 uitzichtfoto's met luchtballonnen.

Ik lig op de loungebank in de tuin :')

[ Bericht 33% gewijzigd door Leandra op 02-08-2024 21:28:13 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:58 #192
176471 oh-oh
pi_214529622
Toen de oudste toen ze 17 was vroeg of ik mee wilde naar de tattoo shop zei ik hell no.
Helaas ging ze op haar 18e meteen zelf en nu heeft ze me toch een kansloos lelijke tattoo.
Ik zei dat ze mazzel had dat ik niet mee was want ik had haar naar buiten geschopt.
Lelijk ontwerp, lelijk gezet, maar ja, was goedkoop :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:22:20 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529691
Voor het tripje naar Dld van de week geen toestemmingsformulier ingevuld en meegenomen trouwens.
Toen we het voorjaar op vakantie gingen maakte de douane nog wel een opmerking tegen Soneal over "met je vader en moeder op vakantie", ik had het idee dat het een soort van testvraag was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:31:49 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214529893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:48:47 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214530232
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
Soneal en mijn vader konden het toestemmingsformulier (dat ze in 3-voud bij zich hadden, verdeeld over hun bagage, en onder andere in het voorvak van de rugtas) niet vinden toen de douane bij de Eurostar er om vroeg, en ik zo'n 15 meter verderop stond :')
Niemand heeft mij wat gevraagd en ze mochten gewoon doorlopen.

Maar goed, die gingen naar Londen en daar had Soneal speciaal een paspoort voor moeten aanvragen, en dat had sowieso niet gekund zonder toestemming.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214530275
quote:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
If they say
pi_214530332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
pi_214530359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
^^ dit! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214530393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Hebben jullie The Boys al gekeken? })
pi_214530625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt :')
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.

Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken? })
Nope, we hebben geen amazon prime :+ Wel Disney+, videoland en Netflix :D
If they say
pi_214530894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt :')
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.

Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt :Y
[..]
Nope, we hebben geen amazon prime :+ Wel Disney+, videoland en Netflix :D
Onoverzichtelijk is het juiste woord!

The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand ;)
pi_214531090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:21 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Onoverzichtelijk is het juiste woord!

The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand ;)
Misschien maar es doen dan, als ik Vikings plus Vikings Valhalla heb afgekeken :D Seizoen 3 van Valhalla staat nu op Netflix en ik moest weer zo nodig helemaal opnieuw beginnen :D Zit nu ergens begin seizoen 3, geloof ik :')
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:13:31 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_214532097
quote:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Prima te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214532375
Help..

Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:40:36 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214532534
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..

Volgens mij iets met fruitazijn en plastic
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:41:35 #206
176471 oh-oh
pi_214532547
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..

Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
( Groucho Marx )
pi_214532820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
Met of zonder plastic?
Ik heb nep Dreft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:03:47 #208
176471 oh-oh
pi_214532888
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
( Groucho Marx )
pi_214532910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
Ik ga het proberen. Thnx
Hihi vaatwasser dus was nooit af 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214532984
Rijstazijn, wijnazijn, appelazijn, maakt allemaal niet uit. Die beesten zijn niet kieskeurig. Water is optioneel, afwasmiddel niet.
En the Boys is de bom, al kom ik niet helemaal toe aan het laatste seizoen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214533061
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
pi_214533211
Thnx! Hopelijk morgen een bak vol van die kutbeesten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214533608
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @:Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
Dus geen wodka ;)
Werewolf
pi_214534040
Ik vind The Boys ook geweldig. Erg over de top en een heerlijke parodie. Hebben gisteren net seizoen 4 afgekeken. Maar het is wel zo’n love it or hate it-serie.

Geen verstand van fruitvliegjes, maar wij bewaren in de zomer zoveel mogelijk dingen in de koelkast ter voorkoming van.
pi_214534847
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:44 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214535032
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Oh, dat is naar zeg!
Bij mij werkt het idd ook als ik zelf die oefening doe. :Y
pi_214536565
Nou, we hebben gisteren een topdag gehad in Toverland.
We waren er voor het eerst en het is voor ons gezin echt een heel leuk, mooi park.
Een kind van 11 dat overal in durft met mij en mijn man en dochter van 6 die liever de rustigere dingen doen.
Het ziet er allemaal gezellig en goed onderhouden uit.
Leuke thematisering!

Veel plek om te chillen/eten en prima wachttijden.
2 á 3 attracties bleven wel op 30 á 40 minuten hangen maar de rest was veel minder.
Het eten was ook gewoon prima.
Sfeer was goed, veel gezinnen en meestal vriendelijk personeel.

Het mag allemaal iets opgeruimder/schoner qua peukjes bij de rookhoekjes en afval bij de eetgelegenheden.
Toilet een extra beurtje, dat soort dingen.

Maar echt: would recommend. :)

Jullie ervaringen met Toverland?
pi_214537523
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:42:43 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214538558
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Vicky het volgende:
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
pi_214538751
Ik lees graag reviews (vooraf of achteraf) en zo ook over Walibi Holland (waar we vorige week waren) en Toverland.
De fright nights schijnen bij Walibi echt waardeloos te zijn. Extreem druk, veel gedonder met volk dat zich niet gedraagt en dure spookhuizen die daar worden opgezet.
Toverland en fright night nog niet zoveel over gelezen maar behalve dat het erg druk is.
pi_214539176
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:42:02 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214539422
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:23 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
pi_214539866
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
Nee ook niet 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:19:22 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_214540043
Prachtig dit.

(sorry @amaranta )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214540374
Toverland 3 keer geweest. 3 keer met avond opening. Dat je om 22 uur daar vertrekt en dan 22:15 in een vakantiepark om de hoek in je bed duikt.

Het achtbaan kind en papa deden hun rondje. Ik en niet-achtbaan kind deden rustige dingen. En omdat het park zo compact is, kom je elkaar vaak genoeg tegen.

Vaak was het van 10-12 prima te doen qua wachttijden. Van 12-15 lunchen en wat rustigere dingen en daarna trokken de wachttijden alweer bij. En zeker in de avond meerdere rondjes achter elkaar kunnen doen. :D

En dan om 9 uur met aardbeien en slagroom de show kijken..

Walibi vond ene kind geweldig, de andere een drama (beide met school. Achtbaan kind was blij. Niet achtbaan kind heeft zich verveeld)

Dit jaar zitten in een vakantiehuisje vlakbij de Efteling als Zuid alweer naar school is. Dus dat gaan we waarschijnlijk ook proberen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:56 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540613
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Troel het volgende:
Prachtig dit.

(sorry @:amaranta )
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:51:55 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540629
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
pi_214540672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Ligt eraan wat het is natuurlijk. :P
Yoghurt of kip. :P
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:58:24 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214540723
quote:
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214540878
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Whahaha dat is meer my piece of cake
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214540881
quote:
Ligt er echt aan wat het is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:21:09 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_214541038
Ruiken, kijken, proeven toch?

Ik pak melk rustig nog als die goed ruikt, ook al is hij een week over datum, vriend gooit het liefst de dag erna al weg ;)
Met kip en vlees ben ik altijd wat netter.

Als iets open geweest is, gooi ik ook sneller dingen weg, maar ook dan na ruiken en kijken (soms sla ik proeven over :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214541291
Mijn roomkaas had vanmorgen een vachtje. O+
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:18:11 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214541922
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:47:46 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214542442
Ketjap kijk ik niet eens naar de datum, maar anders inderdaad kijken, ruiken, proeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214543632
quote:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen? :+

Zo, Valkenburg zit er op. Met het treintje de gemeentegrot in geweest. Nog dank je wel @Leandra voor de tip die je vorig jaar gaf :)

Gingen we terug, via maps een bushalte rechtstreeks naar het hotel, moesten we 450 meter een berg op. Na 75 meter afgehaakt, naar benee gelopen om een halte eerder te pakken :')
If they say
pi_214544020
Vorig jaar kreeg je bij je ticket van Toverland gratis kaartjes voor Winter Toverland. Je moet dan wel al in juni je kaartje reserveren dus als het dan regent heb je pech zeg maar. Wij hadden mazzel want prachtig weer. Alles was heel mooi verlicht, in het donker in de achtbanen (de kinderen dan, ik durf niet) en er was een schaatsbaan. Was echt heel tof.

Mijn kinderen zijn 3x in Toverland op schoolreisje geweest en ze zijn ook een paar keer met oma geweest. Het fijne vind ik dat het best een overzichtelijk park is. Oma ging bijvoorbeeld op een terrasje zitten en de toen 10 jarige kinderen konden gewoon hun eigen gang gaan.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:41:11 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214545244
quote:
Ja, die zou ik wel laten gaan zeg maar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214546411
Wij zijn in de Voorjaarsvakantie vorig jaar naar Toverland geweest. Was vrij matig, wellicht is het in de zomer toffer. Er was veel dicht en de sfeer was nogal leeg, kaal en sfeerloos. Om 2 uur al weggegaan.

Komende week naar Tomteland, de Kerstman ontmoeten :) heerlijk park, kneuterig en zo sfeervol (Kerst!)

Hoe was Legoland Leandra?
pi_214546865
Nog nooit in Toverland geweest :@
Werewolf
pi_214547250
Wij zijn twee keer in toverland geweest en twee keer waren we vrij op tijd weer naar huis. Moet ik zeggen is dat wel echt enkele jaren geleden en is er in de tussentijd veel bijgekomen.

De oudste is vorig jaar met vrienden naar zo’n halloweenavond geweest en heeft twee of drie van die huizen meegepakt. Hij vond deze niet eng. Terwijl hij ze bij Bobbejaanland wel eng vind.

Ik dacht juist dat toverland er erg mee uitpakte en Bobbejaanland wat minder, maar in Bobbejaanland ging hij na de eerste nergens meer mee in (dochter is jonger maar kijkt er veel nuchterder naar en vind ze in Bobbejaanland ook niet echt eng).
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:39:31 #242
176471 oh-oh
pi_214547991
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
( Groucho Marx )
pi_214551546
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.
Ik nam een slok koffie en wilde niet onbeleefd zijn, maar echt kokhalzen gewoon. Zó vies.
Sindsdien drink ik koffie gewoon zwart en alleen cappuccino als ik het 100% vertrouw :')
pi_214551582
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
pi_214551612
Was trouwens de leukste bonusopdracht tijdens een online corona-quiz. Maak een foto van iets dat het langst over datum is in je huis. Die foto’s kwamen dan in de livestream. Er kwamen gewoon producten met 19.. erop _O-
Bij mij was het zout. Zo’n grote keukenzout wat we nooit gebruiken (altijd uit een molen). Want dat bederft ook echt als het na 1000en jaren uit de natuur wordt gehaald 8)7
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:29:13 #246
176471 oh-oh
pi_214551777
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
( Groucho Marx )
pi_214552491
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.
pi_214552503
Wat is Epley?

Sorry dat ik wil bijleren :@
Werewolf
pi_214553516
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
  zondag 4 augustus 2024 @ 08:28:58 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214553531
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doen

Ik heb deze in mijn bookmarks staan.
pi_214553568
Ik Velde de eerste keer dat ik het had naar de huisarts. De assistent vermoedde toen dit, zei dat ik langs kon komen voor de Epley move. Heeft de huisarts me uitgelegd voor thuis ^O^
Nu dus wel bagger geslapen, omdat ik steeds aanvallen in bed krijg bij draaien en daarom kotsmisselijk was de hele nacht :')

Pluspunt: de jongens beginnen het Spaanse leven te snappen en sliepen allebei tot 8.15 _O_
pi_214554239
Mijn schoonmoeder heeft dit ook regelmatig, zij gebruikt op aanraden van de huisarts ook pilletjes tegen reisziekte. Ik geloof Kruidvat eigen merk (ze had ze een keer op en kwam toen bij mij reispilletjes halen maar die hadden een ander stofje dat minder goed werkte daarbij)
De pilletjes met cinnarizine, die helpen bij haar als ze hier last van heeft. Ze doet ook de epley move, maar ondanks dat duurt het bij haar altijd een aantal dagen incl overgeven. Die reispilletjes zorgen er voor dat ze toch nog wat kan doen en binnenhouden.
pi_214555610
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214556219
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Vicky het volgende:
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
Oh ja, ik denk dat dat de oefening is waar m’n schoonmoeder het over had
pi_214557716
Right, we hebben dus samen 2 weken vakantie gehad. Man begint morgen weer en ik woensdagavond.
Kinderen hebben dan nog 2 weken.

2 weken met z’n allen is wel echt genoeg hoor. Leuke dingen gedaan maar het is weer tijd voor meer normaal. :')
Ik mis mijn werk wel een beetje. :@ :P
pi_214558176
Dan heb je het iig naar je zin op het werk Venco :)

Zoon heeft nu nog 4 weken vakantie :')
If they say
pi_214558292
Man en ik moeten morgen ook weer aan de bak. We zijn bijna 4w vrij geweest. Ik heb echt nog geen zin om te werken.
T is nog 3 weken vrij. A nog 4.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214558784
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
pi_214559336
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Butterflower het volgende:
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559680
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
pi_214559787
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
Oei dat wordt een lange dag! Sterkte daar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559898
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
pi_214560117
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
Wij konden eerder met vakantie, scheelde ¤ 500,00..
A moet veel werken in Duinrell.
T moet zichzelf gaan entertainen.
Al gaat ze nog een dagje met een vriendin naar Duinrell, met oma en nichtje naar het strand, naar de bios met een andere vriendin, werken..
3 weken zijn zo voorbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561305
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
pi_214561424
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Whahaha.. awkward..

Ik ben aan het ruimen. Iemand nog interesse in Baobab (¤ 3,00) of 30 Seconds Junior (¤ 15,00)?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561526
quote:

Zweedse balletjes. O+
pi_214561719
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zweedse balletjes. O+
Dat zei verloofde ook:

'Dan hoefde je iig niet meer te zoeken naar de bullar'.
pi_214563731
Wel lastig meenemen, als je ze eerst zelf nog moet lospeuteren
pi_214563745
quote:

Omg :X
Werewolf
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:57:43 #270
176471 oh-oh
pi_214566159
Geen kinderen hier, ook geen vakantie :')
Die van mijn zus vertrokken vrijdagavond uit Taiwan, vlogen terug in de tijd en landden gisterochtend op Schiphol, zagen dat het Pride was, en gaven hun tassen mee naar huis met de mannen, mijn zus en de dames zijn gewoon zoals elk jaar gaan vieren _O-
( Groucho Marx )
pi_214566479
Hier sinds gisteren ook weer terug van vakantie. Heerlijk genoten in zuid Afrika en veel gezien ook (helaas de big 5 niet compleet, we hebben het luipaard niet kunnen vinden, wel de cheetah gezien, maar is toch net anders 😉)

In de eerste week van de reis mooie souveniers gezien, maar maar 1 ding gekocht (voor de juf van de jongste want die had vorig jaar voor een thema een olifantenbeeldje mee die echt uit Afrika kwam en een kind uit een andere klas liet hem toen kapot vallen, dus dochter wilde heel graag een nieuw beeldje kopen, en was betaalbaar).
Gewoon in een winkeltje, hele mooie en betaalbare dingen hadden ze daar. Maar omdat we nog een binnenlandse vlucht hadden waar we wat minder bagage mee mochten nemen hebben we het bij dat ene beeldje gelaten.

Daarna nog op veel plekken langs de weg kraampjes gezien met veel (dezelfde) souvenirs, allemaal een stuk duurder als in het winkeltje, en ook niet alles net zo mooi. Met wat afdingen toch nog wat gekocht, maar de prijs van het winkeltje bleef toch beter. Hadden we dat geweten, waren we misschien toch wat creatiever met de bagage omgegaan.

Toen hadden we op het vliegveld nog even tijd, hebben we daar in de winkel nog wat souvenirs gekocht voor de oma’s. Ook weer goedkoper dan langs de straten. Toch bijzonder. Had verwacht dat het juist langs de weg wat goedkoper zou zijn als op een vliegveld.

Ik mag dinsdag weer aan het werk. Heb normaal altijd last vakantie, dus eerst de vakantiedrukte, dan op vakantie en als ik dan terug kom is de grootste drukte weer voorbij. Nu heb ik dus na m’n vakantie alle drukte nog. Voelt toch anders en zie ik wel (een klein beetje) tegenop. Maar deze vakantie later plannen was financieel niet interessant, dus daarom maar vroeg gepland.

Volgend jaar gewoon weer laat vakantie waarschijnlijk 😉
pi_214566898
Ik ga het liefst zo vroeg mogelijk op vakantie. Zeker als we als eerste regio zomervakantie krijgen; het scheelt toch in kosten en drukte. De laatste week heb ik bij late vakantie ook wel gedaan, maar tegenwoordig zijn we dan standaard bij de plaatselijke kindervakantieweek (waar ik in de organisatie zit).
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:02:12 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214567494
quote:

Ook daar is een Friends referentie bij 😍
pi_214569901
Lekker laat op vakantie het liefst. Wij zijn nu 2,5 week weg, komen op een zondag thuis en die maandag weer school.
Voor de jongens is het meestal wel fijn om gewoon weer ritme te hebben na vakantie.

Ritme nu is wel helemaal om. Slapen pas na 10 uur en zijn om half 9 wakker. Dat is dus nog nooit gebeurd, later dan 7 uur wakker :o
pi_214571385
Wij vertrekken over 10 dagen zelfs pas :D
pi_214571908
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 06:39 schreef Amsel het volgende:
Heerlijk vooruitzicht nog!
pi_214571937
Kennen jullie die mop van een vakantie, een nieuwe foon provider en geen pinnetje om je nieuwe sim in je foon te zetten? Nu wel :')
If they say
  maandag 5 augustus 2024 @ 08:50:26 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214572049
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
pi_214572123
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroek :D Vraag het vanavond wel even bij de receptie.
Best stom dat ze niet zo'n pinnetje bij de sim doen, eigenlijk.
If they say
pi_214572230
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
  maandag 5 augustus 2024 @ 09:29:09 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214572532
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

En nu even bijlezen :D
pi_214572649
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclip :)
Voor het eerst in 26 jaar een providerswitch. Op hoop van zegen dan maar :+

Dank jullie voor de tip :*

@Tink89 denk vooral even aan de fijne tijd die je gehad hebt. Laat de vaat dat niet verpesten ;) :*
If they say
pi_214573084
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.

Ik zou ook echt niet blij zijn inderdaad als de oppas alles zo achter zou laten. Tenminste ik begrijp dat het een oppas was voor een paar dagen en dan zal dat niet een meisje van 13 geweest zijn ga ik vanuit, maar iemand die toch al wel weet dat niet alles vanzelf gaat. Gewoon niet fijn als je meteen moet gaan opruimen.

Maar om dan maar om te denken, fijn dat het je nu wel met zekerheid weet dat je wat meer een andere richting op wil qua loopbaan. Hopelijk gaat die info-avond je wat brengen!
  maandag 5 augustus 2024 @ 11:41:51 #284
176471 oh-oh
pi_214574571
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:

Wie had er dan opgepast?
Was het tegen betaling?
Hier is die moeder van die meiden die hier komen dus altijd aan het klagen dat ze hier zo lief zijn en thuis niet, alsof ik er wat aan kan doen :') Hou ze dan lekker daar met je gezeur!

Mush dat pinnetje hoort bij je telefoon dus die had je dan echt zelf even mee moeten nemen, maar gelukkig is het gelukt.
( Groucho Marx )
pi_214574765
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig :D
If they say
pi_214574806
quote:
Wij moeten 19 augustus weer naar school ;)
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 12:06:11 #287
5428 crew  miss_sly
pi_214574983
quote:
Wij vertrekken dan weer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214575196
@Tink89, dat lijkt me dan ook niet zo lekker thuiskomen :{
Volgende keer duidelijke instructies mbt de afwas voor de oppas?
Maar goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad en na gaat denken over omscholen! :)
pi_214575218
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Paperclip is idd handig
Werewolf
  maandag 5 augustus 2024 @ 16:17:19 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_214579415
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.

Ik heb hem standaard in mijn portemonnee zitten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214582647
Pfff. Soms ben je zo stil van nieuws...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214582799
Bah...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 5 augustus 2024 @ 19:44:49 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214582874
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
pi_214583022
Heftig Hupje
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:00:15 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214583130
Och, wat vreselijk ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214583644
Ach @Hupje Wat triest ;(
If they say
pi_214583756
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef amaranta het volgende:
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
Nou, precies dat. Ik baal ook wel eens van dingen die ik in mijn leven tegenkom, het gaat echt niet allemaal soepeltjes, maar als dit je enige uitweg is... :'(
pi_214585725
Heftig hupje, erg verdrietig zoiets
pi_214586624
Wat verschrikkelijk Hupje.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:26:49 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214587058
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!

En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
pi_214587157
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!

En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
Ja gezien!! Bizar en idd Kendrick, wat een sportieve vent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')