abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214523503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef oh-oh het volgende:
:D dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
Gedaan maar het lijkt wel een elastiek :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe :Z . Als ik dan tenminste wel in slaap val :') en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..

Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.

@:Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?

Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten :) .
Wel leuk om die ontwikkeling te zien :)
Hoop ik dat je aan je tukkie bent toegekomen?
Doe dat, op papier zetten en uit je gevoel. Misschien is het niks, misschien is het over maar dan weet je iig hier en wat :Y Maar, blijft lastig.

Ik zit nu bij starbucks en zoon is de Nike winkel in. Had eerder al een korte broek gescoord maar wilde die andere ook graag dus, go! :D
Het is ook een leuke ontwikkeling hoor, steeds een beetje meer zelfstandig :)

Ik heb 2 levi's gescoord en eindelijk een geurtje van rituals, de lichtblauwe O+

@Hupje goed teken dat je niet gemist wordt, heeft hij het goed naar zijn zin ;)

Oké. Het kutte is dat mijn heup weer lastig aan het doen is. Doet zeer bij elke stap. Diclo naar binnen gewerkt maar tooo late... :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:23:39 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214523628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Hupje het volgende:
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mist :N Ik mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
En zo hoort het ook. Lekker genieten (met opa en oma).

Mijn zoon is vanochtend ook met opa en oma vertrokken naar Spanje. Voor twee weken. En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“

Dusssss
pi_214523822
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:23 schreef amaranta het volgende:
En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“
:D
pi_214528830
@Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214528987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Balen zeg, beterschap!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:27 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214529008
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!
Ik had om 15:00 weekend, en een buurvrouw die ik alleen ken van hoi zeggen wilde zo graag eens mee wandelen en dan af en toe een of twee honden mee nemen als ze zelf wil lopen.
Was gezellig! Bloedheet wel, 7 km gelopen, daarna nog heel lang gekletst, echt tof.

Mijn zus ging vandaag weer vertrekken vanuit Taiwan, en ze zouden op weg naar het vliegveld nog even wat geld opmaken. Was mijn neefje van 15 niet op de afgesproken tijd op de afgesproken plek.
Allemaal zoeken, meneer reageerde ook niet op zijn telefoon.
Vond mijn nichtje hem in een kapsalon, met zn kop onder een droogkap _O-
Want hij had geen zin om in Utrecht naar de kapper te gaan dus hij vond dat wel een goede besteding van zijn cash, en hij had gewoon aangewezen wat hij wilde omdat dat precies zoveel kostte als hij nog had.
Wat een wijf _O-
Konden ze nog gaan haasten naar het vliegveld.
Dit krijgt ie echt nog laaaaaaaaaang te horen :D
En de foto hebben we allemaal opgeslagen ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:49 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529012
quote:

Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Bummer :{
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214529157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:47 schreef Hupje het volgende:

[..]
Balen zeg, beterschap!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bummer :{
Beterschap :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!

Thnx ya'll. Het is echt een kutvariant :r Vind het vooral sneu voor mijn zoon, we hadden zoveel leuke dingen op de planning staan. En nu is hij 2 1/2 week bij z'n heit -O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:57:48 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529175
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214529185
@oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:59:29 #186
176471 oh-oh
pi_214529211
:D Ik ben echt al de hele middag aan het lachen om dat stomme kind hahaha, echt, wat een figuur, hoe verzin je het ook he?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:04:08 #187
176471 oh-oh
pi_214529308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:09:54 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529423
Eergisteren van Ulm naar Trier gereden, op een gegeven moment zo heet en file dat ik de kap maar weer had dichtgedaan, lekker koel, schaduw plus airco, tot de airco er mee ophield :X

Tijdje verder (voorbij Karlsruhe) was het inmiddels bewolkt, dus prima reden om weer open te rijden.

Prima hotel in Trier (uitzicht op de Porto Negra) en aan de oever van de Moezel gegeten.

Gisteren weer naar huis, stromende regen en dus geen airco.
Pas toen ik op de A12 tussen Arnhem en Ede reed had ik de ruitenwissers niet meer nodig.

Om 17.00 uur bij de garage, want die zijn vanaf vandaag 2 weken met vakantie, in de hoop dat de airco alleen maar leeg was, maar helaas, de pomp moet vervangen worden :')

Inmiddels keelpijn, maar dat komt denk ik door de droge lucht die de hele tijd moest blazen om de voorruit wasemvrij te houden.

Maar goed, al met al hebben we ons uitstekend vermaakt, alleen die terugreis in de regen was wat minder :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:15:14 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
Wij hadden het toestemmingsformulier ook beiden getekend, maar er is nooit een beslissing over het gezag genomen, dus Soneal staat überhaupt niet in het gezagsregister.

Ik snap zo'n winkel wel, die doen dat waarschijnlijk expres omdat ze niet kunnen hebben dat ze gaatjes zetten bij een kind waarvan het van de ouders niet mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:16:37 #190
176471 oh-oh
pi_214529552
Oh ja ik snap dat ook wel, alleen gaan ze geen id vragen dus dan ben ik toch gewoon dr moeder :7
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:20 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529601
Edit: hier stonden 2 uitzichtfoto's met luchtballonnen.

Ik lig op de loungebank in de tuin :')

[ Bericht 33% gewijzigd door Leandra op 02-08-2024 21:28:13 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:58 #192
176471 oh-oh
pi_214529622
Toen de oudste toen ze 17 was vroeg of ik mee wilde naar de tattoo shop zei ik hell no.
Helaas ging ze op haar 18e meteen zelf en nu heeft ze me toch een kansloos lelijke tattoo.
Ik zei dat ze mazzel had dat ik niet mee was want ik had haar naar buiten geschopt.
Lelijk ontwerp, lelijk gezet, maar ja, was goedkoop :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:22:20 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529691
Voor het tripje naar Dld van de week geen toestemmingsformulier ingevuld en meegenomen trouwens.
Toen we het voorjaar op vakantie gingen maakte de douane nog wel een opmerking tegen Soneal over "met je vader en moeder op vakantie", ik had het idee dat het een soort van testvraag was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:31:49 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214529893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:48:47 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214530232
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
Soneal en mijn vader konden het toestemmingsformulier (dat ze in 3-voud bij zich hadden, verdeeld over hun bagage, en onder andere in het voorvak van de rugtas) niet vinden toen de douane bij de Eurostar er om vroeg, en ik zo'n 15 meter verderop stond :')
Niemand heeft mij wat gevraagd en ze mochten gewoon doorlopen.

Maar goed, die gingen naar Londen en daar had Soneal speciaal een paspoort voor moeten aanvragen, en dat had sowieso niet gekund zonder toestemming.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214530275
quote:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
If they say
pi_214530332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
pi_214530359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
^^ dit! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214530393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Hebben jullie The Boys al gekeken? })
pi_214530625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt :')
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.

Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken? })
Nope, we hebben geen amazon prime :+ Wel Disney+, videoland en Netflix :D
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')