Zoon ookquote:
Zo'n velletje zat bij zoon laatst in zn keel😵💫 Daarom nam hij vandaag maar nacho's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
Heb je er weer een leuke activiteit bij!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen![]()
Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken
Het zijn toch geen kersenpitten?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je.
GMTAquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoon ook![]()
Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @:Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman![]()
Sleepless heeft gezelschap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:12 schreef Nijna het volgende:
Popcorn zout of caramel (zonder zout).
Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.
Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was.
Nee, wie neemt er nou kersen mee naar de bios?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
[..]
Het zijn toch geen kersenpitten?
Dat probeerde ik gister, hij shoppen en ik zitten. Werkt niet, hij weigertquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
600 rondjes in het reuzenrad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
Dan kom je er wel lekker uitgerust uit.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen!
quote:
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sleepless heeft gezelschap.![]()
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker.![]()
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.
Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!
Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen.
Gedaan maar het lijkt wel een elastiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef oh-oh het volgende:
dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
Hoop ik dat je aan je tukkie bent toegekomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe. Als ik dan tenminste wel in slaap val
en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..
Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.
@:Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?
Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten.
Wel leuk om die ontwikkeling te zien
En zo hoort het ook. Lekker genieten (met opa en oma).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Hupje het volgende:
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mistIk mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:23 schreef amaranta het volgende:
En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“
Balen zeg, beterschap!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
Bummerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
quote:
quote:
Thnx ya'll. Het is echt een kutvariantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Wij hadden het toestemmingsformulier ook beiden getekend, maar er is nooit een beslissing over het gezag genomen, dus Soneal staat überhaupt niet in het gezagsregister.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.
Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Soneal en mijn vader konden het toestemmingsformulier (dat ze in 3-voud bij zich hadden, verdeeld over hun bagage, en onder andere in het voorvak van de rugtas) niet vinden toen de douane bij de Eurostar er om vroeg, en ik zo'n 15 meter verderop stondquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.
Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
Dankje en dankjequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.
Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet![]()
En beterschap
^^ dit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen
Hebben jullie The Boys al gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet![]()
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dankje en dankje
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Nope, we hebben geen amazon primequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |