abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214553568
Ik Velde de eerste keer dat ik het had naar de huisarts. De assistent vermoedde toen dit, zei dat ik langs kon komen voor de Epley move. Heeft de huisarts me uitgelegd voor thuis ^O^
Nu dus wel bagger geslapen, omdat ik steeds aanvallen in bed krijg bij draaien en daarom kotsmisselijk was de hele nacht :')

Pluspunt: de jongens beginnen het Spaanse leven te snappen en sliepen allebei tot 8.15 _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214554239
Mijn schoonmoeder heeft dit ook regelmatig, zij gebruikt op aanraden van de huisarts ook pilletjes tegen reisziekte. Ik geloof Kruidvat eigen merk (ze had ze een keer op en kwam toen bij mij reispilletjes halen maar die hadden een ander stofje dat minder goed werkte daarbij)
De pilletjes met cinnarizine, die helpen bij haar als ze hier last van heeft. Ze doet ook de epley move, maar ondanks dat duurt het bij haar altijd een aantal dagen incl overgeven. Die reispilletjes zorgen er voor dat ze toch nog wat kan doen en binnenhouden.
pi_214555610
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214556219
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Vicky het volgende:
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
Oh ja, ik denk dat dat de oefening is waar m’n schoonmoeder het over had
pi_214557716
Right, we hebben dus samen 2 weken vakantie gehad. Man begint morgen weer en ik woensdagavond.
Kinderen hebben dan nog 2 weken.

2 weken met z’n allen is wel echt genoeg hoor. Leuke dingen gedaan maar het is weer tijd voor meer normaal. :')
Ik mis mijn werk wel een beetje. :@ :P
pi_214558176
Dan heb je het iig naar je zin op het werk Venco :)

Zoon heeft nu nog 4 weken vakantie :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214558292
Man en ik moeten morgen ook weer aan de bak. We zijn bijna 4w vrij geweest. Ik heb echt nog geen zin om te werken.
T is nog 3 weken vrij. A nog 4.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214558784
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
pi_214559336
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Butterflower het volgende:
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559680
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
pi_214559787
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
Oei dat wordt een lange dag! Sterkte daar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559898
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
pi_214560117
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
Wij konden eerder met vakantie, scheelde ¤ 500,00..
A moet veel werken in Duinrell.
T moet zichzelf gaan entertainen.
Al gaat ze nog een dagje met een vriendin naar Duinrell, met oma en nichtje naar het strand, naar de bios met een andere vriendin, werken..
3 weken zijn zo voorbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561305
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
pi_214561424
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Whahaha.. awkward..

Ik ben aan het ruimen. Iemand nog interesse in Baobab (¤ 3,00) of 30 Seconds Junior (¤ 15,00)?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561526
quote:

Zweedse balletjes. O+
pi_214561719
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zweedse balletjes. O+
Dat zei verloofde ook:

'Dan hoefde je iig niet meer te zoeken naar de bullar'.
pi_214563731
Wel lastig meenemen, als je ze eerst zelf nog moet lospeuteren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214563745
quote:

Omg :X
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:57:43 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214566159
Geen kinderen hier, ook geen vakantie :')
Die van mijn zus vertrokken vrijdagavond uit Taiwan, vlogen terug in de tijd en landden gisterochtend op Schiphol, zagen dat het Pride was, en gaven hun tassen mee naar huis met de mannen, mijn zus en de dames zijn gewoon zoals elk jaar gaan vieren _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214566479
Hier sinds gisteren ook weer terug van vakantie. Heerlijk genoten in zuid Afrika en veel gezien ook (helaas de big 5 niet compleet, we hebben het luipaard niet kunnen vinden, wel de cheetah gezien, maar is toch net anders 😉)

In de eerste week van de reis mooie souveniers gezien, maar maar 1 ding gekocht (voor de juf van de jongste want die had vorig jaar voor een thema een olifantenbeeldje mee die echt uit Afrika kwam en een kind uit een andere klas liet hem toen kapot vallen, dus dochter wilde heel graag een nieuw beeldje kopen, en was betaalbaar).
Gewoon in een winkeltje, hele mooie en betaalbare dingen hadden ze daar. Maar omdat we nog een binnenlandse vlucht hadden waar we wat minder bagage mee mochten nemen hebben we het bij dat ene beeldje gelaten.

Daarna nog op veel plekken langs de weg kraampjes gezien met veel (dezelfde) souvenirs, allemaal een stuk duurder als in het winkeltje, en ook niet alles net zo mooi. Met wat afdingen toch nog wat gekocht, maar de prijs van het winkeltje bleef toch beter. Hadden we dat geweten, waren we misschien toch wat creatiever met de bagage omgegaan.

Toen hadden we op het vliegveld nog even tijd, hebben we daar in de winkel nog wat souvenirs gekocht voor de oma’s. Ook weer goedkoper dan langs de straten. Toch bijzonder. Had verwacht dat het juist langs de weg wat goedkoper zou zijn als op een vliegveld.

Ik mag dinsdag weer aan het werk. Heb normaal altijd last vakantie, dus eerst de vakantiedrukte, dan op vakantie en als ik dan terug kom is de grootste drukte weer voorbij. Nu heb ik dus na m’n vakantie alle drukte nog. Voelt toch anders en zie ik wel (een klein beetje) tegenop. Maar deze vakantie later plannen was financieel niet interessant, dus daarom maar vroeg gepland.

Volgend jaar gewoon weer laat vakantie waarschijnlijk 😉
pi_214566898
Ik ga het liefst zo vroeg mogelijk op vakantie. Zeker als we als eerste regio zomervakantie krijgen; het scheelt toch in kosten en drukte. De laatste week heb ik bij late vakantie ook wel gedaan, maar tegenwoordig zijn we dan standaard bij de plaatselijke kindervakantieweek (waar ik in de organisatie zit).
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:02:12 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214567494
quote:

Ook daar is een Friends referentie bij 😍
pi_214569901
Lekker laat op vakantie het liefst. Wij zijn nu 2,5 week weg, komen op een zondag thuis en die maandag weer school.
Voor de jongens is het meestal wel fijn om gewoon weer ritme te hebben na vakantie.

Ritme nu is wel helemaal om. Slapen pas na 10 uur en zijn om half 9 wakker. Dat is dus nog nooit gebeurd, later dan 7 uur wakker :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214571385
Wij vertrekken over 10 dagen zelfs pas :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')