Hebben jullie The Boys al gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet![]()
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaaktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dankje en dankje
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Nope, we hebben geen amazon primequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken?
Onoverzichtelijk is het juiste woord!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt![]()
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.
Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt
[..]
Nope, we hebben geen amazon primeWel Disney+, videoland en Netflix
Misschien maar es doen dan, als ik Vikings plus Vikings Valhalla heb afgekekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Onoverzichtelijk is het juiste woord!
The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand
Prima te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant
Volgens mij iets met fruitazijn en plasticquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..
Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..
Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
Met of zonder plastic?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
Ik ga het proberen. Thnxquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
Dus geen wodkaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @:Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
Oh, dat is naar zeg!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Vicky het volgende:
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
Nee ook niet 🤣quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
Ligt eraan wat het is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Lang houdbaar of kort houdbaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Whahaha dat is meer my piece of cakequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Ligt er echt aan wat het isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen?quote:
Is het gelukt met die Epley move?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.
Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-movequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...
Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move![]()
Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...
Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
Oh ja, ik denk dat dat de oefening is waar m’n schoonmoeder het over hadquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Vicky het volgende:
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
Ik ook niet whahahaquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Butterflower het volgende:
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen
Oei dat wordt een lange dag! Sterkte daar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ookHet is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
Wij zaten precies in het midden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
Wij konden eerder met vakantie, scheelde ¤ 500,00..quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2.![]()
Ik vind het ideaal zo.
Whahaha.. awkward..quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.
Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.
Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.
Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Zweedse balletjes.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.
Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.
Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.
Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Omgquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ook daar is een Friends referentie bij 😍quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroekquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclipquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wie had er dan opgepast?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wij vertrekken dan weerquote:
Paperclip is idd handigquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, precies dat. Ik baal ook wel eens van dingen die ik in mijn leven tegenkom, het gaat echt niet allemaal soepeltjes, maar als dit je enige uitweg is...quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef amaranta het volgende:
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |