abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:56 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540613
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Troel het volgende:
Prachtig dit.

(sorry @:amaranta )
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:51:55 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540629
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
pi_214540672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Ligt eraan wat het is natuurlijk. :P
Yoghurt of kip. :P
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:58:24 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214540723
quote:
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214540878
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Whahaha dat is meer my piece of cake
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214540881
quote:
Ligt er echt aan wat het is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:21:09 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_214541038
Ruiken, kijken, proeven toch?

Ik pak melk rustig nog als die goed ruikt, ook al is hij een week over datum, vriend gooit het liefst de dag erna al weg ;)
Met kip en vlees ben ik altijd wat netter.

Als iets open geweest is, gooi ik ook sneller dingen weg, maar ook dan na ruiken en kijken (soms sla ik proeven over :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214541291
Mijn roomkaas had vanmorgen een vachtje. O+
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:18:11 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214541922
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:47:46 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214542442
Ketjap kijk ik niet eens naar de datum, maar anders inderdaad kijken, ruiken, proeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214543632
quote:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen? :+

Zo, Valkenburg zit er op. Met het treintje de gemeentegrot in geweest. Nog dank je wel @Leandra voor de tip die je vorig jaar gaf :)

Gingen we terug, via maps een bushalte rechtstreeks naar het hotel, moesten we 450 meter een berg op. Na 75 meter afgehaakt, naar benee gelopen om een halte eerder te pakken :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214544020
Vorig jaar kreeg je bij je ticket van Toverland gratis kaartjes voor Winter Toverland. Je moet dan wel al in juni je kaartje reserveren dus als het dan regent heb je pech zeg maar. Wij hadden mazzel want prachtig weer. Alles was heel mooi verlicht, in het donker in de achtbanen (de kinderen dan, ik durf niet) en er was een schaatsbaan. Was echt heel tof.

Mijn kinderen zijn 3x in Toverland op schoolreisje geweest en ze zijn ook een paar keer met oma geweest. Het fijne vind ik dat het best een overzichtelijk park is. Oma ging bijvoorbeeld op een terrasje zitten en de toen 10 jarige kinderen konden gewoon hun eigen gang gaan.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:41:11 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214545244
quote:
Ja, die zou ik wel laten gaan zeg maar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214546411
Wij zijn in de Voorjaarsvakantie vorig jaar naar Toverland geweest. Was vrij matig, wellicht is het in de zomer toffer. Er was veel dicht en de sfeer was nogal leeg, kaal en sfeerloos. Om 2 uur al weggegaan.

Komende week naar Tomteland, de Kerstman ontmoeten :) heerlijk park, kneuterig en zo sfeervol (Kerst!)

Hoe was Legoland Leandra?
pi_214546865
Nog nooit in Toverland geweest :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_214547250
Wij zijn twee keer in toverland geweest en twee keer waren we vrij op tijd weer naar huis. Moet ik zeggen is dat wel echt enkele jaren geleden en is er in de tussentijd veel bijgekomen.

De oudste is vorig jaar met vrienden naar zo’n halloweenavond geweest en heeft twee of drie van die huizen meegepakt. Hij vond deze niet eng. Terwijl hij ze bij Bobbejaanland wel eng vind.

Ik dacht juist dat toverland er erg mee uitpakte en Bobbejaanland wat minder, maar in Bobbejaanland ging hij na de eerste nergens meer mee in (dochter is jonger maar kijkt er veel nuchterder naar en vind ze in Bobbejaanland ook niet echt eng).
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:39:31 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214547991
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214551546
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.
Ik nam een slok koffie en wilde niet onbeleefd zijn, maar echt kokhalzen gewoon. Zó vies.
Sindsdien drink ik koffie gewoon zwart en alleen cappuccino als ik het 100% vertrouw :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214551582
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
pi_214551612
Was trouwens de leukste bonusopdracht tijdens een online corona-quiz. Maak een foto van iets dat het langst over datum is in je huis. Die foto’s kwamen dan in de livestream. Er kwamen gewoon producten met 19.. erop _O-
Bij mij was het zout. Zo’n grote keukenzout wat we nooit gebruiken (altijd uit een molen). Want dat bederft ook echt als het na 1000en jaren uit de natuur wordt gehaald 8)7
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:29:13 #246
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214551777
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214552491
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214552503
Wat is Epley?

Sorry dat ik wil bijleren :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_214553516
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
Fake it till you make it...
  zondag 4 augustus 2024 @ 08:28:58 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214553531
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doen

Ik heb deze in mijn bookmarks staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')