Ligt eraan wat het is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Lang houdbaar of kort houdbaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Whahaha dat is meer my piece of cakequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Ligt er echt aan wat het isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen?quote:
Is het gelukt met die Epley move?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.
Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-movequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...
Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move![]()
Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...
Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |