abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214530332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214530359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
^^ dit! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214530393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

Hebben jullie The Boys al gekeken? })
pi_214530625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt :')
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.

Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hebben jullie The Boys al gekeken? })
Nope, we hebben geen amazon prime :+ Wel Disney+, videoland en Netflix :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214530894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Loki vond ik idd ook best wel taai, zeker seizoen 2. Had ik ook met Quantumania, daar kwam ik tot halverwege. Bij Captain Marvel 2 zijn we na 15 minuten afgehaakt :')
Het is best wel onoverzichtelijk geworden.

Zoon zegt dat ie 23 oktober op Disney+ komt :Y
[..]
Nope, we hebben geen amazon prime :+ Wel Disney+, videoland en Netflix :D
Onoverzichtelijk is het juiste woord!

The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand ;)
pi_214531090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:21 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Onoverzichtelijk is het juiste woord!

The Boys is echt een dikke vette aanrader, jij als binger komt er makkelijk doorheen met je gratis proefperiode van een maand ;)
Misschien maar es doen dan, als ik Vikings plus Vikings Valhalla heb afgekeken :D Seizoen 3 van Valhalla staat nu op Netflix en ik moest weer zo nodig helemaal opnieuw beginnen :D Zit nu ergens begin seizoen 3, geloof ik :')
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:13:31 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_214532097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Prima te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214532375
Help..

Pas stond hier DE tip tegen fruitvliegjes. Kan het niet vinden.. wie helpt me?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:40:36 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214532534
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..

Volgens mij iets met fruitazijn en plastic
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:41:35 #206
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214532547
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:29 schreef Vicky het volgende:
Help..

Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214532820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Water,dopje balsamico azijn en een druppel Dreft in een schaaltje!
Met of zonder plastic?
Ik heb nep Dreft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:03:47 #208
176471 oh-oh
pi_214532888
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214532910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Plastic? Erover? Nee gewoon open.
Ik heb nooit nep Dreft though.
Ik ga het proberen. Thnx
Hihi vaatwasser dus was nooit af 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214532984
Rijstazijn, wijnazijn, appelazijn, maakt allemaal niet uit. Die beesten zijn niet kieskeurig. Water is optioneel, afwasmiddel niet.
En the Boys is de bom, al kom ik niet helemaal toe aan het laatste seizoen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214533061
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
pi_214533211
Thnx! Hopelijk morgen een bak vol van die kutbeesten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214533608
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Nepdreft maakt idd niet uit. Het gaat erom dat het een aantrekkelijke geur is voor ze (zoals @:Vanyel zegt, welke azijn maakt idd niet uit). Hef afwasmiddel is om de oppervlaktespanning te veranderen, waardoor zodra de fruitvliegjes op de vloeistof 'landen', ze zinken en verdrinken. Dus elk afwasmiddel is prima.
Dus geen wodka ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_214534040
Ik vind The Boys ook geweldig. Erg over de top en een heerlijke parodie. Hebben gisteren net seizoen 4 afgekeken. Maar het is wel zo’n love it or hate it-serie.

Geen verstand van fruitvliegjes, maar wij bewaren in de zomer zoveel mogelijk dingen in de koelkast ter voorkoming van.
pi_214534847
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Hopelijk met de val-oefening ook weer snel over.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:53:44 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214535032
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Mijn vakantie begint wel lekker zeg… werd vannacht een aantal keer helemaal duizelig wakker. Heel blij dat ik al eerder BPPD heb gehad, anders was het best eng geweest zo in het buitenland.
Maar ik herkende het meteen en weet ook dat het alleen vervelend is en niet gevaarlijk.
Oh, dat is naar zeg!
Bij mij werkt het idd ook als ik zelf die oefening doe. :Y
pi_214536565
Nou, we hebben gisteren een topdag gehad in Toverland.
We waren er voor het eerst en het is voor ons gezin echt een heel leuk, mooi park.
Een kind van 11 dat overal in durft met mij en mijn man en dochter van 6 die liever de rustigere dingen doen.
Het ziet er allemaal gezellig en goed onderhouden uit.
Leuke thematisering!

Veel plek om te chillen/eten en prima wachttijden.
2 á 3 attracties bleven wel op 30 á 40 minuten hangen maar de rest was veel minder.
Het eten was ook gewoon prima.
Sfeer was goed, veel gezinnen en meestal vriendelijk personeel.

Het mag allemaal iets opgeruimder/schoner qua peukjes bij de rookhoekjes en afval bij de eetgelegenheden.
Toilet een extra beurtje, dat soort dingen.

Maar echt: would recommend. :)

Jullie ervaringen met Toverland?
pi_214537523
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:42:43 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214538558
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Vicky het volgende:
1x geweest. Vond het een leuk park.
Planning is om in de herfstvakantie te gaan.
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
pi_214538751
Ik lees graag reviews (vooraf of achteraf) en zo ook over Walibi Holland (waar we vorige week waren) en Toverland.
De fright nights schijnen bij Walibi echt waardeloos te zijn. Extreem druk, veel gedonder met volk dat zich niet gedraagt en dure spookhuizen die daar worden opgezet.
Toverland en fright night nog niet zoveel over gelezen maar behalve dat het erg druk is.
pi_214539176
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zoals ik jou ken hier van het fokforum lijkt het mij ook iets voor jou om met Halloween te gaan. Daar hebben zij ook een soort fright nights.
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:42:02 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214539422
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:23 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hihi ik ben alles behalve van de frightnight. Ik ben een schijterd 1e klas
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
pi_214539866
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan heb ik je toch verkeerd ingeschat 🙈
Jouw dochters ook niet?
Nee ook niet 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:19:22 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_214540043
Prachtig dit.

(sorry @amaranta )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214540374
Toverland 3 keer geweest. 3 keer met avond opening. Dat je om 22 uur daar vertrekt en dan 22:15 in een vakantiepark om de hoek in je bed duikt.

Het achtbaan kind en papa deden hun rondje. Ik en niet-achtbaan kind deden rustige dingen. En omdat het park zo compact is, kom je elkaar vaak genoeg tegen.

Vaak was het van 10-12 prima te doen qua wachttijden. Van 12-15 lunchen en wat rustigere dingen en daarna trokken de wachttijden alweer bij. En zeker in de avond meerdere rondjes achter elkaar kunnen doen. :D

En dan om 9 uur met aardbeien en slagroom de show kijken..

Walibi vond ene kind geweldig, de andere een drama (beide met school. Achtbaan kind was blij. Niet achtbaan kind heeft zich verveeld)

Dit jaar zitten in een vakantiehuisje vlakbij de Efteling als Zuid alweer naar school is. Dus dat gaan we waarschijnlijk ook proberen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:50:56 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540613
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:19 schreef Troel het volgende:
Prachtig dit.

(sorry @:amaranta )
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:51:55 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214540629
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
pi_214540672
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:51 schreef amaranta het volgende:
Maar even iets anders, wat is zeg maar acceptabel qua over de houdbaarheidsdatum?
Ligt eraan wat het is natuurlijk. :P
Yoghurt of kip. :P
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:58:24 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214540723
quote:
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214540878
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Haha geeft niet hoor.
Het is inderdaad geen Mickey Mouse 😅
Whahaha dat is meer my piece of cake
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214540881
quote:
Ligt er echt aan wat het is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:21:09 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_214541038
Ruiken, kijken, proeven toch?

Ik pak melk rustig nog als die goed ruikt, ook al is hij een week over datum, vriend gooit het liefst de dag erna al weg ;)
Met kip en vlees ben ik altijd wat netter.

Als iets open geweest is, gooi ik ook sneller dingen weg, maar ook dan na ruiken en kijken (soms sla ik proeven over :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214541291
Mijn roomkaas had vanmorgen een vachtje. O+
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:18:11 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214541922
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:47:46 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214542442
Ketjap kijk ik niet eens naar de datum, maar anders inderdaad kijken, ruiken, proeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214543632
quote:
Je zou kunnen proeven. Laat je daarna wel even iets van je horen? :+

Zo, Valkenburg zit er op. Met het treintje de gemeentegrot in geweest. Nog dank je wel @Leandra voor de tip die je vorig jaar gaf :)

Gingen we terug, via maps een bushalte rechtstreeks naar het hotel, moesten we 450 meter een berg op. Na 75 meter afgehaakt, naar benee gelopen om een halte eerder te pakken :')
If they say
pi_214544020
Vorig jaar kreeg je bij je ticket van Toverland gratis kaartjes voor Winter Toverland. Je moet dan wel al in juni je kaartje reserveren dus als het dan regent heb je pech zeg maar. Wij hadden mazzel want prachtig weer. Alles was heel mooi verlicht, in het donker in de achtbanen (de kinderen dan, ik durf niet) en er was een schaatsbaan. Was echt heel tof.

Mijn kinderen zijn 3x in Toverland op schoolreisje geweest en ze zijn ook een paar keer met oma geweest. Het fijne vind ik dat het best een overzichtelijk park is. Oma ging bijvoorbeeld op een terrasje zitten en de toen 10 jarige kinderen konden gewoon hun eigen gang gaan.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:41:11 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214545244
quote:
Ja, die zou ik wel laten gaan zeg maar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214546411
Wij zijn in de Voorjaarsvakantie vorig jaar naar Toverland geweest. Was vrij matig, wellicht is het in de zomer toffer. Er was veel dicht en de sfeer was nogal leeg, kaal en sfeerloos. Om 2 uur al weggegaan.

Komende week naar Tomteland, de Kerstman ontmoeten :) heerlijk park, kneuterig en zo sfeervol (Kerst!)

Hoe was Legoland Leandra?
pi_214546865
Nog nooit in Toverland geweest :@
Werewolf
pi_214547250
Wij zijn twee keer in toverland geweest en twee keer waren we vrij op tijd weer naar huis. Moet ik zeggen is dat wel echt enkele jaren geleden en is er in de tussentijd veel bijgekomen.

De oudste is vorig jaar met vrienden naar zo’n halloweenavond geweest en heeft twee of drie van die huizen meegepakt. Hij vond deze niet eng. Terwijl hij ze bij Bobbejaanland wel eng vind.

Ik dacht juist dat toverland er erg mee uitpakte en Bobbejaanland wat minder, maar in Bobbejaanland ging hij na de eerste nergens meer mee in (dochter is jonger maar kijkt er veel nuchterder naar en vind ze in Bobbejaanland ook niet echt eng).
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:39:31 #242
176471 oh-oh
pi_214547991
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:37 schreef LeSage het volgende:
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
( Groucho Marx )
pi_214551546
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lang houdbaar of kort houdbaar?
En ook daar zitten nog weer verschillen in.

Sap (lang houdbaar) is een half jaar over datum ook niet best meer.
Melk gooi ik overdatum zelfs niet meer in mijn koffie.
Ik gooide lang geleden een over de datum melkcupje in mijn koffie bij de opa van mijn vriend.
Ik nam een slok koffie en wilde niet onbeleefd zijn, maar echt kokhalzen gewoon. Zó vies.
Sindsdien drink ik koffie gewoon zwart en alleen cappuccino als ik het 100% vertrouw :')
pi_214551582
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Is het gelukt met die Epley move?
Ik had het vorig jaar een hele week, wat een drama, om de dag 's ochtends vroeg bij de ha voor die move.
En ik hield niks binnen, kon niet eens op een scherm kijken.
Gelukkig kreeg ik wel iets tegen de misselijkheid, maar het was de langste week van mijn leven...

Ketjap gaat bij mij niet over datum maar die zou ik zeker gewoon nog wel eten.
Godzijdank geen ervaring met Toverland :D
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
pi_214551612
Was trouwens de leukste bonusopdracht tijdens een online corona-quiz. Maak een foto van iets dat het langst over datum is in je huis. Die foto’s kwamen dan in de livestream. Er kwamen gewoon producten met 19.. erop _O-
Bij mij was het zout. Zo’n grote keukenzout wat we nooit gebruiken (altijd uit een molen). Want dat bederft ook echt als het na 1000en jaren uit de natuur wordt gehaald 8)7
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:29:13 #246
176471 oh-oh
pi_214551777
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Vriend duwde mij net in de caravan voor de grap op bed, gratis Epley-move _O-

Het is dus nog niet over. Gelukkig niet echt spugen, maar na zo’n aanval wel kotsmisselijk.
Overdag verder weinig last van _O_
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
( Groucho Marx )
pi_214552491
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Oh dan heb je mazzel, ik kon alleen maar op de bank liggen met mn gezicht naar de muur, bij elke beweging draaide alles...

Zout gaat hier wel altijd over datum maar ja, dat gebruikt ik echt bizar weinig.
Wel kut als je dan maar om de dag geEpleyd wordt. Ik heb Mrs V de laatste keer denk ik wel 6x mishandeld meteen op de eerste dag. Toen was het ook zo goed als over.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214552503
Wat is Epley?

Sorry dat ik wil bijleren :@
Werewolf
pi_214553516
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
Fake it till you make it...
  zondag 4 augustus 2024 @ 08:28:58 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214553531
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:25 schreef Nijna het volgende:
Hoe doe je dat zelf, die Epley move?
Ik heb het 1x gehad, net op de dag dat ik met de klas van mijn jongste mee zou fietsen bij het opstaan.
Dat heb ik maar niet gedaan, toen ik bij de huisarts zat was het intussen zo goed als over, maar die had het wel over Epley.
https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doen

Ik heb deze in mijn bookmarks staan.
pi_214553568
Ik Velde de eerste keer dat ik het had naar de huisarts. De assistent vermoedde toen dit, zei dat ik langs kon komen voor de Epley move. Heeft de huisarts me uitgelegd voor thuis ^O^
Nu dus wel bagger geslapen, omdat ik steeds aanvallen in bed krijg bij draaien en daarom kotsmisselijk was de hele nacht :')

Pluspunt: de jongens beginnen het Spaanse leven te snappen en sliepen allebei tot 8.15 _O_
pi_214554239
Mijn schoonmoeder heeft dit ook regelmatig, zij gebruikt op aanraden van de huisarts ook pilletjes tegen reisziekte. Ik geloof Kruidvat eigen merk (ze had ze een keer op en kwam toen bij mij reispilletjes halen maar die hadden een ander stofje dat minder goed werkte daarbij)
De pilletjes met cinnarizine, die helpen bij haar als ze hier last van heeft. Ze doet ook de epley move, maar ondanks dat duurt het bij haar altijd een aantal dagen incl overgeven. Die reispilletjes zorgen er voor dat ze toch nog wat kan doen en binnenhouden.
pi_214555610
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214556219
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 11:20 schreef Vicky het volgende:
Die Epley ken ik niet.
Wel degene waarbij je je naar links en rechts laat vallen terwijl je op bed zit.
Oh ja, ik denk dat dat de oefening is waar m’n schoonmoeder het over had
pi_214557716
Right, we hebben dus samen 2 weken vakantie gehad. Man begint morgen weer en ik woensdagavond.
Kinderen hebben dan nog 2 weken.

2 weken met z’n allen is wel echt genoeg hoor. Leuke dingen gedaan maar het is weer tijd voor meer normaal. :')
Ik mis mijn werk wel een beetje. :@ :P
pi_214558176
Dan heb je het iig naar je zin op het werk Venco :)

Zoon heeft nu nog 4 weken vakantie :')
If they say
pi_214558292
Man en ik moeten morgen ook weer aan de bak. We zijn bijna 4w vrij geweest. Ik heb echt nog geen zin om te werken.
T is nog 3 weken vrij. A nog 4.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214558784
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
pi_214559336
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Butterflower het volgende:
Oef, nu al weer werken.
Moet er nog even niet aan denken
Mijn vakantie begint morgen *O*
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559680
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
pi_214559787
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef FlyingFish het volgende:
Pff, wij zijn gisteren aangekomen op onze vakantiebestemming (Californië), 15:00 uur lokale tijd, middernacht Nederlandse tijd. Kinderen waren gesloopt en waren in de auto niet wakker te krijgen, maar uiteindelijk nog wat gegeten en 19:00 uur (lokale tijd) gaan slapen. Ik sliep met zoon in een bed (we hadden twee losse kamers deze nacht) en die was dus vanaf 1:00 uur vannacht lokale tijd wakker en heeft sindsdien niet meer geslapen, en ik dus ook :( Het is nu 6 uur ‘s ochtends hier, ik ben benieuwd hoe we deze dag door gaan komen… gelukkig hadden we een rustige start van de vakantie gepland. Dochters sliepen in een eigen bed tot 4:30, dus man had ‘mazzel’.
Oei dat wordt een lange dag! Sterkte daar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214559898
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik ook niet whahaha
Maar helaas, nadeel als je vroeg vakantie hebt.
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
pi_214560117
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wij zaten precies in het midden.
2 weken alleen de kinderen, toen samen 2 en dan de kinderen weer 2. :)
Ik vind het ideaal zo.
Wij konden eerder met vakantie, scheelde ¤ 500,00..
A moet veel werken in Duinrell.
T moet zichzelf gaan entertainen.
Al gaat ze nog een dagje met een vriendin naar Duinrell, met oma en nichtje naar het strand, naar de bios met een andere vriendin, werken..
3 weken zijn zo voorbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561305
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
pi_214561424
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:52 schreef exode het volgende:
Ik ben het liefste heel Juli vrij, vind ik een fijnere vakantiemaand dan Augustus.

Maar dit jaar midden en volgend jaar laat, voordeel is dat laat vakantie fijn te combineren is met Scandinavische landen. Die gaan midden Augustus alweer naar school. Scheelt geld en drukte.

Wij zijn gisteren in Orsa aangekomen, heerlijk. Vandaag voor het eerst in 2 weken af en toe regen en een grijze lucht. Past goed bij onze 'zin om binnen te chillen bui'.

Ging vanochtend boodschappen halen, dat was ook bijzonder, ik liep in een gangpad een man tegenmoed die een kapotte korte broek aan had waardoor ik recht tegen zijn klokkenspek aankeek. Ik ben maar omgekeerd.
Whahaha.. awkward..

Ik ben aan het ruimen. Iemand nog interesse in Baobab (¤ 3,00) of 30 Seconds Junior (¤ 15,00)?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214561526
quote:

Zweedse balletjes. O+
pi_214561719
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zweedse balletjes. O+
Dat zei verloofde ook:

'Dan hoefde je iig niet meer te zoeken naar de bullar'.
pi_214563731
Wel lastig meenemen, als je ze eerst zelf nog moet lospeuteren
pi_214563745
quote:

Omg :X
Werewolf
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:57:43 #270
176471 oh-oh
pi_214566159
Geen kinderen hier, ook geen vakantie :')
Die van mijn zus vertrokken vrijdagavond uit Taiwan, vlogen terug in de tijd en landden gisterochtend op Schiphol, zagen dat het Pride was, en gaven hun tassen mee naar huis met de mannen, mijn zus en de dames zijn gewoon zoals elk jaar gaan vieren _O-
( Groucho Marx )
pi_214566479
Hier sinds gisteren ook weer terug van vakantie. Heerlijk genoten in zuid Afrika en veel gezien ook (helaas de big 5 niet compleet, we hebben het luipaard niet kunnen vinden, wel de cheetah gezien, maar is toch net anders 😉)

In de eerste week van de reis mooie souveniers gezien, maar maar 1 ding gekocht (voor de juf van de jongste want die had vorig jaar voor een thema een olifantenbeeldje mee die echt uit Afrika kwam en een kind uit een andere klas liet hem toen kapot vallen, dus dochter wilde heel graag een nieuw beeldje kopen, en was betaalbaar).
Gewoon in een winkeltje, hele mooie en betaalbare dingen hadden ze daar. Maar omdat we nog een binnenlandse vlucht hadden waar we wat minder bagage mee mochten nemen hebben we het bij dat ene beeldje gelaten.

Daarna nog op veel plekken langs de weg kraampjes gezien met veel (dezelfde) souvenirs, allemaal een stuk duurder als in het winkeltje, en ook niet alles net zo mooi. Met wat afdingen toch nog wat gekocht, maar de prijs van het winkeltje bleef toch beter. Hadden we dat geweten, waren we misschien toch wat creatiever met de bagage omgegaan.

Toen hadden we op het vliegveld nog even tijd, hebben we daar in de winkel nog wat souvenirs gekocht voor de oma’s. Ook weer goedkoper dan langs de straten. Toch bijzonder. Had verwacht dat het juist langs de weg wat goedkoper zou zijn als op een vliegveld.

Ik mag dinsdag weer aan het werk. Heb normaal altijd last vakantie, dus eerst de vakantiedrukte, dan op vakantie en als ik dan terug kom is de grootste drukte weer voorbij. Nu heb ik dus na m’n vakantie alle drukte nog. Voelt toch anders en zie ik wel (een klein beetje) tegenop. Maar deze vakantie later plannen was financieel niet interessant, dus daarom maar vroeg gepland.

Volgend jaar gewoon weer laat vakantie waarschijnlijk 😉
pi_214566898
Ik ga het liefst zo vroeg mogelijk op vakantie. Zeker als we als eerste regio zomervakantie krijgen; het scheelt toch in kosten en drukte. De laatste week heb ik bij late vakantie ook wel gedaan, maar tegenwoordig zijn we dan standaard bij de plaatselijke kindervakantieweek (waar ik in de organisatie zit).
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:02:12 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214567494
quote:

Ook daar is een Friends referentie bij 😍
pi_214569901
Lekker laat op vakantie het liefst. Wij zijn nu 2,5 week weg, komen op een zondag thuis en die maandag weer school.
Voor de jongens is het meestal wel fijn om gewoon weer ritme te hebben na vakantie.

Ritme nu is wel helemaal om. Slapen pas na 10 uur en zijn om half 9 wakker. Dat is dus nog nooit gebeurd, later dan 7 uur wakker :o
pi_214571385
Wij vertrekken over 10 dagen zelfs pas :D
pi_214571908
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 06:39 schreef Amsel het volgende:
Heerlijk vooruitzicht nog!
pi_214571937
Kennen jullie die mop van een vakantie, een nieuwe foon provider en geen pinnetje om je nieuwe sim in je foon te zetten? Nu wel :')
If they say
  maandag 5 augustus 2024 @ 08:50:26 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214572049
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
pi_214572123
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroek :D Vraag het vanavond wel even bij de receptie.
Best stom dat ze niet zo'n pinnetje bij de sim doen, eigenlijk.
If they say
pi_214572230
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
  maandag 5 augustus 2024 @ 09:29:09 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214572532
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

En nu even bijlezen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214572649
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclip :)
Voor het eerst in 26 jaar een providerswitch. Op hoop van zegen dan maar :+

Dank jullie voor de tip :*

@Tink89 denk vooral even aan de fijne tijd die je gehad hebt. Laat de vaat dat niet verpesten ;) :*
If they say
pi_214573084
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.

Ik zou ook echt niet blij zijn inderdaad als de oppas alles zo achter zou laten. Tenminste ik begrijp dat het een oppas was voor een paar dagen en dan zal dat niet een meisje van 13 geweest zijn ga ik vanuit, maar iemand die toch al wel weet dat niet alles vanzelf gaat. Gewoon niet fijn als je meteen moet gaan opruimen.

Maar om dan maar om te denken, fijn dat het je nu wel met zekerheid weet dat je wat meer een andere richting op wil qua loopbaan. Hopelijk gaat die info-avond je wat brengen!
  maandag 5 augustus 2024 @ 11:41:51 #284
176471 oh-oh
pi_214574571
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:

Wie had er dan opgepast?
Was het tegen betaling?
Hier is die moeder van die meiden die hier komen dus altijd aan het klagen dat ze hier zo lief zijn en thuis niet, alsof ik er wat aan kan doen :') Hou ze dan lekker daar met je gezeur!

Mush dat pinnetje hoort bij je telefoon dus die had je dan echt zelf even mee moeten nemen, maar gelukkig is het gelukt.
( Groucho Marx )
pi_214574765
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig :D
If they say
pi_214574806
quote:
Wij moeten 19 augustus weer naar school ;)
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 12:06:11 #287
5428 crew  miss_sly
pi_214574983
quote:
Wij vertrekken dan weer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214575196
@Tink89, dat lijkt me dan ook niet zo lekker thuiskomen :{
Volgende keer duidelijke instructies mbt de afwas voor de oppas?
Maar goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad en na gaat denken over omscholen! :)
pi_214575218
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Paperclip is idd handig
Werewolf
  maandag 5 augustus 2024 @ 16:17:19 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_214579415
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.

Ik heb hem standaard in mijn portemonnee zitten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214582647
Pfff. Soms ben je zo stil van nieuws...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214582799
Bah...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 5 augustus 2024 @ 19:44:49 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214582874
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
pi_214583022
Heftig Hupje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')