abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214571908
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 06:39 schreef Amsel het volgende:
Wij vertrekken over 10 dagen zelfs pas :D
Heerlijk vooruitzicht nog!
pi_214571937
Kennen jullie die mop van een vakantie, een nieuwe foon provider en geen pinnetje om je nieuwe sim in je foon te zetten? Nu wel :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 5 augustus 2024 @ 08:50:26 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214572049
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
pi_214572123
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroek :D Vraag het vanavond wel even bij de receptie.
Best stom dat ze niet zo'n pinnetje bij de sim doen, eigenlijk.
If they say
pi_214572230
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
  maandag 5 augustus 2024 @ 09:29:09 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214572532
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

En nu even bijlezen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214572649
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclip :)
Voor het eerst in 26 jaar een providerswitch. Op hoop van zegen dan maar :+

Dank jullie voor de tip :*

@Tink89 denk vooral even aan de fijne tijd die je gehad hebt. Laat de vaat dat niet verpesten ;) :*
If they say
pi_214573084
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.

Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...

Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.

Ik zou ook echt niet blij zijn inderdaad als de oppas alles zo achter zou laten. Tenminste ik begrijp dat het een oppas was voor een paar dagen en dan zal dat niet een meisje van 13 geweest zijn ga ik vanuit, maar iemand die toch al wel weet dat niet alles vanzelf gaat. Gewoon niet fijn als je meteen moet gaan opruimen.

Maar om dan maar om te denken, fijn dat het je nu wel met zekerheid weet dat je wat meer een andere richting op wil qua loopbaan. Hopelijk gaat die info-avond je wat brengen!
  maandag 5 augustus 2024 @ 11:41:51 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214574571
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:

Wie had er dan opgepast?
Was het tegen betaling?
Hier is die moeder van die meiden die hier komen dus altijd aan het klagen dat ze hier zo lief zijn en thuis niet, alsof ik er wat aan kan doen :') Hou ze dan lekker daar met je gezeur!

Mush dat pinnetje hoort bij je telefoon dus die had je dan echt zelf even mee moeten nemen, maar gelukkig is het gelukt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214574765
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig :D
If they say
pi_214574806
quote:
Wij moeten 19 augustus weer naar school ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 12:06:11 #287
5428 crew  miss_sly
pi_214574983
quote:
Wij vertrekken dan weer O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214575196
@Tink89, dat lijkt me dan ook niet zo lekker thuiskomen :{
Volgende keer duidelijke instructies mbt de afwas voor de oppas?
Maar goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad en na gaat denken over omscholen! :)
Fake it till you make it...
pi_214575218
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal gelukt :Y Had net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het :)
Paperclip is idd handig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  maandag 5 augustus 2024 @ 16:17:19 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_214579415
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.

Ik heb hem standaard in mijn portemonnee zitten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214582647
Pfff. Soms ben je zo stil van nieuws...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214582799
Bah...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 augustus 2024 @ 19:44:49 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214582874
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
pi_214583022
Heftig Hupje
Fake it till you make it...
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:00:15 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214583130
Och, wat vreselijk ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214583644
Ach @Hupje Wat triest ;(
If they say
pi_214583756
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef amaranta het volgende:
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
Nou, precies dat. Ik baal ook wel eens van dingen die ik in mijn leven tegenkom, het gaat echt niet allemaal soepeltjes, maar als dit je enige uitweg is... :'(
pi_214585725
Heftig hupje, erg verdrietig zoiets
pi_214586624
Wat verschrikkelijk Hupje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:26:49 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214587058
Maar heeft iemand net het polsstokhoogspringen gezien? Super knap!

En nog mooier was om te zien hoe Kendrick (USA) hem aan het aanmoedigen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')