Provider zet me tussen 11u en 13u over, zitten we net in kasteel Hoensbroekquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:50 schreef Kyara het volgende:
Stopnaald of paperclip ergens vandaan halen? Bij de receptie van het hotel hebben ze vast wel iets waarmee je het open krijgt.
Gelukt! Bij de receptie had ze een paperclipquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
Pinnetje zit inderdaad niet standaard bij je sim, maar bij je telefoon. Maar dan moet je er wel aan denken inderdaad. Maar zoals al gezegd werkt een paperclip oid ook. Dus ik zou er dadelijk een vragen bij de receptie zodat je hem mee kan nemen vandaag.
Dat is dan niet fijn thuiskomen na een paar hele fijne dagen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wie had er dan opgepast?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn 2,5 week op de camping geweest, daarna vijf dagen thuis, drie dagen castlefest en nu nog 1,5 week vrij voor ik volgende week dinsdag weer ga beginnen.
Ik heb alleen even moeite met afschakelen van castlefest. Het was zo ontzettend fijn...en gisterenavond was het meteen weer gedoe en ruzie met de kinderen, had de oppas alle afwas van drie dagen gewoon op het aanrecht en in de gootsteen geflikkerd (twee lege vaatwassers, twee!) en viel het eigenlijk gewoon een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het heeft me wel het inzicht gegeven dat ik wat meer met creativiteit en spiritualiteit bezig wil zijn en dat ik toch echt die info-avond over zij-instroom op de pabo ga doen. Ik moet minder achter een bureau...
En nu even bijlezen
Wij vertrekken dan weerquote:
Paperclip is idd handigquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
En anders de eerste de beste telefoonwinkel inlopen en vragen om zo'n pieletje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Jup, helemaal geluktHad net geen bereik meer dus zoon heeft de nieuwe sim geplaatst en hij doet het
![]()
Laat ik die paperclip lekker in mn tas zitten. Wel zo handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, precies dat. Ik baal ook wel eens van dingen die ik in mijn leven tegenkom, het gaat echt niet allemaal soepeltjes, maar als dit je enige uitweg is...quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef amaranta het volgende:
Wat een verdriet Hupje, en wat moet ze diep hebben gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |