abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214506765
Ik vergeet altijd wel iets als we op vakantie gaan maar nooit mijn paspoort en veel medicatie. B heeft ook genoeg mee om meerdere maanden door te komen. Ik weet dat bij klachten de dosering opgehoogd mag worden na overleg.
Het is niet ideaal maar beter dan een ziekenhuisopname.

Ik heb altijd standaard een reminder in mijn telefoon om 2 weken voor de vakantie medicatie te bestellen. Als ik dan uitleg dat we op vakantie gaan, krijg ik extra veel mee.

Nu is het wel extra spannend omdat ik nog steeds experimenteer met de medicatie. De ideale vorm en dosering is nog niet bepaald. Ik zit inmiddels aan de derde variant sinds januari.
pi_214506991
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:02:58 #128
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214507030
Ik zocht net de prijzen op voor een dagticket Center Parcs in september en sloeg steil achterover. 74 euro voor 2 personen en 1 kind 8)7 Kies ik liever wat anders ;)
pi_214507129
Die prijzen snap ik wel. In de zomer wil je ook niet teveel gasten hebben als je park al helemaal vol zit. Liever 10 voor ¤30 dan 25 voor ¤15 op dat moment.

Hier is het grote inpakken begonnen! Laatste werkdag is achter de rug! Maar straks eerst nog uit eten, in Scheveningen helaas. Geen idee waarom ze dat als handige plek om te eten uitkozen in de zomer…
pi_214507203
Mijn ouders waren eens op zo’n braderie en hadden een sample geproefd van salade. Superlekker dus lieten een bakje vullen.
Moesten ze ¤9 betalen. :D
Ze wilden het niet meer doen maar die verkoper stond erop dat ze het namen want terug scheppen ging niet.
Toen baalden ze! _O-
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:25:47 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214507314
:D
Ja maar goed, ik maak me echt achteraf geen seconde druk meer om geld wat ik heb uitgegeven, weg is weg en op is pech dan. Zeker op vakantie.
Mijn nichtje heeft in Japan zoveel geld uitgegeven aan kleding verzorgingsproducten en make up dat ze een extra koffer moesten kopen, waar ze geen geld meer voor had, maar wat ze wel terug moet gaan betalen _O-
Vertelden ze gisteren toen ze videobelden met mijn vader want ze waren net van Japan naar Taiwan gevlogen. Haar zus en broer lagen echt in een deuk.
Gelukkig gaat ze meteen weer aan het werk als ze terugkomen, om de schade in te halen.
Mijn vader wil dat dan eigenlijk aan haar overmaken maar mijn moeder en ik hebben daar toch heel gemeen een stokje voor gestoken, anders leert ze het nooit, ze is 19 inmiddels, denk even na!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214507759
Wij staan inmiddels even in de file, maar we hebben inmiddels besloten dat een rit naar de méditerranée zonder file in 30 graden eigenlijk niet echt het vakantiegevoel geeft, dus maken we het beste van deze belevenis :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:03:13 #133
176471 oh-oh
pi_214507827
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214507936
Succes @LeSage

Ik koop eigenlijk nooit iets te eten in de bioscoop, vind de entreeprijs al hoog genoeg :@

Centerparcs is om een dagje te zwemmen inderdaad heel duur. Heb het laatst wel een keer gedaan met kind en die vond het geweldig. Maar ik zal het niet binnenkort nog eens doen.
pi_214507957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
Het wordt rond half vier droog :P

9 euro voor een lekkere salade zou ik gewoon doen, 12 euro voor poffertjes dan weer niet :D

@exode je kan ook beter wat teveel dan te weinig hebben, zeker nu je nog in de testfase zit. Hopelijk ben je snel goed ingesteld.

Fijne vakantie @LeSage en @FlyingFish!

Wij gaan zo de stad in, shoppen :') en daarna eten.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214508027
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:25:39 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508045
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
Nee.

Zelfs als ik zou gaan vliegen met de kinderen, dan gaat de uitspraak van de rechter om de omgang die mensen neits aan, als mijn ex toestemming gegeven heeft voor die specifieke reis zeg maar. En ik neem aan dat je man ook toestemming geeft, dus het uittreksel voegt weinig toe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214508178
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:23 schreef vencodark het volgende:
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
Oooh, kak :o
Ze controleren toch nooit en in de bios betaal je voor snoep gewoon het dubbele }:|
Wij hadden een flesje cola gekocht bij de Spar :+
If they say
pi_214508430
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef vencodark het volgende:
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
De aldi zit tegenover de cinecity. Pubers hier nemen rugzakken snacks mee naar binnen. Laatst namen ze lepels mee van huis. Voor bakken ijs.

No way dat we snacks in de bios kopen.
Met een meidenkwartet
pi_214508550
All I need is popcorn. Warme, verse. O+
  donderdag 1 augustus 2024 @ 16:10:03 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508801
De zoete popcorn was er helaas niet gisteren in de bios. Zout vind ik niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214509104
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
If they say
pi_214509238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
pi_214509351
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
Nee, mij ook niet :D
Team zout, btw :+
If they say
pi_214510045
Ik eet zoet en zout door elkaar :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 17:46:10 #146
176471 oh-oh
pi_214510202
Salty caramel popcorn ftw.
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 augustus 2024 @ 17:49:10 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214510229
Kaas popcorn :9
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214510490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat zou een hit zijn op de bananenplantage waar we vorige week waren. Daar verkochten ze 3 verschillende jamsoorten met banaan (heeeeer erg lekker) en bananenrum (ook heel erg lekker).

Ik ben team zoet of salted caramel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214510509
#teamzoet
  donderdag 1 augustus 2024 @ 19:29:45 #150
176471 oh-oh
pi_214511764
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')