Het wordt rond half vier droogquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
Oooh, kakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:23 schreef vencodark het volgende:
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen.
De aldi zit tegenover de cinecity. Pubers hier nemen rugzakken snacks mee naar binnen. Laatst namen ze lepels mee van huis. Voor bakken ijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef vencodark het volgende:
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben.Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo.![]()
Fine, I’ll take a frietje.
Lijkt me geen combi.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd
Nee, mij ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me geen combi.Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
Dat zou een hit zijn op de bananenplantage waar we vorige week waren. Daar verkochten ze 3 verschillende jamsoorten met banaan (heeeeer erg lekker) en bananenrum (ook heel erg lekker).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |