abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214493377
Wat balen! :(
pi_214496603
@exode, wat balen zeg :( hopelijk heeft de poetsbeurt toch effect :*
Dat reisbeddengoed klinkt als een goede investering als je daar dit soort dingen mee kan voorkomen of in elk geval kan zorgen dat je een stuk minder klachten hebt.
Fake it till you make it...
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:41:15 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_214496919
Vanavond met vriend en oudste naar Deadpool. Ik ben dus nu de eerste film aan het bekijken en het enige wat ik denk is "WAT HEB IK MIJZELF AANGEDAAN".

One for the team dus vanavond :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214497082
Ik vind Deadpool juist geweldig! Een Marvelheld die zichzelf niet zo serieus neemt :P. Overigens doe ik een hele film met een kleine popcorn. Echt zat voor mij.

Wat rot @exode dat je toch zo benauwd bent -O-. Buiten slapen is zeker ook niet ideaal?

Zwaai vanuit München. Lange rit gehad, op zich viel de Stau nog mee. Oudste was helaas wel wagenziek. Het is een aantal jaar prima gegaan, maar nu was het even mis. Toen zijn maag leeg was, was het gelukkig wel beter. En netjes alles in het zakje :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214497086
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Held! Ik sterf al 1000 doden met 1 hond door de regen. Die dat zelf overigens mega fantastisch vindt.
Ik was altijd heel blij met onze hond die regen haatte en bij de deurmat weer opdraaide.
Was sowieso wel een fijne, want hij hield ook al niet van vroeg opstaan en kon zijn plas makkelijk 12 uur inhouden :')
Hij sliep boven bij ons en ging vaak pas veel later dan ik naar beneden _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:53:25 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_214497155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind Deadpool juist geweldig! Een Marvelheld die zichzelf niet zo serieus neemt :P. Overigens doe ik een hele film met een kleine popcorn. Echt zat voor mij.

Wat rot @:exode dat je toch zo benauwd bent -O-. Buiten slapen is zeker ook niet ideaal?

Zwaai vanuit München. Lange rit gehad, op zich viel de Stau nog mee. Oudste was helaas wel wagenziek. Het is een aantal jaar prima gegaan, maar nu was het even mis. Toen zijn maag leeg was, was het gelukkig wel beter. En netjes alles in het zakje :D.
Ik vind de muziekkeuze wel gaaf :D
Chicago, Juice Newton enzo :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214498077
Deadpool, superfan hier :Y Op 1 komt Iron Man O+ daarna Deadpool. Begin van de eerste film vond ik stom omdat ie steeds in de camera lulde, daarna was ik om :D
In het begin wilde ik heel die Marvelfilms niet zien, maar zoon dwong me zo ongeveer :') Nu ben ik verslaafd :P
Veel plezier @Troel!

@exode, dat is flink kut :{ Hopelijk heeft het poetsen effect en heb je minder last. Zou jammer zijn als je moet verhuizen tijdens je vakantie.

Oef @Phaidra, wagenziekte :{ Gelukkig is zijn maag nu leeg, reist een stuk fijner. Toch maar weer pilletjes mee voortaan ;) Zoon heeft er ook last van, zeker als ie achterin zit. Jammer voor hem heb ik er ook last van en zit ik altijd voorin :P
Heel fijne vakantie voor jullie en geniet ervan!

Ik word gestoord van buienradar. Vandaag zou het droog blijven, heeft het geplensd tot een uur of 1? Morgen zou het gaan regenen, 20mm, toen maar 0,5mm en net alweer 6,9mm. Worden de minions dan, denk ik :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:17:21 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214498599
Je hebt vakantie, kijk gewoon uit het raam en ben flexibel, de bios duurt toch ook geen hele dag?
Ik ben vandaag met de regen mee gereisd schijnbaar, want in Sittard regende het nog wel even door toen ik daar eenmaal was, heerlijk door de regen gelopen, ik had maar drie honden bij me dus kon lekker met een paraplu op de slippers erdoor.
Die drie waren zo braaf en gedroegen zich zo keurig, ik werd overladen met complimenten door iedereen, en ik dacht alleen maar tsss drie honden is echt niks _O-
Mijjn ouders waren zowaar eens gezellig, dat was al heel wat, en de oppasmeisjes stuurden de hele tijd filmpjes en foto's en gingen twee keer met de hele roedel lopen, behalve die oude laatste nieuwe, die moest niks van ze weten, en lag de hele dag boos in zn mand.
Van mij hoefden ze helemaal niet te lopen met ze, ik was weg van 12 tot 19 en dat redden ze makkelijk, maar ze vonden het zo leuk. Echt heerlijk.
Alle puzzels waren uitgehaald, twee zakken hondensnoepjes er door gegaan. ik had vanuit de trein sushi besteld en we hebben echt gebunkerd samen, was heeeeeel gezellig ook nog. En mijn vader had zomaar 100 euro overgemaakt, voor de sushi O+
Ik ga zo nog een rondje en mn bed in, ik ben echt kapot.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 1 augustus 2024 @ 01:25:45 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_214500724
OK, de film was uiteindelijk best wel gaaf.

Alleen zijn er van een heel rijtje fietsen de accu;s gestolen, inclusief van 2 van onze 3 fietsen. Alleen die van mij lieten ze zitten (waarschijnlijk omdat ze doorhadden dat het een oude accu was). Gelukkig zaten de fietsen wel goed vast, maar argh. Aangifte is gedaan, melding bij de verzekering ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214501634
@oh-oh klinkt als een geslaagde dag!

@Troel, dat is zuur zo na de film 2 van de 3 fietsen acculoos aantreffen :{ .
pi_214501680
@Troel Zo stom, dat mensen niet van de spullen van een ander af kunnen blijven :(
pi_214502221
Beetje uitgerust @oh-oh?
Ik krijg het benauwd buiten met regen, warmte en veel lopen, vandaar ;)

Net tickets geboekt voor de minions. Had nog de geannuleerde vouchers :D

Oooh wat een gedonder @Troel :( Hoop ik dat de verzekering het wel vergoed.

Das dus de reden dat ik vaak met mn accu loop te zeulen want voor mijn fiets zijn ze niet meer te krijgen. Kans op fietsdiefstal is dan ook minder :+
If they say
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:41:49 #112
176471 oh-oh
pi_214502505
Oh Troel wat enorm stom zeg, twee van de drie ook, damn...
Veel succes met het weer dan Mush, het is weer net zo schitterend als gisteren...

Ik ben uitgerust en alweer bijna 2 uur aan het werk, gewoon door hoor!
Ik merk nu wel hoe moe ik word van mensen om me heen de hele dag _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214502595
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 01:25 schreef Troel het volgende:
OK, de film was uiteindelijk best wel gaaf.

Alleen zijn er van een heel rijtje fietsen de accu;s gestolen, inclusief van 2 van onze 3 fietsen. Alleen die van mij lieten ze zitten (waarschijnlijk omdat ze doorhadden dat het een oude accu was). Gelukkig zaten de fietsen wel goed vast, maar argh. Aangifte is gedaan, melding bij de verzekering ook.
:( echt he. Mensen die niet van andermans spullen kunnen blijven :(
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_214503121
Wij hebben net de peripherique overleefd *O*
Eerste keer met caravan, dus dat was opletten voor vriend.
Vandaag nog een stuk zuidelijker Frankrijk in en dan morgen door naar Spanje 8-)

Niet van andermans spullen afblijven vind ik echt heel naar :{w
Wij kwamen eens uit de bios en toen vonden mijn zus en ik onze fietsen helemaal kapot terug. Wij denken dat ze op de weg gegooid zijn ofzo. Stuur verbogen, zadels open gekrast. En dat waren nog hele nieuwe waar we super trots op waren ;(
  donderdag 1 augustus 2024 @ 10:45:50 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_214503499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Beetje uitgerust @:oh-oh?
Ik krijg het benauwd buiten met regen, warmte en veel lopen, vandaar ;)

Net tickets geboekt voor de minions. Had nog de geannuleerde vouchers :D

Oooh wat een gedonder @:Troel :( Hoop ik dat de verzekering het wel vergoed.

Das dus de reden dat ik vaak met mn accu loop te zeulen want voor mijn fiets zijn ze niet meer te krijgen. Kans op fietsdiefstal is dan ook minder :+
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.

(Overigens vond ik het vooral extra vervelend dat we dus ook nog eens met twee fietsen zonder licht naar huis moesten. Want tja, dat komt ook vanuit de accu natuurlijk)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214503970
Wat stom Troel, ik zou zonder accu ook niet vooruit komen op mijn fiets.

Nou, de kogel is door de kerk, we gaan zaterdag naar een andere plek. Vandaag is het heel mooi weer dus ik blijf gewoon buiten. Morgenochtend husky tocht, middag inpakken en de kinderen zwemmen en dan zaterdagochtend vertrekken.

Ik had mijn longarts nog gesproken en mag alles ophogen, dus dubbele dosis van mijn onderhoudspuf en dubbele dosis van mijn noodpuf. Dat geeft ook letterlijk lucht.

We gaan terug naar Orsa, waar we 3 jaar geleden ook waren en het geweldig vonden. Exact hetzelfde huis, heel fijn want die is huisdiervrij, rookvrij en ze hebben allergeenarm beddengoed :)

Wel 2,5 uur rijden maar ja. Had nog rondgekeken maar ik ben nu extra panisch als ik stoffen banken en vloerkleden op de grond zie op de foto's.

De kinderen reageerden verrassend goed. B was zelfs heel blij die heeft goede herinneringen aan die plek. Juul zei 'ok'.

Wat dat betreft is deze vakantie wel een eyeopener. B is duidelijk een puber, het verschil is zo groot met leeftijdsgenoten en zelfs de 12jarigen hier geloven niet dat hij pas 10 is. Hij vermaakt zich wel maar contact leggen doet hij niet.

Fijn dat jullie Parijs voorbij zijn LeSage, dat is wel een ding he vooral nu denk ik met de Olympische spelen.
pi_214504553
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben net de peripherique overleefd *O*
Eerste keer met caravan, dus dat was opletten voor vriend.
Vandaag nog een stuk zuidelijker Frankrijk in en dan morgen door naar Spanje 8-)

Niet van andermans spullen afblijven vind ik echt heel naar :{w
Wij kwamen eens uit de bios en toen vonden mijn zus en ik onze fietsen helemaal kapot terug. Wij denken dat ze op de weg gegooid zijn ofzo. Stuur verbogen, zadels open gekrast. En dat waren nog hele nieuwe waar we super trots op waren ;(
Ik hoor letterlijk nog mijn moeder elke zomer in de auto schreeuwen tegen mijn vader PUERTA DE ITALIA PACO
Mijn vader mega gestresst want je zou de afslag missen…
pi_214504656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef exode het volgende:
Wat stom Troel, ik zou zonder accu ook niet vooruit komen op mijn fiets.

Nou, de kogel is door de kerk, we gaan zaterdag naar een andere plek. Vandaag is het heel mooi weer dus ik blijf gewoon buiten. Morgenochtend husky tocht, middag inpakken en de kinderen zwemmen en dan zaterdagochtend vertrekken.

Ik had mijn longarts nog gesproken en mag alles ophogen, dus dubbele dosis van mijn onderhoudspuf en dubbele dosis van mijn noodpuf. Dat geeft ook letterlijk lucht.

We gaan terug naar Orsa, waar we 3 jaar geleden ook waren en het geweldig vonden. Exact hetzelfde huis, heel fijn want die is huisdiervrij, rookvrij en ze hebben allergeenarm beddengoed :)

Wel 2,5 uur rijden maar ja. Had nog rondgekeken maar ik ben nu extra panisch als ik stoffen banken en vloerkleden op de grond zie op de foto's.

De kinderen reageerden verrassend goed. B was zelfs heel blij die heeft goede herinneringen aan die plek. Juul zei 'ok'.

Wat dat betreft is deze vakantie wel een eyeopener. B is duidelijk een puber, het verschil is zo groot met leeftijdsgenoten en zelfs de 12jarigen hier geloven niet dat hij pas 10 is. Hij vermaakt zich wel maar contact leggen doet hij niet.

Fijn dat jullie Parijs voorbij zijn LeSage, dat is wel een ding he vooral nu denk ik met de Olympische spelen.
Balen van je allergie. Gelukkig kun en mag je ophogen. Heb je genoeg bij je?

Mijn ouders hebben besloten om last minute naar Spanje te gaan. Niet met de auto hoor maar met het vliegtuig. En gezamenlijk hebben ze een hele batterij aan medicijnen. En ik zat een beetje te kijken op Google over medicijnen mee het vliegtuig in. En vraag me niet hoe ik er op kwam. Maar ik kwam op een website terecht waarop stond of je een schengenverklaring nodig had. En laat dat nou het geval zijn. Dus dit was zondag. Op maandag ben ik naar de huisarts gegaan voor een stempel, heb ik de kopie van deze verklaring opgestuurd naar het CAK en wonder boven wonder was de ondertekende verklaring binnen 20 minuten retour in mijn mail. (op de pagina stond namelijk dat je het vier weken van tevoren aan moest vragen.)
pi_214504735
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
pi_214504742
Balen troel. En dan moest je ook nog zelf trappen. Gelukkig morgen alweer een nieuwe accu.
pi_214504825
Ik heb een medicijnenpaspoort Amaranta. Daar is overigens nog nooit naar gevraagd. Verder dus geen verklaring of het moet beide zo heten.

Yes, ik heb gelukkig genoeg medicatie mee. B ook, al heeft die er gelukkig veel minder last van.
pi_214505221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef exode het volgende:
Ik heb een medicijnenpaspoort Amaranta. Daar is overigens nog nooit naar gevraagd. Verder dus geen verklaring of het moet beide zo heten.

Yes, ik heb gelukkig genoeg medicatie mee. B ook, al heeft die er gelukkig veel minder last van.
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.
pi_214506101
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:03 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee, dit is geen medicijnpaspoort. Dat hebben ze ook. Maar bepaalde medicatie, zoals in dit geval de slaapmedicatie van mijn vader, staan op de opiumwet. Daar heb je dan een soort van verklaring voor nodig dat je die mee uit Nederland mag nemen en een ander land in mag voeren. Dat heet dus een Schengenverklaring.
Ah ok, wat strenger dus.
pi_214506391
Toestemmingsverklaring heb ik nooit met uittreksel gedaan. Eigenlijk ook niet met kopieën van paspoorten.
pi_214506415
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik haal ook nog heel vaak mijn accu van mijn fiets af, maar juist in de bios heb je niet echt een fijne plek om hem op te bergen. Je kunt hem ook niet voor je stoel leggen omdat het van die beweegbare stoelen zijn enzo. Maarja, het is gewoon knullig dat in zo'n fietsenstalling dus gewoon alle fietsen leeggeroofd worden. Zal wel een tijdje duren voordat de politie de aangifte verwerkt heeft. De nieuwe accu komt morgen in ieder geval binnen.

(Overigens vond ik het vooral extra vervelend dat we dus ook nog eens met twee fietsen zonder licht naar huis moesten. Want tja, dat komt ook vanuit de accu natuurlijk)
Oh, wacht. IN een fietsenstalling? Dat gaat wel heel ver idd. Zijn er niet toevallig camera's ergens?
Hier zet ik fiets vast aan een nietje en dan gaat de accu in zoons rugtas. Heeft ie toch vaak mee dus das geen probleem. Maar goed, al dit gedoe zou niet hoeven als men met zn tengels van ander hun spullen afblijven :{
Wel fijn dat de nieuwe accu's zo snel geleverd worden :)

@exode, gelukkig dat je voldoende medicijnen mee hebt! Je zou maar precies genoeg meenemen... :@ :')
En straks heb je ze niet eens meer dubbel nodig als jullie op de andere plek zijn :)

Minions was leuk! Die humor :D Durfde alleen niet hardop te lachen want blijkbaar waren zoon en ik de enige die de lol ervan zagen. Zaal bleef stil :')

Middel popcorn kostte hier trouwens maar 4,95 in Maasmechelen 7,10. Dat vind ik dan toch een behoorlijk prijsverschil en gewoon heel duur :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Mushanga71 op 01-08-2024 13:15:02 ]
If they say
pi_214506765
Ik vergeet altijd wel iets als we op vakantie gaan maar nooit mijn paspoort en veel medicatie. B heeft ook genoeg mee om meerdere maanden door te komen. Ik weet dat bij klachten de dosering opgehoogd mag worden na overleg.
Het is niet ideaal maar beter dan een ziekenhuisopname.

Ik heb altijd standaard een reminder in mijn telefoon om 2 weken voor de vakantie medicatie te bestellen. Als ik dan uitleg dat we op vakantie gaan, krijg ik extra veel mee.

Nu is het wel extra spannend omdat ik nog steeds experimenteer met de medicatie. De ideale vorm en dosering is nog niet bepaald. Ik zit inmiddels aan de derde variant sinds januari.
pi_214506991
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:02:58 #128
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214507030
Ik zocht net de prijzen op voor een dagticket Center Parcs in september en sloeg steil achterover. 74 euro voor 2 personen en 1 kind 8)7 Kies ik liever wat anders ;)
pi_214507129
Die prijzen snap ik wel. In de zomer wil je ook niet teveel gasten hebben als je park al helemaal vol zit. Liever 10 voor ¤30 dan 25 voor ¤15 op dat moment.

Hier is het grote inpakken begonnen! Laatste werkdag is achter de rug! Maar straks eerst nog uit eten, in Scheveningen helaas. Geen idee waarom ze dat als handige plek om te eten uitkozen in de zomer…
pi_214507203
Mijn ouders waren eens op zo’n braderie en hadden een sample geproefd van salade. Superlekker dus lieten een bakje vullen.
Moesten ze ¤9 betalen. :D
Ze wilden het niet meer doen maar die verkoper stond erop dat ze het namen want terug scheppen ging niet.
Toen baalden ze! _O-
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:25:47 #131
176471 oh-oh
pi_214507314
:D
Ja maar goed, ik maak me echt achteraf geen seconde druk meer om geld wat ik heb uitgegeven, weg is weg en op is pech dan. Zeker op vakantie.
Mijn nichtje heeft in Japan zoveel geld uitgegeven aan kleding verzorgingsproducten en make up dat ze een extra koffer moesten kopen, waar ze geen geld meer voor had, maar wat ze wel terug moet gaan betalen _O-
Vertelden ze gisteren toen ze videobelden met mijn vader want ze waren net van Japan naar Taiwan gevlogen. Haar zus en broer lagen echt in een deuk.
Gelukkig gaat ze meteen weer aan het werk als ze terugkomen, om de schade in te halen.
Mijn vader wil dat dan eigenlijk aan haar overmaken maar mijn moeder en ik hebben daar toch heel gemeen een stokje voor gestoken, anders leert ze het nooit, ze is 19 inmiddels, denk even na!
( Groucho Marx )
pi_214507759
Wij staan inmiddels even in de file, maar we hebben inmiddels besloten dat een rit naar de méditerranée zonder file in 30 graden eigenlijk niet echt het vakantiegevoel geeft, dus maken we het beste van deze belevenis :D
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:03:13 #133
176471 oh-oh
pi_214507827
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_214507936
Succes @LeSage

Ik koop eigenlijk nooit iets te eten in de bioscoop, vind de entreeprijs al hoog genoeg :@

Centerparcs is om een dagje te zwemmen inderdaad heel duur. Heb het laatst wel een keer gedaan met kind en die vond het geweldig. Maar ik zal het niet binnenkort nog eens doen.
pi_214507957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Kom naar Limburg, wij regenen weer eens weg hiero _O- _O- _O-
Het wordt rond half vier droog :P

9 euro voor een lekkere salade zou ik gewoon doen, 12 euro voor poffertjes dan weer niet :D

@exode je kan ook beter wat teveel dan te weinig hebben, zeker nu je nog in de testfase zit. Hopelijk ben je snel goed ingesteld.

Fijne vakantie @LeSage en @FlyingFish!

Wij gaan zo de stad in, shoppen :') en daarna eten.
If they say
pi_214508027
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:25:39 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508045
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
Oh ja mijn ouders nemen mijn zoon mee. En tot nu toe heb ik nog nooit zo’n toestemmingsformulier ingevuld(Ook niet alle keren dat ik alleen met de kinderen heb gereisd). Maar dat heb ik nu maar wel gedaan en daar doe ik dan een kopie van onze paspoorten bij. Maar er staat ook bij dat je eigenlijk nog een uittreksel of iets dergelijks nodig kunt hebben. Voor de mensen die dat wel vaak gedaan hebben, geven jullie ook een uittreksel mee?
Nee.

Zelfs als ik zou gaan vliegen met de kinderen, dan gaat de uitspraak van de rechter om de omgang die mensen neits aan, als mijn ex toestemming gegeven heeft voor die specifieke reis zeg maar. En ik neem aan dat je man ook toestemming geeft, dus het uittreksel voegt weinig toe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214508178
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:23 schreef vencodark het volgende:
Ik had weleens voor het bioscoop bezoek snoep gekocht bij de jumbo om te besparen maar was vergeten parkeergeld te betalen.
Had ik mooi een boete gekregen. :')
Oooh, kak :o
Ze controleren toch nooit en in de bios betaal je voor snoep gewoon het dubbele }:|
Wij hadden een flesje cola gekocht bij de Spar :+
If they say
pi_214508430
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef vencodark het volgende:
De bioscoop in Goes is in totaal ¤9 duurder dan in Vlissingen. Dan heb ik wel een voorkeur maar Vlissingen is sowieso beter.
Naar de popcorn etc. kijk ik niet want die moet ik toch hebben. :9 Ongeacht de prijs.
Qua uitjes en eten moet het wel leuk blijven, dat snap ik wel.
Als ik op de zomermarkt bijv. ¤6 moet neerleggen voor een bakje churros vind ik dat onnodig veel.
Kies ik liever wat anders.
Poffertjes in Dolfinarium waren ¤12 ofzo. :D
Fine, I’ll take a frietje.
De aldi zit tegenover de cinecity. Pubers hier nemen rugzakken snacks mee naar binnen. Laatst namen ze lepels mee van huis. Voor bakken ijs.

No way dat we snacks in de bios kopen.
Met een meidenkwartet
pi_214508550
All I need is popcorn. Warme, verse. O+
  donderdag 1 augustus 2024 @ 16:10:03 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_214508801
De zoete popcorn was er helaas niet gisteren in de bios. Zout vind ik niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214509104
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
If they say
pi_214509238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze hadden hier bananen popcorn, vanwege de Minions. Heb me er maar niet aan gewaagd :D
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
pi_214509351
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Lijkt me geen combi. :D Smaakt misschien een beetje te kunstig.
Ik neem altijd zoet, dat wel.
Nee, mij ook niet :D
Team zout, btw :+
If they say
pi_214510045
Ik eet zoet en zout door elkaar :)
  donderdag 1 augustus 2024 @ 17:46:10 #146
176471 oh-oh
pi_214510202
Salty caramel popcorn ftw.
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 augustus 2024 @ 17:49:10 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214510229
Kaas popcorn :9
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214510490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat zou een hit zijn op de bananenplantage waar we vorige week waren. Daar verkochten ze 3 verschillende jamsoorten met banaan (heeeeer erg lekker) en bananenrum (ook heel erg lekker).

Ik ben team zoet of salted caramel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214510509
#teamzoet
  donderdag 1 augustus 2024 @ 19:29:45 #150
176471 oh-oh
pi_214511764
Maar eigenlijk hou ik niet van popcorn want die velletjes, huuu.
( Groucho Marx )
pi_214512380
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:33 schreef exode het volgende:
Ik eet zoet en zout door elkaar :)
Zoon ook :Y

Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman :9
If they say
pi_214512431
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo'n velletje zat bij zoon laatst in zn keel😵‍💫 Daarom nam hij vandaag maar nacho's.
If they say
  donderdag 1 augustus 2024 @ 20:20:13 #153
176471 oh-oh
pi_214512652
:D Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
( Groucho Marx )
pi_214513356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef oh-oh het volgende:
:D Als ik popcorn lekker zou vinden zou ik er totaal niet mee zitten en me niet tegen laten houden.
Gewoon dooreten!
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen :P

Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken :')
If they say
pi_214514526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je. :P
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:50:02 #156
176471 oh-oh
pi_214515880
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat deed ie ook maar dit keer toch maar voor de nacho's gekozen :P

Ik kocht een shirt maar dat breng ik terug. Ik las het wasvoorschrift en na wassen kreukelt ie en moet gestreken worden. Ik ga toch écht niet strijken :')
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Die velletjes spuug je gewoon uit in de nek van degene voor je. :P
Het zijn toch geen kersenpitten?
( Groucho Marx )
pi_214516480
Team kleine popcorn zoet. En niemand lust zoet dus helemaal voor mij alleen :9

Caramel popcorn ook erg lekker, maar wel zonder zout.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:47:38 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214516551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zoon ook :Y

Oeh, die bananenjams lijken mij ook heerlijk @:Vicky! Stom dat ze dat hier niet verkopen.
Favoriet hier zijn frambozen en marmalade van bonne maman :9

GMTA O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214517065
Popcorn zout of caramel (zonder zout).

Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.

Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was. :{
pi_214517255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:12 schreef Nijna het volgende:
Popcorn zout of caramel (zonder zout).

Ik kan niet slapen. Dag weggeweest en bureau voor puber gehaald bij ikea. Bij thuiskomst wilde ze t ding nog in elkaar, dat duurde langer dan gedacht, dus ik lag eigenlijk tte laat in bed.
Dan val ik wel vaker slecht in slaap, maar nu lukt t helemaal nog niet.

Zal vast ook niet helpen dat ik lig te piekeren over een verjaardag dit weekend waar ik nog vanalles voor moet doen en een vriendschap die niet meer lijkt wat het was. :{
Sleepless heeft gezelschap. :P
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker. }:|
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.

Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!

Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen. :*
pi_214517257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Heb je er weer een leuke activiteit bij!
[..]
Het zijn toch geen kersenpitten?
Nee, wie neemt er nou kersen mee naar de bios? :P
pi_214517427
Ik ga niet graag naar de bioscoop.

Teveel prikkels :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:22:26 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214517789
Castlefest, here we come!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214517862
Boh @Nijna das niet fijn :{ Soms kan het ook klaar zijn he, hoe rottig ook :*

Die liedjes in mn hoofd, dat ken ik @vencodark Zoo irritant :') Veel plezier in toverland!

Yay @Tink89 jij ook veel plezier!

Wij gaan naar de outlet in Roermond. Dwz, als ik puf heb :') Ben wel uitgeshopt maar daar is zoon het niet mee eens :+
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:16:31 #165
176471 oh-oh
pi_214518219
Dan ga je daar toch ergens zitten en gaat hij toch shoppen?
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Het is in elk geval droog vandaag, ik zou het er van nemen.
( Groucho Marx )
pi_214518783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Of blijf je anders dan gewoon de hele dag op zo een hotelkamer op je telefoon zitten?
Dat probeerde ik gister, hij shoppen en ik zitten. Werkt niet, hij weigert :P

Maar, we zitten in de trein :)
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:28:58 #167
176471 oh-oh
pi_214519263
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen! :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:57:54 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214519778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:16 schreef oh-oh het volgende:
600 rondjes in het reuzenrad.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:59:13 #169
176471 oh-oh
pi_214519811
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan kom je er wel lekker uitgerust uit.

O+
( Groucho Marx )
pi_214520009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier met shoppen dan maar he, zo gaat ie het nooit alleen doen! :D
Thanx!
I know, ik laat wel los maar hij heeft van de navelstreng een wurgkoord gemaakt :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:57 schreef amaranta het volgende:

[..]
_O-
Dies weg, btw :{

Zitten nu bij starbucks en het kwartje van de cheesecake is bij zoon gevallen: kaastaart😂
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:27:02 #171
176471 oh-oh
pi_214520258
:D dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
( Groucho Marx )
pi_214520968
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 04:36 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sleepless heeft gezelschap. :P
Ik lig ook al sinds 2 uur wakker. }:|
Er spelen liedjes in mijn hoofd, achtbanen, random gedachten en ik kan niet stil liggen.
Ben niet eens aan het piekeren.
Hoe ik ook draai of positioneer, 10 tellen later moet ik weer bewegen.

Straks opstaan want we gaan naar Toverland.
Lord, have mercy!!

Naar voor je dat je zo wakker ligt over je vriendschap. Zoiets kan heel rot voelen. :*
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe :Z . Als ik dan tenminste wel in slaap val :') en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..

Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.

@Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?

Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten :) .
Wel leuk om die ontwikkeling te zien :)
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:26:22 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214522895
Tis wat met die navelstrengen hè
pi_214523025
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:26 schreef amaranta het volgende:
Tis wat met die navelstrengen hè
Zeker ;)
pi_214523256
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mist :N Ik mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
pi_214523503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:27 schreef oh-oh het volgende:
:D dat wurgkoord heb je er toch echt zelf van gemaakt denk ik hoor.
Knip hem door!
Gedaan maar het lijkt wel een elastiek :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 11:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Hopelijk heb jij nog wat geslapen, ik viel rond half 4 in slaap en was 3 uur later weer wakker.
Maar intussen een was gedaan, boodschappen gedaan, sate in de marinade gezet.
Ik denk dat ik straks een powernapje doe :Z . Als ik dan tenminste wel in slaap val :') en anders ga ik wel een half uurtje muziek luisteren met mn ogen dicht, ook een soort van even opladen..

Qua vriendschap, ik ga eens kijken of ik wat op papier kan zetten, misschien toch maar eens vragen of mijn gevoel klopt... wie weet geeft het weer wat ruimte. Of niet en dan is het misschien ook maar goed dat het duidelijk is.

@:Mushanga71, shop ze. Kan je niet een kort shopuitje doen en dan een terrasje ofzo?

Die navelstreng doorknippen... ik heb ook zo'n kind wat hem bij vlagen stevig vast blijft houden en ik heb nog wel wat te oefenen in loslaten. En daar helpt ze me wel bij, want ze dwingt me af en toe om losser te laten :) .
Wel leuk om die ontwikkeling te zien :)
Hoop ik dat je aan je tukkie bent toegekomen?
Doe dat, op papier zetten en uit je gevoel. Misschien is het niks, misschien is het over maar dan weet je iig hier en wat :Y Maar, blijft lastig.

Ik zit nu bij starbucks en zoon is de Nike winkel in. Had eerder al een korte broek gescoord maar wilde die andere ook graag dus, go! :D
Het is ook een leuke ontwikkeling hoor, steeds een beetje meer zelfstandig :)

Ik heb 2 levi's gescoord en eindelijk een geurtje van rituals, de lichtblauwe O+

@Hupje goed teken dat je niet gemist wordt, heeft hij het goed naar zijn zin ;)

Oké. Het kutte is dat mijn heup weer lastig aan het doen is. Doet zeer bij elke stap. Diclo naar binnen gewerkt maar tooo late... :{
If they say
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:23:39 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214523628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Hupje het volgende:
Kind van 9 is een week met opa en oma gaan kamperen. Echt niet dat die ons dan mist :N Ik mis hem wel (op bepaalde momenten), vriend heeft dat ook veel minder.
En zo hoort het ook. Lekker genieten (met opa en oma).

Mijn zoon is vanochtend ook met opa en oma vertrokken naar Spanje. Voor twee weken. En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“

Dusssss
pi_214523822
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:23 schreef amaranta het volgende:
En ik krijg net een appje, en ik quote:
“ We zijn op het vliegveld, moest ik per se zeggen“
:D
pi_214528830
@Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214528987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef PoesInDoos het volgende:
ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Balen zeg, beterschap!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:27 #181
176471 oh-oh
pi_214529008
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!
Ik had om 15:00 weekend, en een buurvrouw die ik alleen ken van hoi zeggen wilde zo graag eens mee wandelen en dan af en toe een of twee honden mee nemen als ze zelf wil lopen.
Was gezellig! Bloedheet wel, 7 km gelopen, daarna nog heel lang gekletst, echt tof.

Mijn zus ging vandaag weer vertrekken vanuit Taiwan, en ze zouden op weg naar het vliegveld nog even wat geld opmaken. Was mijn neefje van 15 niet op de afgesproken tijd op de afgesproken plek.
Allemaal zoeken, meneer reageerde ook niet op zijn telefoon.
Vond mijn nichtje hem in een kapsalon, met zn kop onder een droogkap _O-
Want hij had geen zin om in Utrecht naar de kapper te gaan dus hij vond dat wel een goede besteding van zijn cash, en hij had gewoon aangewezen wat hij wilde omdat dat precies zoveel kostte als hij nog had.
Wat een wijf _O-
Konden ze nog gaan haasten naar het vliegveld.
Dit krijgt ie echt nog laaaaaaaaaang te horen :D
En de foto hebben we allemaal opgeslagen ook.
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:48:49 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529012
quote:

Nog geen Minions gezien, ik lig al een week plat met de nieuwe Coronavariant :{w
Bummer :{
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214529157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:47 schreef Hupje het volgende:

[..]
Balen zeg, beterschap!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bummer :{
Beterschap :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ugh ik hoor het echt veel van corona nu ja!
Beterschap!

Thnx ya'll. Het is echt een kutvariant :r Vind het vooral sneu voor mijn zoon, we hadden zoveel leuke dingen op de planning staan. En nu is hij 2 1/2 week bij z'n heit -O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:57:48 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529175
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef amaranta het volgende:
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214529185
@oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:59:29 #186
176471 oh-oh
pi_214529211
:D Ik ben echt al de hele middag aan het lachen om dat stomme kind hahaha, echt, wat een figuur, hoe verzin je het ook he?
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:04:08 #187
176471 oh-oh
pi_214529308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
We hebben mijn vader en Soneal vorig jaar geen uittreksel meegegeven, volgens mij is dat ook alleen als de ouders niet meer samen zijn, en/of niet beide gezaghebbenden tekenen.
Ik zou niet eens weten waar ik een verklaring van gezag over mijn kind vandaan zou moeten halen.
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:09:54 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529423
Eergisteren van Ulm naar Trier gereden, op een gegeven moment zo heet en file dat ik de kap maar weer had dichtgedaan, lekker koel, schaduw plus airco, tot de airco er mee ophield :X

Tijdje verder (voorbij Karlsruhe) was het inmiddels bewolkt, dus prima reden om weer open te rijden.

Prima hotel in Trier (uitzicht op de Porto Negra) en aan de oever van de Moezel gegeten.

Gisteren weer naar huis, stromende regen en dus geen airco.
Pas toen ik op de A12 tussen Arnhem en Ede reed had ik de ruitenwissers niet meer nodig.

Om 17.00 uur bij de garage, want die zijn vanaf vandaag 2 weken met vakantie, in de hoop dat de airco alleen maar leeg was, maar helaas, de pomp moet vervangen worden :')

Inmiddels keelpijn, maar dat komt denk ik door de droge lucht die de hele tijd moest blazen om de voorruit wasemvrij te houden.

Maar goed, al met al hebben we ons uitstekend vermaakt, alleen die terugreis in de regen was wat minder :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:15:14 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]
U moet toestemming hebben van de andere ouder die het ouderlijk gezag heeft.
Dit is meestal de ouder die samen met u het kind verzorgt en opvoedt.
Soms heeft iemand anders dan de ouders het gezag over een kind (voogdij).
Dan moet die persoon (de voogd) toestemming geven.

Altijd dus. best bizar.
Ik heb een x ruzie gehad bij Claire's waar ik met mijn nichtje was om gaatjes te schieten, kind helemaal voorbereid, zegt die vrouw iets tegen mij met "moeder" dus ik zeg met mn domme kop dat ik dr tante ben.
Mocht het niet zonder een van de ouders, bellen mocht ook niet.
Hebben we het om de hoek maar laten doen, daar vroegen ze nergens naar maar anders had ik gewoon gezegd dat ik haar moeder was geweest hoor.
Wij hadden het toestemmingsformulier ook beiden getekend, maar er is nooit een beslissing over het gezag genomen, dus Soneal staat überhaupt niet in het gezagsregister.

Ik snap zo'n winkel wel, die doen dat waarschijnlijk expres omdat ze niet kunnen hebben dat ze gaatjes zetten bij een kind waarvan het van de ouders niet mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:16:37 #190
176471 oh-oh
pi_214529552
Oh ja ik snap dat ook wel, alleen gaan ze geen id vragen dus dan ben ik toch gewoon dr moeder :7
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:20 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529601
Edit: hier stonden 2 uitzichtfoto's met luchtballonnen.

Ik lig op de loungebank in de tuin :')

[ Bericht 33% gewijzigd door Leandra op 02-08-2024 21:28:13 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:18:58 #192
176471 oh-oh
pi_214529622
Toen de oudste toen ze 17 was vroeg of ik mee wilde naar de tattoo shop zei ik hell no.
Helaas ging ze op haar 18e meteen zelf en nu heeft ze me toch een kansloos lelijke tattoo.
Ik zei dat ze mazzel had dat ik niet mee was want ik had haar naar buiten geschopt.
Lelijk ontwerp, lelijk gezet, maar ja, was goedkoop :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:22:20 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214529691
Voor het tripje naar Dld van de week geen toestemmingsformulier ingevuld en meegenomen trouwens.
Toen we het voorjaar op vakantie gingen maakte de douane nog wel een opmerking tegen Soneal over "met je vader en moeder op vakantie", ik had het idee dat het een soort van testvraag was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:31:49 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214529893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:48:47 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214530232
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb uiteindelijk een of andere kopie meegeven van een lijst pasgeborene die ik nog had liggen . Daar stonden onze namen op.

Maar het is allemaal gelukt. Bij de douane hebben ze noch gevraagd om toestemmingsformulier noch om medicijn paspoort of Schengenverklaringen
Soneal en mijn vader konden het toestemmingsformulier (dat ze in 3-voud bij zich hadden, verdeeld over hun bagage, en onder andere in het voorvak van de rugtas) niet vinden toen de douane bij de Eurostar er om vroeg, en ik zo'n 15 meter verderop stond :')
Niemand heeft mij wat gevraagd en ze mochten gewoon doorlopen.

Maar goed, die gingen naar Londen en daar had Soneal speciaal een paspoort voor moeten aanvragen, en dat had sowieso niet gekund zonder toestemming.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214530275
quote:
@:Mushanga71 Deadpool hè, is dat ook nog te volgen als je niet alles van het MCU hebt gevolgd? Ik ben afgehaakt na Endgame omdat het toen te massaal werd.. (Alleen Thor en GotG gezien daarna)
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
If they say
pi_214530332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Van X-Men: Wolverine origins en Logan plus Loki seizoen 1 en 2 zijn wel handig om gezien te hebben. Het gaat over de TVA waar het in Loki mee begint en waar het nu zwaar over gaat. En van Logan komt er ook een personage in voor.
Dan komt er ook nog één uit X-Men in voor, maar dies niet belangrijk.
Je kan de film ook apart kijken maar dan weet ik niet of het goed te volgen is.

Oh, zoon wil in de herfstvakantie, weer opnieuw beginnen met alles te kijken. Daggut niet :D

En beterschap :*
Dankje en dankje O+
Dan wacht ik tot hij op Disney+ staat, ik heb heul geen zin om vanalles te moeten kijken nog.. Ik vond Loki s1 ook helemaal niet leuk, terwijl ik Thor-Loki echt geweldig vind.
pi_214530359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
@:oh-oh wil je nooit weer zolang wegblijven van FOK!? Ik geniet echt van je verhalen _O-
^^ dit! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')