Uitgeroeid?quote:Op zondag 28 juli 2024 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik werk met een familielid van Rienks samen. Hij roeit alleen niet
Ja, nummers 1 gaan door. En dan in de herkansing gaan 4 van de 5 door.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:35 schreef Felagund het volgende:
Gaat bij de acht alleen de nrs 1 direct door naar de finale?
Tja.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, nummers 1 gaan door. En dan in de herkansing gaan 4 van de 5 door.
Ja. Scheelt veel energie.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen is vooral fijn omdat je 1x minder hoeft te roeien
Roemenië.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:40 schreef Faraday01 het volgende:
Benieuwd wie er kiest om snel te laten lopen
Ik zit dan ook niet met 8 (9) man op een fiets.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
23 km/h roeien, daar moet je op je stadsfiets aardig voor doortrappen.
Echte meerkampster.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:43 schreef Redefine het volgende:
Vetter is ook van alle markten thuis he.
Sparen voor de herkansingquote:Op maandag 29 juli 2024 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
Roemenië heeft een andere afslag genomen?
Eigenlijk debiel dat dat kan... je zou denken dat sowieso nummers 1 en 2 een plek verdienen, ook alleen al omdat ze er ook echt voor strijden... zo kan je het idd laten lopen.quote:
4 van de 5 las ik net ergensquote:Op maandag 29 juli 2024 11:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hoeveel boten kunnen zich via de herkansing plaatsen?
1 Augustusquote:Op maandag 29 juli 2024 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk debiel dat dat kan... je zou denken dat sowieso nummers 1 en 2 een plek verdienen, ook alleen al omdat ze er ook echt voor strijden... zo kan je het idd laten lopen.
Is de herkansing ook vandaag?
Muah, ook niet per se.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
Dit is de eerste roeiboot die lichtjes teleurstelt.
Ohhhh. Dat zit wel goed dan.quote:
quote:
Sven Kramer in de roeiboot gezet?quote:
Of Jan Bols/Hilbert......quote:Op maandag 29 juli 2024 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sven Kramer in de roeiboot gezet?
Ze lieten net turnen zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Scheelt wel dat het in onze eigen tijdzone is. Normaal zou de NOS eerst moeten laten zien wat er 's nachts gebeurd was
Voor finales moet je nog wachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel eens een keer tijd voor wat roeifinales.
Skiff zijn altijd belachelijk veel heats en herkansingenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze kwartfinales worden waarschijnlijk niet echt spannend
Gewoon Mojallal, om een of andere reden wordt er altijd een enorm lange naam in de graphics gezet terwijl dat helemaal niet de daadwerkelijk gebruikte naam isquote:
Vergaderen eind juliquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd uit mijn vergadering voor Florijn
Geen andere vergaderingen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd uit mijn vergadering voor Florijn
Ja hou op, ik had gewoon vakantie moeten nemenquote:
Bij mij gaat het ook vrolijk door hoorquote:
Ik heb om 10 uur nog wat en daarna voornamelijk uitwerkklussen ingeplandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen andere vergaderingen?
Dit is de enige die op papier afgedaan kan worden.
Gedurfdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf wel een florijn te zetten op Nederlandse kwartfinalewinst.
Prutserquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hou op, ik had gewoon vakantie moeten nemen
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heat moet Florijn doodsimpel winnen
Ze heeft weer geen medaille gehaald vandaag, kutland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Nederland kennende zal ze haar peddels nog wel verliezen!!!
Welke boot was dat 3 jaar geleden ook al weer die met een snoek een gouden plak of medaille verspeeldequote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.
Een ouderwetse snoek in de finale kan al genoeg zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Mwah, Van Dorp heeft met Ntouskos wel serieuze tegenstand als die eindelijk eens fit is, Martin is ook wel ander niveau dan de tegenstanders van Florijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.
Dan is het wel wat spannender. Maar met drie door nog steeds niet echt verheffend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?
Zwemmen die daar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een ouderwetse snoek in de finale kan al genoeg zijn
Nog steeds 2000 meter roeien, snelste tijden gaan door?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?
*maakt notities*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds 2000 meter roeien, snelste tijden gaan door?
Ik doelde dan ook op de vrouwen. Bij de mannen is het verschil kleiner. Zoals wel vaker het geval is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Van Dorp heeft met Ntouskos wel serieuze tegenstand als die eindelijk eens fit is, Martin is ook wel ander niveau dan de tegenstanders van Florijn.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt nog 4 jaar voordat dat verandert ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste drie van elke kwartfinale gaan doorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wel krabben voor de Engelse termquote:
Ik zag net wel een shot met een kreeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien wel krabben voor de Engelse term
Ook maar voor één keerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurt nog 4 jaar voordat dat verandert ja.
Nu ben ik benieuwd!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:48 schreef Redefine het volgende:
De users van dat ene topic zullen hier wel wat van vinden
Dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Semifinale E/F C/D mogen ze ook wel afschaffen. Je ligt eruit, gewoon naar huis...
Je mocht al 15 minuten roeien.
'Ze is toch de torenhoge favoriet, waarom stort ze dan in aan het einde? Ze verliest nog bijna, nee dat wordt niks. Wanneer wordt VDH nou eens ontslagenquote:
Oneens, prima om een volledige ranking te hebben. Het zit ook niks in de weg verder en voor het publiek alleen maar prima om wat opwarmactie te hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Semifinale E/F C/D mogen ze ook wel afschaffen. Je ligt eruit, gewoon naar huis...
Je mocht al 15 minuten roeien.
Dat mag ik niet hopenquote:
Als van Lieshout hem vandaag niet pakt, halen we er morgen wel eentje op de roeibaan.quote:
Deze spelen zijn nog geen doorslaand succes. Trave die het verneukt in de kano, teamsporten staan niet op punt. Wel leuk die hockeywinst tegen Duitsland, maar het basketbal en handbal zijn ronduit bagger.quote:
Lekke bootquote:
Eerder een binnenboordmotor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef DeeBee het volgende:
Servische met een gigantische ontplofte buitenboordmotor
Het vergelijken van heats blijft een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuw-Zeelandse sneller dan Florijn
Nederland heeft een HEEL GROOT PROBLEEM
Morgen gaan ze naar hun optrekje in Griekenland heb ik gehoord.quote:
Slecht matigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar hun optrekje in Griekenland heb ik gehoord.
https://www.teamnl.org/programmaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Kan ik ergens makkelijk de starttijden van de Nederlanders terugvinden? Zit op kantoor en geen zin om die stream full time aan te hebben.
OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Kan ik ergens makkelijk de starttijden van de Nederlanders terugvinden? Zit op kantoor en geen zin om die stream full time aan te hebben.
Dit topic even gemist, handigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024
Vind ik prima.quote:
Dit was een understatementquote:
Dood of de gladiolen ja.quote:
Wordt een simpele overwinning voor NLquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in handballetje vanmiddag dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat gaan ze in principe allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Paraguayaan gaat hard.
Achteruit.
Ja ik zat hier al op te wachtenquote:
Hij heeft het gevonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:25 schreef Szura het volgende:
Paraguayaan is iets vergeten bij de startlijn denk ik, is weer omgedraaid
Ja die gaan toch eerder voor andere sporten denk ik...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef Felagund het volgende:
Je zou toch denken dat ze in de VS met al die colleges ook behoorlijk zouden moeten kunnen roeien.
Graag.quote:
Mag ik een theetje?quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:30 schreef ijs_beer het volgende:
Zeidler toch ook minder soepel op het laatst. (of is dat wensdenken)
De acht doet het vrij aardig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef Felagund het volgende:
Je zou toch denken dat ze in de VS met al die colleges ook behoorlijk zouden moeten kunnen roeien.
Ik denk dat daar alleen de acht echt telt. Eventueel nog de vier. De rest zal alleen voor de liefhebbers zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef Felagund het volgende:
Zo luxe is het hier niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Quadruple espresso bestellen doet
Ook geen cappuccino?quote:
Bedankt!quote:
Vanaf maandagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Knap hoor. Als de roeifinales zijn gaat het opeens hard met de medailles.
En wanneer gaan we baanwielrennen?
Vanaf 5 augustus.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Knap hoor. Als de roeifinales zijn gaat het opeens hard met de medailles.
En wanneer gaan we baanwielrennen?
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgevenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Waarom bestaat er bij judo en schermen wel een landenwedstrijd en bij roeien niet. Daar wordt ons zo een gouden medaille ontnomen.
maar dit kan toch niet meer misgaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik je alvast waarschuwen voor een teleurstelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Omdat een 8 al min of meer een landenwedstrijd is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Waarom bestaat er bij judo en schermen wel een landenwedstrijd en bij roeien niet. Daar wordt ons zo een gouden medaille ontnomen.
Vind de achtzitter wel al heel erg in de buurt komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
Ook een mixed relay?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgeven
8 roeiers in 1 boot vind jij geen landenwedstrijd?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:38 schreef kilon het volgende:
3000 meter steeple.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou een roeiestafette wel tof vinden, dat je elkaar de roeispanen moet doorgeven
Nee joh, gewoon lekker het stokje doorgeven door elkaar te rammen met de boot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan meer, met zijn 24'en bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
8 roeiers in 1 boot vind jij geen landenwedstrijd?
Hetzelfde als bij de rodel estafette. Als de eerste boot over de streep is, mag de tweede wegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soort galleislaven?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan meer, met zijn 24'en bijvoorbeeld.
Of een massastart. Geen banen meer, totale anarchie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar hebben we de start bij het zeilen al voorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Of een massastart. Geen banen meer, totale anarchie.
Ja, en dan de whip als stuurman/vrouw inclusief zweep.quote:
Daar krijgen we het coastal roeien al voor, qua rennen en roeienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
500 meter roeien, stukje klunen (met zn allen boot over dijk tillen, volgende groep stapt in, 500 meter roeien enz.
Kunnen ze in LA doen 1500 meter roeien, die brug overklimmen en dan nog 500m.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
500 meter roeien, stukje klunen (met zn allen boot over dijk tillen, volgende groep stapt in, 500 meter roeien enz.
Ze moeten de brug overbruggen dus?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen ze in LA doen 1500 meter roeien, die brug overklimmen en dan nog 500m.
In eerste instantie gaan we verliezen van een Duitser.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan niet verliezen van een kutrus toch?
Voor die Paraguayaan zal dat wel een brug te ver zijn.quote:
Nieuw-Zeeland, Italië, Tsjechië en Frankrijk zouden allemaal gewoon te pakken moeten zijn..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Uit mijn notities van dag 1 haal ik dat de finale halen al heel mooi zou zijn
Als het wat meer waait wel. Dus altijd een risico.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef skysherrif het volgende:
heb je bij roeien nu ook enig nadeel in de buitenbanen?
Mja, koop je niets voor als het zo dicht bij elkaar zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, Italië, Tsjechië en Frankrijk zouden allemaal gewoon te pakken moeten zijn..
Nee, je koopt nergens iets voor, het zijn kansen, maar dat geeft wel aan dat je hier gewoon de finale als realistisch doel moet hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, koop je niets voor als het zo dicht bij elkaar zit.
3quote:
Daar kan je niet vanuit winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef skysherrif het volgende:
heb je bij roeien nu ook enig nadeel in de buitenbanen?
Je hebt mijn post verkeerd gelezen denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, je koopt nergens iets voor, het zijn kansen, maar dat geeft wel aan dat je hier gewoon de finale als realistisch doel moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |