Ze heeft weer geen medaille gehaald vandaag, kutland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Nederland kennende zal ze haar peddels nog wel verliezen!!!
Welke boot was dat 3 jaar geleden ook al weer die met een snoek een gouden plak of medaille verspeeldequote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.
Een ouderwetse snoek in de finale kan al genoeg zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Szura het volgende:
Mwah, Van Dorp heeft met Ntouskos wel serieuze tegenstand als die eindelijk eens fit is, Martin is ook wel ander niveau dan de tegenstanders van Florijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.
Dan is het wel wat spannender. Maar met drie door nog steeds niet echt verheffend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?
Zwemmen die daar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een ouderwetse snoek in de finale kan al genoeg zijn
Nog steeds 2000 meter roeien, snelste tijden gaan door?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als er favorieten in dezelfde heat zitten?
*maakt notities*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds 2000 meter roeien, snelste tijden gaan door?
Ik doelde dan ook op de vrouwen. Bij de mannen is het verschil kleiner. Zoals wel vaker het geval is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Van Dorp heeft met Ntouskos wel serieuze tegenstand als die eindelijk eens fit is, Martin is ook wel ander niveau dan de tegenstanders van Florijn.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt nog 4 jaar voordat dat verandert ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste drie van elke kwartfinale gaan doorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wel krabben voor de Engelse termquote:
Ik zag net wel een shot met een kreeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien wel krabben voor de Engelse term
Ook maar voor één keerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurt nog 4 jaar voordat dat verandert ja.
Nu ben ik benieuwd!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:48 schreef Redefine het volgende:
De users van dat ene topic zullen hier wel wat van vinden
Dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Semifinale E/F C/D mogen ze ook wel afschaffen. Je ligt eruit, gewoon naar huis...
Je mocht al 15 minuten roeien.
'Ze is toch de torenhoge favoriet, waarom stort ze dan in aan het einde? Ze verliest nog bijna, nee dat wordt niks. Wanneer wordt VDH nou eens ontslagenquote:
Oneens, prima om een volledige ranking te hebben. Het zit ook niks in de weg verder en voor het publiek alleen maar prima om wat opwarmactie te hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Semifinale E/F C/D mogen ze ook wel afschaffen. Je ligt eruit, gewoon naar huis...
Je mocht al 15 minuten roeien.
Dat mag ik niet hopenquote:
Als van Lieshout hem vandaag niet pakt, halen we er morgen wel eentje op de roeibaan.quote:
Deze spelen zijn nog geen doorslaand succes. Trave die het verneukt in de kano, teamsporten staan niet op punt. Wel leuk die hockeywinst tegen Duitsland, maar het basketbal en handbal zijn ronduit bagger.quote:
Lekke bootquote:
Eerder een binnenboordmotor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:59 schreef DeeBee het volgende:
Servische met een gigantische ontplofte buitenboordmotor
Het vergelijken van heats blijft een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuw-Zeelandse sneller dan Florijn
Nederland heeft een HEEL GROOT PROBLEEM
Morgen gaan ze naar hun optrekje in Griekenland heb ik gehoord.quote:
Slecht matigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen gaan ze naar hun optrekje in Griekenland heb ik gehoord.
https://www.teamnl.org/programmaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Kan ik ergens makkelijk de starttijden van de Nederlanders terugvinden? Zit op kantoor en geen zin om die stream full time aan te hebben.
OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Kan ik ergens makkelijk de starttijden van de Nederlanders terugvinden? Zit op kantoor en geen zin om die stream full time aan te hebben.
Dit topic even gemist, handigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024
Vind ik prima.quote:
Dit was een understatementquote:
Dood of de gladiolen ja.quote:
Wordt een simpele overwinning voor NLquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in handballetje vanmiddag dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat gaan ze in principe allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Paraguayaan gaat hard.
Achteruit.
Ja ik zat hier al op te wachtenquote:
Hij heeft het gevonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:25 schreef Szura het volgende:
Paraguayaan is iets vergeten bij de startlijn denk ik, is weer omgedraaid
Ja die gaan toch eerder voor andere sporten denk ik...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef Felagund het volgende:
Je zou toch denken dat ze in de VS met al die colleges ook behoorlijk zouden moeten kunnen roeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |