Muah, ook niet per se.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
Dit is de eerste roeiboot die lichtjes teleurstelt.
Ohhhh. Dat zit wel goed dan.quote:
quote:
Sven Kramer in de roeiboot gezet?quote:
Of Jan Bols/Hilbert......quote:Op maandag 29 juli 2024 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sven Kramer in de roeiboot gezet?
Ze lieten net turnen zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Scheelt wel dat het in onze eigen tijdzone is. Normaal zou de NOS eerst moeten laten zien wat er 's nachts gebeurd was
Voor finales moet je nog wachtenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel eens een keer tijd voor wat roeifinales.
Skiff zijn altijd belachelijk veel heats en herkansingenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze kwartfinales worden waarschijnlijk niet echt spannend
Gewoon Mojallal, om een of andere reden wordt er altijd een enorm lange naam in de graphics gezet terwijl dat helemaal niet de daadwerkelijk gebruikte naam isquote:
Vergaderen eind juliquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd uit mijn vergadering voor Florijn
Geen andere vergaderingen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Net op tijd uit mijn vergadering voor Florijn
Ja hou op, ik had gewoon vakantie moeten nemenquote:
Bij mij gaat het ook vrolijk door hoorquote:
Ik heb om 10 uur nog wat en daarna voornamelijk uitwerkklussen ingeplandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen andere vergaderingen?
Dit is de enige die op papier afgedaan kan worden.
Gedurfdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf wel een florijn te zetten op Nederlandse kwartfinalewinst.
Prutserquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hou op, ik had gewoon vakantie moeten nemen
Dat geldt voor alle favorieten in deze discipline. Maakt het eigenlijk pas echt interessant vanaf de halve finale met wel wat toppers tegen elkaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heat moet Florijn doodsimpel winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |