Nieuw-Zeeland, Italië, Tsjechië en Frankrijk zouden allemaal gewoon te pakken moeten zijn..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Uit mijn notities van dag 1 haal ik dat de finale halen al heel mooi zou zijn
Als het wat meer waait wel. Dus altijd een risico.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef skysherrif het volgende:
heb je bij roeien nu ook enig nadeel in de buitenbanen?
Mja, koop je niets voor als het zo dicht bij elkaar zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, Italië, Tsjechië en Frankrijk zouden allemaal gewoon te pakken moeten zijn..
Nee, je koopt nergens iets voor, het zijn kansen, maar dat geeft wel aan dat je hier gewoon de finale als realistisch doel moet hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, koop je niets voor als het zo dicht bij elkaar zit.
3quote:
Daar kan je niet vanuit winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:51 schreef skysherrif het volgende:
heb je bij roeien nu ook enig nadeel in de buitenbanen?
Je hebt mijn post verkeerd gelezen denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, je koopt nergens iets voor, het zijn kansen, maar dat geeft wel aan dat je hier gewoon de finale als realistisch doel moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |